Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä vakiintuneet kosmetologit, kampaajat yms

Vierailija
15.05.2023 |

Minulla on vakiokampaaja. Vähän kallis mutta tekee aivan tajuttoman hyvää jälkeä. Luotto 100% enkä edes hirveästi neuvo häntä kun istun hänen tuoliinsa. Ihmisenä älykäs ja kiinnostava, tykkään jutella hänen kanssaan.

Vakiosokeroijani on kertakaikkiaan ihana tyyppi. Hän on varmaotteinen ja tehokas. Positiivinen ja valoisa ihminen jonka luota lähtee aina hymyssä suin.

Vakiokosmetologi taitaa mennä vaihtoon. Hän on aloittelija enkä oikein voi rentoutua hänen käsittelyssään. Hintataso vastaa kokenutta ammattilaista. Ihan mukava ihminen kuitenkin.

Etsin vakiohierojaa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään tuollaisia palveluita, enkä ole koskaan käyttänytkään. Olen köyhä työtön, eikä tuollaiseen turhuuteen ole edes rahaa.

Vierailija
2/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja on, kosmetologilla en käy, enkä hierojalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä noista palveluista mitään. Koittakaahan te muut pidelllä yllä sitä kulutuskysyntää.

Vierailija
4/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään tuollaisia palveluita, enkä ole koskaan käyttänytkään. Olen köyhä työtön, eikä tuollaiseen turhuuteen ole edes rahaa.

Hiuksiani leikkaan itse silloin kun ovat liian pitkät. Häiritseviä karvoja poistelen itse repimällä niitä sormilla silloin kun jaksan. Ihon hoitamiseen riittää pelkkä pesu vedellä. Tavallaan kai se on sitten helppoakin olla ruma ja lihava sekä köyhä työtön kun millekään tuollaiselle ei yksinkertaisesti ole edes tarvetta. Vaikka olisi rahaakin niin tuskin mitään noista palveluista silloinkaan käyttäisin.

Vierailija
5/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kuulemma naimisiin menossa eli juu. On vakiintunut.

Vierailija
6/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Vakkarikampaaja jo kohta 20v ajalta. Ei tarvitse kuin mennä paikalle ja hän kertoo, mitä tehdään :) Ja aina on tullut hienot hiukset. Käynti on aina myös mukava, sillä tokihan tässä ajassa on ehtinyt tutustua. Vaihdamme kuulumisia elämän iloista ja suruista.

Samoin minulla on myös vakio-osteopaatti, jolla olen käynyt nyt reilun vuoden ajan. En vaihtaisi häntä mihinkään.

Vierailija
7/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa palveluita, älkää tavaroita!

Vierailija
8/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään noista palveluista. Turhia.

Vierailija
9/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tee niistä turhia koska sulla ei oo rahaa

Vierailija
10/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on vakikampaaja. Muut vaihdellen.

Vierailija
11/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää. Nuorena pienemmällä paikkakunnalla asuessa oli.

Vierailija
12/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta on turhaa pitää itsensä siistinä? Vai onko se turhaa siksi että se maksaa?

Vierailija
13/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiuksiani leikkaan itse silloin kun ovat liian pitkät. Häiritseviä karvoja poistelen itse repimällä niitä sormilla silloin kun jaksan. Ihon hoitamiseen riittää pelkkä pesu vedellä. Tavallaan kai se on sitten helppoakin olla ruma ja lihava sekä köyhä työtön kun millekään tuollaiselle ei yksinkertaisesti ole edes tarvetta. Vaikka olisi rahaakin niin tuskin mitään noista palveluista silloinkaan käyttäisin.

Niin ostaisit jotain made in china krääsää vain enemmän sen sijaan että osallistuisit työllistämiseen.

Vierailija
14/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on vakikampaaja. Muut vaihdellen.

Minulla on vakikampaaja, luottogyne, luottohampilekuri.

Vierailija
15/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aika harvoin kampaajalla, ja yleensä ex tempore. Nyt löysin edullisen kampaamon, jossa sain kauniin tukan, joten ehkä löysin sen vakkarin.

Kosmetologin palveluita käytän eri tekijä eli riippuen mitä tehdään, ripset eri ihmisellä kuin iho, hinta laatu suhde pitää olla kunnossa.

Huolehdin myös itse itsestäni, ne mitä ammattilaiset tekee ei ole sellaisia juttuja joita kotona pysryisin tekemään.

Olen myös sitä mieltä, että kulutan mieluummin palveluihin kuin materiaan.

Vierailija
16/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ei ole rahaa kumpiinkaan?

Vierailija
17/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta on turhaa pitää itsensä siistinä? Vai onko se turhaa siksi että se maksaa?

PArturissa käyn, en muissa. Jos sillä useimmin käyttämälläni parturilla ei ole mulle sopivaa aikaa, niin menen muualle. Tai käyn välillä mökkipaikkakunnalla kun siellä on päivisin aikaa istua joutilaana.

Vaurastuminen ei muuttanut tapojani, en alkanut käydä kosmetologilla enkä jalkahoidossa. Ja iän myötä parturointikin on vähentynyt mielenkiinnon puutteen vuoksi. Taaskin tukka roikkuu silmillä ja pitäisi alkaa aikaa sovitella kalenteriin.

Vierailija
18/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ei ole rahaa kumpiinkaan?

No sitten voit vaikka tuottaa palveluita

Vierailija
19/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ostaisit jotain made in china krääsää vain enemmän sen sijaan että osallistuisit työllistämiseen.

Kun tuloina on pelkkä työmarkkinatuki niin ei siinä paljoa ylipäätään mitään ylimääräistä ostella. Ihan elämiseen rahat kuluvat. Työmarkkinatuki on kovin pieni ja kaikki kovin kallista. Edes kaikkeen tarpeelliseen ei rahat riitä.

Vierailija
20/32 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vakiokampaajaa tarvitse neuvoa. Hän osaa työnsä. Kerron hänelle toiveitani ja hän toteuttaa ne. Tai sanoo suoraan, ettei joku juttu toimi minun hiuksissani. En myöskään neuvo vakiohammaslääkäriäni. Luotan, että hän osaa ammattinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi