Tunnetteko ihmisiä, jotka suorastaan elävät negatiivisuudesta
Ja elämän suola on se, että pääsee haukkumaan ja arvostelemaan muita. Jokaisesta asiasta kaivetaan esille huonot puolet ja aivan kaikesta löytyy valittamisen aihetta.
Jos vaikka sanoo, että "ihana auringonpaiste tänään", niin ankeinen vastaa siihen "no on todella joo! mulle tulee heti migreeni ja ikkunatkin näyttää niin likaisilta ja mikään aurinkosuojavoide ei mun kasvoille käy ja ikävä tuulikin on ja pölyistäkin, niin silmät kutiaa ja siitepölyäkin ilmassa"
Kommentit (56)
Ehkä se marisee vain sulle. Kuvittelee että tykkäät siitä.
Narsistit.
Lievemmälläkin asteikolla, haetaan vastakkainasettelua. Mikään ei pönkitä yhteenkuuluvuutta niinkuin yhteinen moitittava. Eräillä.
Ennen todella läheinen kaveri on muuttunut tuollaiseksi. Viimeksikin pelkkää valitusta ja haukkumista koko tapaaminen (ei varsinaisesti minuun kohdistunutta, mutta mitään hyvää ei ollut yhtään missään). Vittuilua tuli viimeksi viestitellessäkin. Kaveri on muutenkin sellainen, ettei se oikein älyä kysellä toisten kuulumisia, paasaa vain omiaan. Mutta nyt se paasauskin on pelkkää pahan mielen levittämistä, en jaksaisi olla tekemisissäkään ennen kuin tuo tuosta parenee jollain tavalla.
Katastrofiajattelu voi olla myös masennuksen oire.
Suurin osa vauvapalstan kävijöistä. Ei tänne tulla hyvää oloa hakemaan.
En, tämmöisille ihmisille on omat paikkansa.. Esim tämä palsta. Sille on syy miksi tämä palsta on niin negatiivinen ja se on se että täällä asuu luusereita. Ihmiselle joka istuu vain tietokoneella päivänsä, kaikki näyttää negatiiviselta.
En tunne mut epäilen et täältä löytyy.
Todellakin vauvapalstan keskivertoulisijat!
Suurin osahan ihmisistä tuollaisia on, näyttivätpä sen sitten enemmän tai vähemmän avoimesti.
Tällä palstalla on montakin miestä. Onneksi en tunne henkilökohtaisesti.
Olen tuollaisen kanssa ollut naimisissa yli 30- vuotta. Välillä lievästi ketuttaa.
Raskaita ovat. Ja usein vielä kuvittelevat, että ihmiset tekevät juuri heille kiusaa ja kaikki muiden toiminta liittyy jotenkin heihin.
- Naapuri ei tervehdi koska on muka niin vttumainen ä*mä ja varmasti suuttunut siitä, kun en laittanut hänelle joulukorttia, vaikka oikea syy on vaikka se, että on juuri saanut suru-uutisen
- Pomo laittaa kiusallaan "huonoja" työvuoroja, koska olen pyytänyt lomaa heinäkuulle ja hän pitää minua takuulla vaikeana ihmisenä, vaikka pomo ei todellisuudessa ole ajatellut työvuoroja laatiessaan muuta kuin henkilömitoituksia ja mahdollisia erikoistoiveita
Narsisti?
Kyllä, ja huvittavinta on että hän sanoo siskonsa elävän negatiivisuudesta ja ei ymmärrä sellaisia ihmisiä :D
Olen osittain itsekin. Elämä potkinut päähän. Sitä kutsutaan realismiksi. En silti ilkeile muille.
Entinen ystäväni. Paino sanalla entinen. Kävi liian raskaaksi, kun tuohon lisää vielä vellomisen vuosia sitten tapahtuneissa vääryyksissä ja kieltäytymisen terapiaan hakeutumisesta.
En pitäisi sellaista ystävänä, mutta tiedän sellaisia.
Yksi on aivan mahdoton. Juuri tuollainen kuin ap sanoo, ettei voi sanoa mitään positiivista kun heti riipii sen negatiiviseksi. Aina on jotain vinossa, tavatut ihmiset ovat tyhmiä jne.
Toinen taas on riidoissa milloin kenenkin kanssa, jopa läheisimpien sukulaistensa kanssa. Haukkuu sitten näitä ympäriinsä.
Läheinen ihminen tullut tosi kyyniseksi, eipä tee mieli pitää yhteyttä. Kyselee kaikenlaista josta saisi virtaa vuilulle. Ei löydä mitään mukavaa elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuollaisen kanssa ollut naimisissa yli 30- vuotta. Välillä lievästi ketuttaa.
Tätä muuten ihmettelen ja säälin: näiden myrkkyihmisten puolisoiden jaksamista. En ymmärrä, miten sietävät, kun minä kuormitun pahasti jo siitä vartista, minkä juttelen myrkkytyypin kanssa.
Tulee niin mieleen minna tuosta!