Ensimmäinen aamu miesystävän luona. Aamupalaksi paahtoleipää ja jogurtti.
Jos ei panosta tässä vaiheessa niin panostaako koskaan?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Jos minulle tulisi vieras yökylään, niin kyllä minä haluaisin tarjota ihan kunnon aamupalan, esim. Kaurapuuro marjoilla, teetä ja kaakaota .
Christiina sähän et suostu tapailemaan muita paitsi äveriäitä suomenruotsalaisia ja insinöörejä. Varmaan taso onkin toista luokkaa.
Mä olen dippa, ruotsinsuomalainen ja nainen. En todellakaan söisi mitään kaurapuuroa aamupalaksi. Ensinnäkin se närästää ihan älyttömästi ja toisekseen saa vatsan sekaisin. Mielummin olisin syömättä. Ei tulis meille Christiiinan kanssa kyllä toisia treffejä.
Silloin kun miehen kanssa tapailtiin vasta ja oltiin sovittu, että on vain seksiä niin en yleensä edes tarjonnut miehelle mitään aamupalaksi. Jos siis oli unohtunut viereen nukkumaan. Aamulla jatkettiin siitä, mihin yleensä oltiin paria tuntia ennen nukahdettu ja mies jatkaa matkaansa. Kerran oli neljättä päivää unohtunut siihen vierelle ja me ei oltu syöty oikeastaan mitään niin mies kysyi varovasti, että jos voitaisiin vaikka syödä jotain. Katselin häntä hetken, että kai tuolta kaapista jotain löytyy ja kaivoin kaksi kananmunaa ja leipää. Kahvia keitin myös. Maitoa ei ollut, koska en maitoa käytä. Seuraavalla kerralla oltiin ilmeisesti jo astetta pidemmällä meidän touhuissa, että tein hänelle ihan kunnon aamupalan (pekonit, makkarat, kananmunat, leivät, vihreät, levitteet, juomat, jne.) ja siitä lähtien olen hänelle noita aamupaloja väsännyt. Eli jos olisi mies todennut ensimmäisen visiittinsä jälkeen, että tuolta ei saa edes kunnon aamupalaa ja jättänyt sen takia tai ollut sen takia jotenkin järkyttynyt niin olisi tullut mulle todella helpoksi elämä. En minä millekään seksikaverille ala mitään aamupaloja kokkailemaan tai edes ruoki. Menköön muualle syömään. Parisuhteessa saatan ehkä tarjota, tosin jos se ei kelpaa niin antaa olla ja tehköön itse. Tähän asti on kelvannut seksi ja ruoka ja välillä yhdistettynä. :D
Meillä ylläri sais kaurapuuroa ja kahvia näkkärin kera . Maito sentään yl löytyy ja voi.
Vierailija kirjoitti:
Kaverikin oli miesystävänsä luona ekaa kertaa yötä. Olivat viettäneet mukavan yön seksin merkeissä.
Aamulla sitten oli notkuva aamupala pöytä odottamassa, että tosiaan kaveri hämmästeli runsautta. Kävi ilmi, että miehen äiti asui seinän takana ja oli ladannut pöydän koreaksi. Osallistui myös aamupalalle, kun hänhän sen oli tarjolle asettanut.
Ihan kuin tuo ei olisi ollut vielä tarpeeksi kiusallista, niin se mies sitten otti vanhan sketsin käyttöönsä ja totes "otahan hu o ra pullaa!".
Miehen äiti ripitti poikansa siinä samalla, kun kaveri keräsi kamojaan ja häipyi. Mies oli kuulemma semmoinen huumorimies, eipä ajatellut naisen olevan niin huumorintajuton, että noin pienestä suuttuis. Pitkään se yritti anella takas ja selitellä huumoriaan.
Sarjassa asioita, jotka tapahtuivat.
No tärkeintä ettei mitään hlvetin kahvia ruvennut keittelemään, nolouden huippu.
Sitä saa, mitä löytyy. Täällä saisi kahvia ja voileipää päällysteillä. Puuroakin tai munakasta saa, jos mies haluaa tehdä.
Jotenkin kuvittelisin miehen olevan vähemmän kiinnostunut ruoasta.
Mua yököttää jo sana kaurapuuro. Syökö ihmiset tosiaan sitä samaa vauvasta asti syötettyä mössöä joka ikinen aamu? No huh huh
Auts, auts ja kerran auts! Siis mies oli tietoinen, että olisit aamiaisella?
Meiltä olisi löytynyt hyvää kahvia, tuoreita croissantteja suoraan uunista (hilloja, laatukinkkua, jääsalaattia, kurkkua, tomaatteja ja juustoa vaihtoehtoina sisälle) ja tuorepuristettua appelsiinimehua. Kuohuviiniä, jos maistuu. Nuo on nyt aivan minimi, jos nainen on jäämässä yöksi.
No hui, minä sain aikoinaan puolikkaan banaanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Jos minulle tulisi vieras yökylään, niin kyllä minä haluaisin tarjota ihan kunnon aamupalan, esim. Kaurapuuro marjoilla, teetä ja kaakaota .
Christiina sähän et suostu tapailemaan muita paitsi äveriäitä suomenruotsalaisia ja insinöörejä. Varmaan taso onkin toista luokkaa.
Mä olen dippa, ruotsinsuomalainen ja nainen. En todellakaan söisi mitään kaurapuuroa aamupalaksi. Ensinnäkin se närästää ihan älyttömästi ja toisekseen saa vatsan sekaisin. Mielummin olisin syömättä. Ei tulis meille Christiiinan kanssa kyllä toisia treffejä.
Silloin kun miehen kanssa tapailtiin vasta ja oltiin sovittu, että on vain seksiä niin en yleensä edes tarjonnut miehelle mitään aamupalaksi. Jos siis oli unohtunut viereen nukkumaan. Aamulla jatkettiin siitä, mihin yleensä oltiin paria tuntia ennen nukahdettu ja mies jatkaa matkaansa. Kerran oli neljättä päivää unohtunut siihen vierelle ja me ei oltu syöty oikeastaan mitään niin mies kysyi varovasti, että jos voitaisiin vaikka syödä jotain. Katselin häntä hetken, että kai tuolta kaapista jotain löytyy ja kaivoin kaksi kananmunaa ja leipää. Kahvia keitin myös. Maitoa ei ollut, koska en maitoa käytä. Seuraavalla kerralla oltiin ilmeisesti jo astetta pidemmällä meidän touhuissa, että tein hänelle ihan kunnon aamupalan (pekonit, makkarat, kananmunat, leivät, vihreät, levitteet, juomat, jne.) ja siitä lähtien olen hänelle noita aamupaloja väsännyt. Eli jos olisi mies todennut ensimmäisen visiittinsä jälkeen, että tuolta ei saa edes kunnon aamupalaa ja jättänyt sen takia tai ollut sen takia jotenkin järkyttynyt niin olisi tullut mulle todella helpoksi elämä. En minä millekään seksikaverille ala mitään aamupaloja kokkailemaan tai edes ruoki. Menköön muualle syömään. Parisuhteessa saatan ehkä tarjota, tosin jos se ei kelpaa niin antaa olla ja tehköön itse. Tähän asti on kelvannut seksi ja ruoka ja välillä yhdistettynä. :D
Panotapaaminen ja yhden yön juttu on nyt kumminkin ehkä eri asia kuin sovittu yökylä eli vierailu. Kuulostat kyllä ihan kuumalta tapaukselta, vaan et oikein kuulosta parisuhdeihmiseltä. Lähinnä siltä että laskutikulla suunnittelet mitä kellekin tarjoat. Saahan sitä tietty niinkin tehdä, epäsympaattiselta se kumminkin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Auts, auts ja kerran auts! Siis mies oli tietoinen, että olisit aamiaisella?
Meiltä olisi löytynyt hyvää kahvia, tuoreita croissantteja suoraan uunista (hilloja, laatukinkkua, jääsalaattia, kurkkua, tomaatteja ja juustoa vaihtoehtoina sisälle) ja tuorepuristettua appelsiinimehua. Kuohuviiniä, jos maistuu. Nuo on nyt aivan minimi, jos nainen on jäämässä yöksi.
Ehkä hiukan liioiteltua, mutta jotain tuohon suuntaan on minustakin asiallista.
m
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa, mitä löytyy. Täällä saisi kahvia ja voileipää päällysteillä. Puuroakin tai munakasta saa, jos mies haluaa tehdä.
Jotenkin kuvittelisin miehen olevan vähemmän kiinnostunut ruoasta.
Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta. Panopuuhiin ei tarvitse tarjoilua.
Muutenkin voisi olla parempi olla hiukan vähemmän varma seksikyvyistään. Kyllähän mies panee, vaan voi olla että toivoisi parempaa seksiä kumminkin. Mikä sekin on syy moneen ghostaukseen. Ei sitä voi naiselle kertoa ja jos mies ei periaatteesta halua valehdella niin hankala sitä on viestiä että ei nyt oltu yhteensopivia. Etenkin jos muuten synkkasi hyvin. Huomioonottaminen helpottaa muutenkin asioita. Ei ole hyvä pitää mitään itsestäänselvyytenä, ei edes miesten seksihaluja.
m
Naurattaa nämä viestit, mitä ap sai täällä.
Tässähän tuntee olevansa ihan erityislaatuisen onnelas, kun 14 vuotta sitten jo sain ihanan aamiaisen mieheltäni. Ja edelleen tehdään toinen toisillemme loistavat aamupalat. Tsemppiä, ap...
Kahvia ja paahtoleipä olisi itselle oikeen passeli. Kyllä se parisuhde onnistuakseen vaatii muuta kuin avokadoa ja munakokkelia.
Hiilarit muutenkin aika huonot aamusta ja oliko juggessa sokeria? Ei jatkoon, jos haluaa, että deitti alkaa paisua suhteen aikana.
Siis pitäisikö jollekin panolle levittää punainen matto aamiaiselle?
Mä voisin laittaa yön yli muhimaan ohrapuuroa, edellyttäen että saan panna nin paljon kuin haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun yx tarjosi aamupalalla purkista jotain tyyliin hedelmäpommi- halpisjogurttia ja säikyketölkistä hedelmäcoctailia. 🤮 ei edes kahvia.
Loppu suhde lyhyeen- mies oli kyllä aamupalansa veroinen, halpa ja huono.
Mulle mies loihti ensimmäisten yönylitreffien jälkeen kattavan aamiaisbuffetin ja vieläpä täysin vegaanisen, huomioiden ruokavalioni. Ero tuli kuitenkin kolmen vuoden päästä, kun mies laukoi näkemyksiään siitä mitä jokaisen naisen tulisi tehdä, jottei joutuisi seksuaalisen väkivallan uhriksi ja kuinka on onnellinen kun sai poikalapsia ärsyttävien tyttölasten sijasta.
Eli ei se tarjottu aamiainen kerro yhtään mitään.
Kyllä se kertoo- niin överit ( sun tapauksessa), kuin vajaritkin.
Kuka nyt aamulla mättää niin paljon? Paitsi jos on brunssista erikseen sovittu. Jos mulle joku kireepipoinen alkaisi heti alkuun saarnata terveellisestä aamiaisesta, niin saisi mennä. Huolehdin terveydestäni kyllä ja se siis kiinnostaa. Mutta en tarvitse urautuneita ohjeita muutenkin vinossa olevasta suomalaisesta mättöympyrästä totisesti esitettynä. olen nainen.
Ne on pahoja nuo Tinder-seitit, niihin saattaa huomaamattaan takertua.