Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti että pitää oman loman perheestään?!

Vierailija
06.04.2023 |

Kertoi että vuokraa viikoksi mökin ja on siellä päivän taikka kaksi yksin ja lopun ajan joidenkin kavereiden kanssa joita en tunne. Tämä viikko on meidän perheen yhteisestä kesälomasta pois. Sanoi että perheen kanssa vietetty aika ei ole hänelle lomaa?! Siis mitä hittoa? Minähän se olen joka yleensä on tehnyt suurimmaksi osaksi reissussa ruoat, hoitanut siivoukset, lapset jne. Kun lapset olivat vaippa-ikäisiä minä hoidin yöheräämiset jne. En kuitenkaan koskaan ole ajatellut että se yhdessä vietetty aika kesällä ei olisi lomaa. Vanhin lapsista suuttui totaalisesti isälleen kun kuuli isän "ilmoituksen". Eivät kerkeä työkiireiden ja harrastusten vuoksi olemaan yhdessä kunnolla. Lomalla ovat sitten tehneet yhteisiä kivoja juttuja. En tajua tämmöistä nyt ollenkaan. Jokainen kesäloma on yhdessä vietetty yli 30 vuotta. Muutaman päivän reissuja on saatettu tehdä ilman perhettä mutta nekin on tehty muulloin kuin kesälomalla. Yhteinen kesäloma kun ei ole mikään itsestäänselvyys. On hankalaa saada kummankin töistä järkättyä ne samaan aikaan. Mitäs mieltä olette. Keski-ikäinen mies haluaa olla mieluummin joidenkin kavereidensa kanssa lomalla kuin perheensä? Näin kärjistettynä sen voisi sanoa. Lapset sen näin ymmärsivät ja enhän minäkään tästä ilahtunut.

Kommentit (1166)

Vierailija
821/1166 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripirukalla ajan viettäminen enemmän kuin yhden illan ajan muutaman kerran vuodessa on tervehenkistä ja suhdetta ylläpitävää.

Sitten toinen: ei kannata ilmaista että ei nauti perheen kesken vietetystä ajasta, isku vasten kasvoja koko perheelle. Ap:n mies on idiootti.

Vierailija
822/1166 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveripirukalla ajan viettäminen enemmän kuin yhden illan ajan muutaman kerran vuodessa on tervehenkistä ja suhdetta ylläpitävää.

Sitten toinen: ei kannata ilmaista että ei nauti perheen kesken vietetystä ajasta, isku vasten kasvoja koko perheelle. Ap:n mies on idiootti.

Eihän tuossa ollut ongelma oman ajan viettäminen vaan se että vain ja ainoastaan miehellä on oikeus omaan aikaan ja harrastuksiin kodin ulkopuolella. Ap:n mies raivostui kun aloittaja alkoi vaatia myös itselleen vapaa-aikaa. Miehen mielestä naisen paikka on kotona hoitamassa kotia ja lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1166 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap päässyt eteenpäin elämässäsi?

Vierailija
824/1166 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä teille kuuluu?

Vierailija
825/1166 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos mies siellä odottanut, että teillä on isänpäivän juhlintaa, että sinä ap olet kakut ym paakkelsit hänelle valmistanut ( eli et) ja nyt on herralla paha mieli ja uhriutuminen käynnissä?

Vierailija
826/1166 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä teille kuuluu?

Syvissä vesissä mennään. Olen ollut tosi kipeänä pari päivää ja eilen illalla mies vielä puhui niin ikäviä minulle. Teinikin kuuli. Kertoili kuinka aikoo jatkaa tutustumista tähän naiskaveriin enemmän sitten kun olemme muuttaneet täältä pois. Ja kuinka mies ei vielä osaa sanoa että voisiko se nainen olla joskus hänen kumppaninsa.  Että eihän sitä voi mitenkään tietää mitä elämä tuo tullessaan ja onko se nainen riittävän kiinnostava tms. hänelle?! Ja luetteli mulle mitkä asiat heitä yhdistää ja mitkä ei ehkä. Ja mieshän on siis jankuttanut, sanonut ettei se nainen ulkoisesti häntä kiinnosta ja on pelkkä kaveri niin nämä jutut on kyllä aika sikamaisia. Ja mitä hittoa se minulle niitä selittää??? Kertoili vielä kuinka vaikeaa hänen on alkaa etsiä uutta naista kun on ollut niin kauan aikaa minun kanssani, ei kuulema osaa! Mutta totesi että eihän sitä koskaan tiedä vaikka joku kiinnostava tulisikin nopeasti vastaan. Jo vaikka tyyliin heti kohta. Lapselle meni selittämään taas kuinka äiti kuvittelee ja valehtelee kaikkea ja kuinka äidillä niitä miehiä vasta onkin ollut!  Sairasta käytöstä. Mies on viettänyt harrastepaikassa tai jossain joka päivä pitkiä aikoja. Kotona sitten tulee viereen ja on välillä niin mukavaa ja koittaa halailla tms. Karseeta mitä se tekee mulle. ap 

Vierailija
827/1166 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä annat tehdä? Olet kyllä aika reppana, kun olet sen poljettavana. Pitää sinua ihan kynnysmattona ,mihin sinä alistut. Voi, voi-osaanottoni.

Vierailija
828/1166 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo, heitä ukko ulos, tavarat laukkuun ja pihalle! Sen jälkeen ero käyntiin ja jää odottelemaan ositusta niin että sinä ja lapset saatte asua perheen kodissa kunnes asunto on saatu myytyä.

Vierailija
829/1166 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vaimolle että mulla on nyt VMTL.

Vierailija
830/1166 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä äijä pihalle!

Vierailija
831/1166 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ap lakimies? Jos ei, etsi sellainen. Miehesi yrittää vedättää sinua 6 - 0, nyt sinun pitää pitää puoliasi. Jos teillä ei ole avioehtoa, kaikki omaisuus jaetaan puoliksi teille kummallekin, ihan riippumatta kenen nimissä osakkeet ja rahat ovat. Lapsille kuuluu elatus, sitä suurempi mitä vähemmän mies lapsia luonaan pitää.

Vierailija
832/1166 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sen miehen pelotella itseäsi. Selitä lapsille miten asiat oikeasti ovat, älä jätä heitä arvelemaan.

Tee listoja vapauksista joita miehelläsi on, ja sinulla. En ole koko ketjun aikana kuullut, että mies varsinaisesti välittäisi lapsista, hoitaisi heitä oikein tai olisi isällisen kunnollinen. Sen sijaan on valmis antamaan heidät edelleen sinun vastuulle pienempään asuntoon, piilottamaan rahoja ja pienentämään elatusta. Todellakin olet ollut ison kusipään kanssa jossain ihme alistussuhteessa. Varsinainen virtahepo olohuoneessa. Hän tästä potin kokoaa ja liihottelee vapauteen.

Vierailija
833/1166 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä teille kuuluu?

Syvissä vesissä mennään. Olen ollut tosi kipeänä pari päivää ja eilen illalla mies vielä puhui niin ikäviä minulle. Teinikin kuuli. Kertoili kuinka aikoo jatkaa tutustumista tähän naiskaveriin enemmän sitten kun olemme muuttaneet täältä pois. Ja kuinka mies ei vielä osaa sanoa että voisiko se nainen olla joskus hänen kumppaninsa.  Että eihän sitä voi mitenkään tietää mitä elämä tuo tullessaan ja onko se nainen riittävän kiinnostava tms. hänelle?! Ja luetteli mulle mitkä asiat heitä yhdistää ja mitkä ei ehkä. Ja mieshän on siis jankuttanut, sanonut ettei se nainen ulkoisesti häntä kiinnosta ja on pelkkä kaveri niin nämä jutut on kyllä aika sikamaisia. Ja mitä hittoa se minulle niitä selittää??? Kertoili vielä kuinka vaikeaa hänen on alkaa etsiä uutta naista kun on ollut niin kauan aikaa minun kanssani, ei kuu

Hyvä että teinikin kuuli. Mies on menetetty tapaus, mutta sinä voit katkaista tuollaisen sairaan kuvion ja opettaa samalla lapsillekin, millaisia on terveet ihmissuhteet ja käytös.

Vierailija
834/1166 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehille sallita omaa aikaa samalla tavalla kun sitä pitää järjestää naisille

Vierailija
835/1166 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Syvissä vesissä mennään. Olen ollut tosi kipeänä pari päivää ja eilen illalla mies vielä puhui niin ikäviä minulle. Teinikin kuuli. Kertoili kuinka aikoo jatkaa tutustumista tähän naiskaveriin enemmän sitten kun olemme muuttaneet täältä pois. Ja kuinka mies ei vielä osaa sanoa että voisiko se nainen olla joskus hänen kumppaninsa.  Että eihän sitä voi mitenkään tietää mitä elämä tuo tullessaan ja onko se nainen riittävän kiinnostava tms. hänelle?! Ja luetteli mulle mitkä asiat heitä yhdistää ja mitkä ei ehkä. Ja mieshän on siis jankuttanut, sanonut ettei se nainen ulkoisesti häntä kiinnosta ja on pelkkä kaveri niin nämä jutut on kyllä aika sikamaisia. Ja mitä hittoa se minulle niitä selittää??? Kertoili vielä kuinka vaikeaa hänen on alkaa etsiä uutta naista kun on ollut niin kauan aikaa minun kanssani, ei kuulema osaa! Mutta totesi että eihän sitä koskaan tiedä vaikka joku kiinnostava tulisikin nopeasti vastaan. Jo vaikka tyyliin heti kohta. Lapselle meni selittämään taas kuinka äiti kuvittelee ja valehtelee kaikkea ja kuinka äidillä niitä miehiä vasta onkin ollut!  Sairasta käytöstä. Mies on viettänyt harrastepaikassa tai jossain joka päivä pitkiä aikoja. Kotona sitten tulee viereen ja on välillä niin mukavaa ja koittaa halailla tms. Karseeta mitä se tekee mulle. ap "

Nyt olet ap oikeasti varovainen!! Vaikka et selvästikään osaa pitää huolta itsestäsi, niin katso nyt niitä lapsiasi! Miehesi puhuu (ilmeisesti teinille?) paskaa sinusta ja lapsi voi oikeasti alkaa uskomaan isäänsä. Tai ainakin isä saa lapsensakin pään sekaisin noilla jutuilla. Vähintäänkin aikuisena lapsesi syyttää sinua siitä, että pidit teidät tuossa suossa.

Omakin äitini höpötti kaikenlaista puolustelua, miksi ei voi erota ja antoi minulle kyllä niin huonon naisen mallin. On siis edelleenkin isäni kanssa naimisissa vaikka kutsuukin isääni kämppiksekseen ja on katkeroitunut vanha nainen nykyään. Mikään äitini unelma ei ole toteutunut eikä ole kyllä koskaan kannustanut minuakaan toteuttamaan mitään unelmia. Et halua samanlaista elämää!

Vierailija
836/1166 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kestää eron, mutta eivät tule kestämään, jos sä nyt et eroa tai vatvot jatkuvasti. Kesä ja syksy on mennyt. Ilmaistakin lakineuvontaa on saatavilla, jos et vielä siinä vaiheessa ole. Koeta nyt olla häpeämättä asiaa ja näytä lapsille mallia asioiden muuttamisesta.

Vierailija
837/1166 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä anna sen miehen pelotella itseäsi. Selitä lapsille miten asiat oikeasti ovat, älä jätä heitä arvelemaan.

Tee listoja vapauksista joita miehelläsi on, ja sinulla. En ole koko ketjun aikana kuullut, että mies varsinaisesti välittäisi lapsista, hoitaisi heitä oikein tai olisi isällisen kunnollinen. Sen sijaan on valmis antamaan heidät edelleen sinun vastuulle pienempään asuntoon, piilottamaan rahoja ja pienentämään elatusta. Todellakin olet ollut ison kusipään kanssa jossain ihme alistussuhteessa. Varsinainen virtahepo olohuoneessa. Hän tästä potin kokoaa ja liihottelee vapauteen.

Sekö tarkoittaa että mies ei välitä lapsistaan jos 30 vuoden aikana haluaisi pitää yhden loman yksin ja se ei naisille tietenkään käy

Vierailija
838/1166 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään parisuhteessa oleva nainen ei tuommoista listaa suostu tekemään kun ihan jokainen ihminen tietää sen että perhe elämässä naisella on huomattavasti enemmän vapauksia kun miehellä jotka naiset ovat hankkineet itselle kiristämällä erolla ja uhkailemalla elareilla

Vierailija
839/1166 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap eläydy teinisi asemaan. Hän haluaa että sulla, kasvattajalla ja luotettavalla aikuisella, on kaikki hyvin ja elämä jatkuu. Jos tuo pelle-isä saa jatkaa hölöttämistä ja vallankäyttöä, sekoaa lapsella lopulta pää jollain tavalla. Oikaise ne isän jutut. Teillä ei vissiin ole tapana jutella muuta kuin tavalliset asiat? No nyt on aika opetella sinunkin. Muuten teinillä on kaksi aikuislasta vanhempina.

Vierailija
840/1166 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella kuinka teillä koko perheellä hartiat jännittyy kun isäntä tulee ovesta kotiin.

Ois aika lopettaa tuo orjailu ja järjestää elämä mallilleen ilman hullua despoottia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi