Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti että pitää oman loman perheestään?!

Vierailija
06.04.2023 |

Kertoi että vuokraa viikoksi mökin ja on siellä päivän taikka kaksi yksin ja lopun ajan joidenkin kavereiden kanssa joita en tunne. Tämä viikko on meidän perheen yhteisestä kesälomasta pois. Sanoi että perheen kanssa vietetty aika ei ole hänelle lomaa?! Siis mitä hittoa? Minähän se olen joka yleensä on tehnyt suurimmaksi osaksi reissussa ruoat, hoitanut siivoukset, lapset jne. Kun lapset olivat vaippa-ikäisiä minä hoidin yöheräämiset jne. En kuitenkaan koskaan ole ajatellut että se yhdessä vietetty aika kesällä ei olisi lomaa. Vanhin lapsista suuttui totaalisesti isälleen kun kuuli isän "ilmoituksen". Eivät kerkeä työkiireiden ja harrastusten vuoksi olemaan yhdessä kunnolla. Lomalla ovat sitten tehneet yhteisiä kivoja juttuja. En tajua tämmöistä nyt ollenkaan. Jokainen kesäloma on yhdessä vietetty yli 30 vuotta. Muutaman päivän reissuja on saatettu tehdä ilman perhettä mutta nekin on tehty muulloin kuin kesälomalla. Yhteinen kesäloma kun ei ole mikään itsestäänselvyys. On hankalaa saada kummankin töistä järkättyä ne samaan aikaan. Mitäs mieltä olette. Keski-ikäinen mies haluaa olla mieluummin joidenkin kavereidensa kanssa lomalla kuin perheensä? Näin kärjistettynä sen voisi sanoa. Lapset sen näin ymmärsivät ja enhän minäkään tästä ilahtunut.

Kommentit (1166)

Vierailija
301/1166 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sellanen juttu että voihan paska. Tarvitsen oikeasti teidän apua, en tajua näistä mitään!!! Menin urkkimaan ilman lupaa miehen kaappeja ja sieltä löytyi lääkkeitä joista en ole tiennyt ollenkaan. Sydän meni kyllä kurkkuun. Elikkä löytyi Tenox, Ketipinor ja vanhaksi menneitä Ventoline diskus inhalaatiojauhepusseja?! Kaikista revitty irti ne laput ettei näe milloinka määrätty tms. Mitä vettua? Siis milloinka noi on muka miehelle määrätty ja onko se käyttänyt muka niitä ilmoittamatta muille? Ei tää voi olla totta. Kuinka paljon sillä on salaisuuksia, kysyn vain. Mitä se sairastaa, vai onko ne edes sen. En tajua, en tajua. Ja sen mykkäkoulu jatku tänäänkin ennen kun lähti harrastamaan. ap

Vierailija
302/1166 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, olette olleet naimisissa 30 vuotta ja sanot, että menin urkkimaan mieheni kaappeja. Ei kenenkään normaaliihmisen perheessä , jotka olleet naimisissa kauan ja tehneet lapsia , jotka jo kouluikäisiä, ei ole kaapppe ja ,joita ei siivota tai joihin ei saa saa katsoa.

Nyt meni jo liian pitkälle! Ei tee enää mieli auttaa.

Ei ole kirjailijaksi aloittanutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1166 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä, olette olleet naimisissa 30 vuotta ja sanot, että menin urkkimaan mieheni kaappeja. Ei kenenkään normaaliihmisen perheessä , jotka olleet naimisissa kauan ja tehneet lapsia , jotka jo kouluikäisiä, ei ole kaapppe ja ,joita ei siivota tai joihin ei saa saa katsoa.

Voi kuule meillä tämä on ihan normaalia. Miehen kaapeille EI SAA MENNÄ. Enkä ole pitänyt tätä mitenkään epänormaalina. Luin netistä noista lääkkeistä ja etenkin tuo Ketipinor huolestuttaa. Olisiko mahdollista että sitä olisi määrätty johonkin muuhun, vaikka unettomuuteen? ap

Vierailija
304/1166 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies on ikänsä lekkinyt vahvaa, mutta oikeasti on voinut ikänsä huonosti, mutta ei voi sitä tunnustaa.

MUTTA,se ei oikeuta raivoamaan ja hulkuttelemaan. Muista se.

Vierailija
305/1166 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö siltä niistä lääkkeistä?

Vierailija
306/1166 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole uskaltanut, en halua että saa samanlaisen raivarin! Joku päivä toki kysyttävä tästäkin. Eilen kun mies tuli harrastuksestaan niin oli älyttömän hyvällä tuulella. Naama loisti kilometrin päähän. Oli ostanut jälleen minulle omaa sapuskaa ja alkoi puhua yhteisestä kesälomasta. Nyt onkin loman meidän kanssa?! Tänään aamulla mökötys sitten taas jatkui. Ilmoitin että meillä on kolme vaihtoehtoa joista valita tai oikeastaan neljä. Hän voi olla myös toimimatta ollenkaan, se antaa silloin minulle luvan tehdä mitenkä itse parhaaksi näen. Mies ei ole alkanut puhumaan. Odotan huomiseen kun on vapaapäivä ja jos ei aio mitään vaivaa nähdä liittomme hyväksi niin se oli sitten siinä. En ala anelemaan. Joko saa suunsa auki tai sitten ei! ap

Vierailija
307/1166 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole uskaltanut, en halua että saa samanlaisen raivarin! Joku päivä toki kysyttävä tästäkin. Eilen kun mies tuli harrastuksestaan niin oli älyttömän hyvällä tuulella. Naama loisti kilometrin päähän. Oli ostanut jälleen minulle omaa sapuskaa ja alkoi puhua yhteisestä kesälomasta. Nyt onkin loman meidän kanssa?! Tänään aamulla mökötys sitten taas jatkui. Ilmoitin että meillä on kolme vaihtoehtoa joista valita tai oikeastaan neljä. Hän voi olla myös toimimatta ollenkaan, se antaa silloin minulle luvan tehdä mitenkä itse parhaaksi näen. Mies ei ole alkanut puhumaan. Odotan huomiseen kun on vapaapäivä ja jos ei aio mitään vaivaa nähdä liittomme hyväksi niin se oli sitten siinä. En ala anelemaan. Joko saa suunsa auki tai sitten ei! ap

Miehellä kuulostaa olevan todella intensiivinen vuoristoratasuhde sen salarakkaansa kanssa. Kun sen kanssa menee hyvin, hän loistaa kuin Naantalin aurinko ja kun menee huonosti, te saatte tuntea sen nahoissanne. Tuollaiseen salasuhteeseen nimittäin kuuluu, että sen suhteen tila ikäänkuin vaihtelee kokoajan hyvän ja huonon välillä. Ihan jo pelkästään se, että se nainen ei vaikkapa vastaa nopeasti viestiin, voi saada miehen myrtsiksi. Ja sitten taas jos nainen on lirkutellut, on mies onnesta soikeana.

Tunteet heittelee salasuhteissa laidasta laitaan kokoajan. Siksikin, koska se on salasuhde ja kaikki on epävarmaa, kuin korttitalo, joka voi romahtaa hetkenä minä hyvänsä. Siinä on kaikki herkillä.

Nuo lääkkeet....eli on käyny lääkärillä valittamassa jostakin vaivasta. Voisko jotku avata vähän, mihin noita lääkkeitä yleisimmin käytetään?

Vierailija
308/1166 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule meillä tämä on ihan normaalia. Miehen kaapeille EI SAA MENNÄ. Enkä ole pitänyt tätä mitenkään epänormaalina. Luin netistä noista lääkkeistä ja etenkin tuo Ketipinor huolestuttaa. Olisiko mahdollista että sitä olisi määrätty johonkin muuhun, vaikka unettomuuteen? ap

Käytän Ketipinoria unettomuuden hoidossa. Sairastan masennusta ja otan sitä iltaisin. Lisäksi aiemmin lääkäri määräsi pienen annoksen sitä myös aamuisin jos oli pahoja ahdistushetkiä.

Vierailija
309/1166 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenox on unilääke. Ketipinoria myös pienellä annoksella käytetään unilääkkeenä, muuten on psykoosilääke.

Ventolinen on inhaloitava lääke, jota käytetään esim. astman hoidossa.

Aika outoa jos et olisi huomannut miehesi tarvitsevan tuollaista lääkettä. Uni/mielialalääkkeiden tarvetta nyt voi salailla.

Itse uskoin ihan täysin tämän tarinan. Mutta tuo miehen oma kaappi ja uusi homoystävä nyt sai tarinan vähän kuulostamaan jo epätodelliselta. Onkohan ap edes enää sama vai kävikö joku trollaamaan

Vierailija
310/1166 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän Ketipinoria unettomuuden hoidossa. Sairastan masennusta ja otan sitä iltaisin. Lisäksi aiemmin lääkäri määräsi pienen annoksen sitä myös aamuisin jos oli pahoja ahdistushetkiä.

Kiitos kun vastailit! Mietin vaan tässä että miksi mies on saanut noita lääkkeitä. Jos olisi pelkästään unettomuuteen niin joku syyhän siihenkin on miksi ei nuku? Ja sitten muistin sen kameran tallenteen jossa ajelee ees taas autolla eri kauppojen väliä ja väittää että sillä on yksityisetsivä perässään?! ap

Vierailija
311/1166 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, etkö ole huomannut 30 vuoden aikana miehen uniongelmia? Eihän niitä pysty salaamaan mitenkään.

Vai onko miehellä nyt alkanut uniongelmat? Huomaatko, ettei nuku kunnolla?

Hän tekee jotain sinulta salattavia asioita (kameran kiinni pistäminen) ja siksi on tullut vainoharhaiseksi, koska ei halua jäädä kiinni (siksi ajelut eri kauppojen välillä karistaakseen mahdollisen etsivän tai kaverisi kannoiltaan).

Ja salattava asia on mitä luultavimmin kakkosnainen (jo otsikossa kerrot hänen haluavan pitää lomaa perheestään).

Vierailija
312/1166 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uniongelmat ovat vasta nyt tulleet, niin varmaan painaa mieltä kakkossuhde. Ja se, kumman teistä valitsee jne. Kyllähän se pistää valvotuttamaan. Lisäksi, jos on kovin intensiivinen suhde tuon salarakkaan kanssa, niin huonoina aikoina ei varmaan sitten se unikaan tuu silmään, niin on lääkärille menny valittaa mitä ilmeisimmin unettomuudesta ja saanut nuo lääkkeet siihen sitten.

Vierailija
313/1166 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aikasta paljon mies näyttää sulta salailevan.

Vaikka ootte olleet 30 v yhdessä, et silti tunne miehesi mielen sopukoita täysin. Vain mies itse tietää.

Vierailija
314/1166 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole aikaisemmin pitänyt, niin todellakin olisi jo korkea aika antaa miehelle yhden viikon loma. Pidä itsekin joskus.

Vierailija
315/1166 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin viettää 50v synttärit mökillä yksin mutta eihän se muulle perheelle sovi. Ymmärrän miestäsi ja minä olen nainen.

Jos lapsi haluaa olla kanssasi, niin oletko silti mieluummin yksinäsi taikka joidenkin tuttujesi kanssa?

Mä vietän tosi paljon lapseni kanssa aikaa. Olen päivät kotona. Yökylässäkin on viimeksi yhden yön ollut monen monta vuotta sitten.

Tuo onkin ihan eri asia! Mies on pois kotoa todella paljon vuoden aikana. Harrastaa ja pitkät työmatkat. Siksi kesäloma on tärkeää aikaa koko perheelle. ap

Eli toisin sanoen miehellä on hyvin aikaa myös salarakkaalle tuossa kuviossa.

Vierailija
316/1166 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap????

Vierailija
317/1166 |
20.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies.

Vierailija
318/1166 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ja tänään juteltu. Ihme kyllä mies ei alkanut huutamaan, mutta se taisikin olla ainut positiivinen asia. Mies puhui kaiken mustan valkoiseksi. Siis aivan kaiken. Vaikka tiedän tiettyjä asioita tapahtuneen niin aloin jo epäillä omaa muistiani ja sitä että vääristelenkö kaiken? Eilen myöhään illalla keskustelut menivät jo erosta puhumiseen. Sanoi että jos minä haluan eron ottaa niin se voidaan tehdä yhdessä ja sovussa?!!! Toisti monta kertaa ettei ole pettänyt minua, ei olisi aikaa sellaiseen eikä ole ollut lähelläkään sellaista tilannetta. Sanoi että olen päästäni seonnut, että pitäisikö jo minun mennä keskustelemaan näistä ongelmistani kun kuvittelen ja epäilen hänestä näin hulluja asioita. Hän ei ole toimillaan aiheuttanut mitään syytä alkaa epäillä mutta kertoi tehneensä ehkä jotain tahallaan minulle kun on tajunnut että häntä kytätään. Että näyttäisi siltä että hän pettää. Että sen puoleen se on minulle oikein, mitäs olen alkanut kyselee,

utelee ja kyttäämään häntä?! Kameraa hän ei enää ikinä laita takaisin autoon koska tein tästä näin suuren ongelman. Aloin keksiä omasta päästäni naurettavia asioita.

Tänään otin ero-asian uudestaan puheeksi kun jäi illan puheet vaivaamaan. Antoi eilen sellaisen kuvan että ihan sama erotaanko vai eikö. Nyt sitten sanoikin että hän ei halua erota vaikka käytökseni ottaakin aika rankasti häntä päähän. En ole arvostanut hänen tekemiään asioita minun hyväkseni ollenkaan. Minä vain haukun ja nimittelen häntä jatkuvasti aivan kaikesta mm. läskiksi.. En ikinä ole haukkunut läskiksi, mistä ihmeestä keksi tuonkin? Minä ja lapset olemme kylläkin saaneet kuulla kunniansa aivan pienistä ja turhista jutuista kun miehellä on ollut pinna vähän väliä kireällä.

Jäin miettimään etenkin sellaisia kohtia näissä avautumisissa että missään kohtaan hän ei kertonut välittävänsä minusta, saatikka rakastavansa minua? Kun kerroin omista tunteistani, hän ei vastannut niihin kuin hiljaisuudella. Tämä tuntuu niin pahalta että meinaan alkaa itkeä. Kaikki ikävä mitä on tapahtunut viime aikoina on vain minusta johtuvaa, minun pitäisi alkaa miettiä kuinka toimia jatkossa järkevämmin! Hän ei ole toiminut väärin. Että näin täällä. ap

Vierailija
319/1166 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen ja tänään juteltu. Ihme kyllä mies ei alkanut huutamaan, mutta se taisikin olla ainut positiivinen asia. Mies puhui kaiken mustan valkoiseksi. Siis aivan kaiken. Vaikka tiedän tiettyjä asioita tapahtuneen niin aloin jo epäillä omaa muistiani ja sitä että vääristelenkö kaiken? Eilen myöhään illalla keskustelut menivät jo erosta puhumiseen. Sanoi että jos minä haluan eron ottaa niin se voidaan tehdä yhdessä ja sovussa?!!! Toisti monta kertaa ettei ole pettänyt minua, ei olisi aikaa sellaiseen eikä ole ollut lähelläkään sellaista tilannetta. Sanoi että olen päästäni seonnut, että pitäisikö jo minun mennä keskustelemaan näistä ongelmistani kun kuvittelen ja epäilen hänestä näin hulluja asioita. Hän ei ole toimillaan aiheuttanut mitään syytä alkaa epäillä mutta kertoi tehneensä ehkä jotain tahallaan minulle kun on tajunnut että häntä kytätään. Että näyttäisi siltä että hän pettää. Että sen puoleen se on minulle oikein, mitäs olen alkanut kyselee,

utelee ja kyttäämään häntä?! Kameraa hän ei enää ikinä laita takaisin autoon koska tein tästä näin suuren ongelman. Aloin keksiä omasta päästäni naurettavia asioita.

Tänään otin ero-asian uudestaan puheeksi kun jäi illan puheet vaivaamaan. Antoi eilen sellaisen kuvan että ihan sama erotaanko vai eikö. Nyt sitten sanoikin että hän ei halua erota vaikka käytökseni ottaakin aika rankasti häntä päähän. En ole arvostanut hänen tekemiään asioita minun hyväkseni ollenkaan. Minä vain haukun ja nimittelen häntä jatkuvasti aivan kaikesta mm. läskiksi.. En ikinä ole haukkunut läskiksi, mistä ihmeestä keksi tuonkin? Minä ja lapset olemme kylläkin saaneet kuulla kunniansa aivan pienistä ja turhista jutuista kun miehellä on ollut pinna vähän väliä kireällä.

Jäin miettimään etenkin sellaisia kohtia näissä avautumisissa että missään kohtaan hän ei kertonut välittävänsä minusta, saatikka rakastavansa minua? Kun kerroin omista tunteistani, hän ei vastannut niihin kuin hiljaisuudella. Tämä tuntuu niin pahalta että meinaan alkaa itkeä. Kaikki ikävä mitä on tapahtunut viime aikoina on vain minusta johtuvaa, minun pitäisi alkaa miettiä kuinka toimia jatkossa järkevämmin! Hän ei ole toiminut väärin. Että näin täällä. ap

No eihän tuo nyt ole tervettä millään tavalla. Sori vaan, mutta mun narsistinen isäni tekee tätä. Kaikki on aina muiden syy, vaikka muut eivät ole tehneet mitään. Syyttää muita siitä, mitä itse tekee esim. vaikka nalkuttaa ja huutaa, ja sitten omasta mielestään hän ei IKINÄ nalkuta eikä huuda, vaan on Herran enkeli.

Narsistilla on kaksi tunnetilaa; viha ja kateus.

Hän ei ikinä, koskaan, milloinkaan omasta mielestään tee mitään väärin tai ole väärässä. Jos hän sanoo, että kuu on juustoa, kuu on juustoa ja jos hänelle näyttää tiedeartikkelin, että kuu ei ole juustoa, hän alkaa riehua, että kaikki vaan olette minua vastaan, tuo artikkeli valehtelee, itse valehtelet, itse olet alunperin sanonut hänelle että kuu on juustoa jne.

Laki ja säännöt eivät koske narsistista henkilöä, koska hän on niiden yläpuolella. Mistään hän ei ole koskaan myöskään vastuussa. Vaikka hän itse löisi päänsä seinään omasta tahdostaan, siihen löytyy kyllä joku muu syyllinen, yleensä henkilö. Jos hän itse ajaa ylinopeutta ja saa siitä sakot, syy on tietysti rauhallisesti takapenkillä istuneet lapset tai vieressä rauhassa istunut puoliso. Poliisitkin selkeästi häntä vainoaa ja Suomen valtiokin häntä näin simputtaa, viatonta rassukkaa.

Kehitystasoltaan hän on korkeintaan 6-vuotiaan tasolla tunne-elämältään, tyyliin "Ite oot! Ole hiljaa! Laa laa laa!" ja polkee jalkaa ja kiukuttelee.

Kaikenlaiset ehdotukset ja toisten tunteet ovat häntä kohtaan esitettyjä suoria loukkauksia, kuten myös mielipiteet. Jos hän maalaa aidan valkoiseksi ja naapuri sanoo, että onpa se hieno, hänellä on ruskea aita, kun hän tykkää ruskeasta, niin narsisti kuulee sen "Ruman värin valitsit, ihan surkee aita". Ei kestä minkäänlaista "arvostelua" itsestään tai tekemisistään.

Ota kuunteluun kanava Narsisti vs Minä

https://www.youtube.com/@NarsistivsMina

Vierailija
320/1166 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai joo ja minun narsisti-isäni vaihtoi lennosta toiseen naiseen. Oli äidin ja meidän lasten hädän edessä ihan robotti, ei mitään reaktiota mihinkään suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän