Ensimmäinen aamu miesystävän luona. Aamupalaksi paahtoleipää ja jogurtti.
Jos ei panosta tässä vaiheessa niin panostaako koskaan?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Mun yx tarjosi aamupalalla purkista jotain tyyliin hedelmäpommi- halpisjogurttia ja säikyketölkistä hedelmäcoctailia. 🤮 ei edes kahvia.
Loppu suhde lyhyeen- mies oli kyllä aamupalansa veroinen, halpa ja huono.
Mulle mies loihti ensimmäisten yönylitreffien jälkeen kattavan aamiaisbuffetin ja vieläpä täysin vegaanisen, huomioiden ruokavalioni. Ero tuli kuitenkin kolmen vuoden päästä, kun mies laukoi näkemyksiään siitä mitä jokaisen naisen tulisi tehdä, jottei joutuisi seksuaalisen väkivallan uhriksi ja kuinka on onnellinen kun sai poikalapsia ärsyttävien tyttölasten sijasta.
Eli ei se tarjottu aamiainen kerro yhtään mitään.
Kuinka mones aloitus tästä asiasta vuosien varrella? Miksi et ole oppinut jo ottamaan mukaasi jotain varaevästä, vaikka proteiinipatukoita? Täytyy vaan sanoa, että kyllä sulla näköjään nuo seuralaiset vaihtuvat aika tiuhaan, miksiköhän?
Kaksi munaa ja kovaksi keitetty makkara on hyvä aamupala.
Jos minulle tulisi vieras yökylään, niin kyllä minä haluaisin tarjota ihan kunnon aamupalan, esim. Kaurapuuro marjoilla, teetä ja kaakaota .
Vierailija kirjoitti:
Hyvä majoneesikastike lisäksi ja karjalanpiirakoita munavoilla.
Christiiina kirjoitti:
Jos minulle tulisi vieras yökylään, niin kyllä minä haluaisin tarjota ihan kunnon aamupalan, esim. Kaurapuuro marjoilla, teetä ja kaakaota .
Christiina sähän et suostu tapailemaan muita paitsi äveriäitä suomenruotsalaisia ja insinöörejä. Varmaan taso onkin toista luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika? Voisarvia ja kermaleivoksiako pitäisi olla? Vai pekonia, munaa ja makkaraa??
No munaa nyt ainakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä majoneesikastike lisäksi ja karjalanpiirakoita munavoilla.
Lämmin lihapiirakka, se olisi paras aamupala.
Kun minä kävin ekaa kertaa kylässä Tinder - seitin Luona, oli hän ostanut lähikaupasta jonkin kämäisen Berliininmunkin. Kun hän oli aiemmin käynyt minun luonani kylässä,olin taasen käynyt kahvilasta ostamassa kunnon voisilmäpullat.
Mikä vika? Paahtoleipähän on hyvää kahvin kanssa.
Osta ensi kerralla omat aamupalasi jos kaipaat jotain hienompaa, vaikka provohan tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun yx tarjosi aamupalalla purkista jotain tyyliin hedelmäpommi- halpisjogurttia ja säikyketölkistä hedelmäcoctailia. 🤮 ei edes kahvia.
Loppu suhde lyhyeen- mies oli kyllä aamupalansa veroinen, halpa ja huono.
Mulle mies loihti ensimmäisten yönylitreffien jälkeen kattavan aamiaisbuffetin ja vieläpä täysin vegaanisen, huomioiden ruokavalioni. Ero tuli kuitenkin kolmen vuoden päästä, kun mies laukoi näkemyksiään siitä mitä jokaisen naisen tulisi tehdä, jottei joutuisi seksuaalisen väkivallan uhriksi ja kuinka on onnellinen kun sai poikalapsia ärsyttävien tyttölasten sijasta.
Eli ei se tarjottu aamiainen kerro yhtään mitään.
Mustikoita ja paahtoleipää?
Mies jota tapailin hetken löi mulle ekana yhteisenä aamuna energiajuoman kouraan sanoen ettei syö aamupalaa, jos haluan jotain kauppa on kadun päässä :D En loukkaantunut sillä en ollut suunitellut yökylään jäämistä ja kävin sitten kaupassa, ostin itselleni jugurttia ja meille lasagnetarpeet. Tein ruokaa ja jäin toiseksikin yöksi.
Lopulta kuitenkin alkoi ärsyttää liikaa se energiajuomien lipitys, 8 tölkkiä päivässä heti aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Christiina sähän et suostu tapailemaan muita paitsi äveriäitä suomenruotsalaisia ja insinöörejä. Varmaan taso onkin toista luokkaa.
Päinvastoin, monet ovat minun kokemukseni mukaan olleet varsin pihin oloisia. Yhden vakipanon luona kun käyn kylässä, ei hän tarjoa muuta kuin vissyä .
Christiiina kirjoitti:
Minä söisin todella paljon mieluummin sitä paahtoleipää ja jugurttia.
Christiiina kirjoitti:
Raavas mies voisi pitää tuota loukkauksena. Vaikka itse usein syönkin müslia ja marjoja aamupalaksi niin ei tulisi mieleenkään tarjota jotain niin köyhää vieraalle. Vakavasti harkitsisin tilannetta ja jatkoa jos tuommoisia tarjottaisiin.
Voi kysyä haluatko puuroa ja ellei niin onko munia ellei oo niin voi suatana.
Kaverikin oli miesystävänsä luona ekaa kertaa yötä. Olivat viettäneet mukavan yön seksin merkeissä.
Aamulla sitten oli notkuva aamupala pöytä odottamassa, että tosiaan kaveri hämmästeli runsautta. Kävi ilmi, että miehen äiti asui seinän takana ja oli ladannut pöydän koreaksi. Osallistui myös aamupalalle, kun hänhän sen oli tarjolle asettanut.
Ihan kuin tuo ei olisi ollut vielä tarpeeksi kiusallista, niin se mies sitten otti vanhan sketsin käyttöönsä ja totes "otahan hu o ra pullaa!".
Miehen äiti ripitti poikansa siinä samalla, kun kaveri keräsi kamojaan ja häipyi. Mies oli kuulemma semmoinen huumorimies, eipä ajatellut naisen olevan niin huumorintajuton, että noin pienestä suuttuis. Pitkään se yritti anella takas ja selitellä huumoriaan.
No mitäs sinä veit hänelle? Et kai tyhjin käsin tullut?
Miksi se alkumetrien teatteri lupailisi jotain taianomaista arkea jatkossa? Kenen arki on oikeasti jotain ylimalkaisia aamiaisia valmiiksi passattuna?
Ehkä mies ei ole tietoinen terveellisemmistä vaihtoehdoista. Voitte käydä lähikaupassa ja ostaa terveellisempiä vaihtoehtoja. Huomenaamulla voitte yhdessä valmistaa vaikka terveellisen brunssin ja sen jälkeen näet oletteko Match aamiaisen osalta.