Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheelliset miehet iskevät naisia kapakoissa ja tekisivät temput vieraan naisen kanssa ilman kumia!

Vierailija
09.04.2023 |

Nyt on pakko avautua.

Olen 33-v sinkkunainen, ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Minulla on kotonani kumeja aina, joten tilanteen saan pelastetuksi, mutta ei niitä kaikilla naisilla ole.

Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.

Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista se on. Moni nainen ajattelee, että ei minun puolisoni, mutta hyvin todennäköisesti myös se juuri sinun puolisosi.

Olen kapakkaiän jo taakse jättänyt nainen, mutta minulla on näppituntuma että yli 30-v mies on jo varatttu,  jos hänessä miestä on. Samoin taitaa olla 33-vuotiaan naisen kanssa,  hedelmälliyys heikkenee vuosi vuodelta. Tauteja kannattaa varoa, jos viuhtoo kapakoissa, saattaa saada vaikka mitä tauteta, kondomilla tai ilman.

Vierailija
62/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aloitus vuodelta 2018 sai yli 500 tykkäystä. Katsotaan onko naiset muuttuneet viidessä vuodessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistys. On meitä toisenlaisiakin. Ensinnäkin "tutkimus" on tehty kapakoissa. No ehkä siellä käyvät perheelliset nimenomaan ovat ne uskottomat. Mitä siellä tekee perheellinen mies ilman vaimoaan muutoin? Juo kaljaa tietysti, mutta itse teen sen kotona. Luulempa, että siellä nimenomaan käyvät ne HARVAT, jotka ovat valmiit pettämään. Kokeile vaikka ruokakaupasta seuraavaksi, niin tulos on erilainen.

Vierailija
64/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama aloitus vuodelta 2018 sai yli 500 tykkäystä. Katsotaan onko naiset muuttuneet viidessä vuodessa. 

Siis tarkoitat, että onko miehet muuttuneet? Että vieläkö on sama kokemus varatuista miehistä baareissa.

Vierailija
65/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitat, että onko miehet muuttuneet? Että vieläkö on sama kokemus varatuista miehistä baareissa.

Eiköhän se tarjonta määrää laadun, molemmissa sukupuolissa.  Tai kaikissa niissä kymmenissä😁

Vierailija
66/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mietipä niitä naisia, jotka ovat perheellisiä ja antavat tuntemattomille perheellisille tai sinkkumiehille ilman kumia. Sellaisiakin riittää joka sormelle. 

Vaikka tekisi mieli moralisoida, mutta mikään baarin jälkeen ei tunnu paremmalta kun vaapaamielinen nainen antaa ilman kumia. Siinä tuntee miten painautuu naista vasten ja suukottelee samalla kun emätinneste ja pimppa hyväilee seisovaa kalua. Ihana tunne kun lopussa painautuu ihan kiinni ja antaa siementen lentää syvyyksiin ja odottelee sisäkkäin miten penis pehmenee ennen kun vetää ulos ja jää vierekkäin huohottamaan.

Vierailija
67/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapakoissa???!! Perheellisillä ukoilla ei ole vara kapakoissa käydä. Voin nimetä lonkalta vaikka kuinka monta ukkomiestä, jotka on aina rahasta puhuttaessa perse auki

Vierailija
68/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinoita

Vierailija
69/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisista miehistä juuri tulee perheellisiä, jotka ilman kumia touhuavat. Ajatuksesi lähti heti alussa väärille raiteille ap.

Nämä miehet vain jatkavat sitä, mitä ovat koko ajan tehneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi