Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen aamu miesystävän luona. Aamupalaksi paahtoleipää ja jogurtti.

Vierailija
08.04.2023 |

Jos ei panosta tässä vaiheessa niin panostaako koskaan?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun yx tarjosi aamupalalla purkista jotain tyyliin hedelmäpommi- halpisjogurttia ja säikyketölkistä hedelmäcoctailia. 🤮 ei edes kahvia.

Loppu suhde lyhyeen- mies oli kyllä aamupalansa veroinen, halpa ja huono.

Mulle mies loihti ensimmäisten yönylitreffien jälkeen kattavan aamiaisbuffetin ja vieläpä täysin vegaanisen, huomioiden ruokavalioni. Ero tuli kuitenkin kolmen vuoden päästä, kun mies laukoi näkemyksiään siitä mitä jokaisen naisen tulisi tehdä, jottei joutuisi seksuaalisen väkivallan uhriksi ja kuinka on onnellinen kun sai poikalapsia ärsyttävien tyttölasten sijasta.

Eli ei se tarjottu aamiainen kerro yhtään mitään.

Ei sen muuta tarvitsekaan kertoa/ennustaa kuin että hei halusin vähän panostaa aamupalaasi, koska tykkään susta.

Vierailija
62/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverikin oli miesystävänsä luona ekaa kertaa yötä. Olivat viettäneet mukavan yön seksin merkeissä.

Aamulla sitten oli notkuva aamupala pöytä odottamassa, että tosiaan kaveri hämmästeli runsautta. Kävi ilmi, että miehen äiti asui seinän takana ja oli ladannut pöydän koreaksi. Osallistui myös aamupalalle, kun hänhän sen oli tarjolle asettanut.

Ihan kuin tuo ei olisi ollut vielä tarpeeksi kiusallista, niin se mies sitten otti vanhan sketsin käyttöönsä ja totes "otahan hu o ra pullaa!".

Miehen äiti ripitti poikansa siinä samalla, kun kaveri keräsi kamojaan ja häipyi. Mies oli kuulemma semmoinen huumorimies, eipä ajatellut naisen olevan niin huumorintajuton, että noin pienestä suuttuis. Pitkään se yritti anella takas ja selitellä huumoriaan.

No maistuiko pulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usein saanut miehen luona aamupalaa ollenkaan. Eipä tuo niin muista välittänytkään kuin itsestään. Kerran meinasin pyörtyä, kun ei ollut syöty oikein mitään. Ja kyllä: sain suuni auki ha ehdotin, että mennään ulos lounaalle. Hän kyllä sanoi, että sopii, muttei sitten kuitenkaan onnistunut, pitkitti ja pitkitti aina aterioitten välejä. Itse veti energiajuomia, smoothieita, jäätelöä yms. eikä tarjonnut minulle.

En tiedä, miksi katselin sitä menoa yli vuoden. Sen jälkeen olin 15 kg kevyempi, aivan burnoutissa ja niin sydän särkyneenä, että vietän lopunikäni sinkkuna ja syön suruuni, ahmin oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme