Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ehdotti vapaata suhdetta, nyt mustasukkainen mun sivusuhteesta ja katuu. Mitä tekisitte?

Vierailija
05.04.2023 |

Eli tämä meni näin: viime kesänä mies jäi kiinni siitä, että oli laittanut tinder-profiilin jossa etsi sivusuhdetta. Kun kilahdin tästä, kertoi, että rakastaa mua mutta kaipaa vapauden tunnetta ja jännitystä elämään. Kun olimme aikamme tätä vatvoneet, mies ehdotti vapaata suhdetta eli että mäkin saisin kokeilla muita. Olen kunnon kotihiiri, joten mies taisi ajatella, ettei mikään oikeasti muutu. Aloin kuitenkin käydä tyttöjen kanssa baareissa enemmän ja seuraa löytyi. Ensin muutama yhden illan juttu mutta tammikuussa tapasin miehen josta tykkään oikeasti ja ollaan alettu tapailla noin kerran viikossa. Usein jään sen luokse yöksi. Tämä mies tietää tilanteestani.

Nyt miestäni on alkanut harmittaa tämä sivusuhteeni. Ensin yritti keksiä kaikkea tekemistä etten pääsisi sivusuhdetta tapaamaan, nyt on sanonut suoraan että vituttaa kun tietää mun menevän panemaan vierasta. Haluaisi lopettaa vapaan suhteen ja palatan entiseen. Tai oikeastaan vaatii sitä. Nyt onkin sitä mieltä ettei kaipaa vierasta naista tuomaan jännitystä elämään. Tavallinen arki riittää bla blaa

Lapsia meillä ei ole. Pidän sivusuhteestani aidosti, tosin ollaan tunnettu vasta muutama kuukausi,

Mitä tekisitte mun sijassa? Itse olen mennyt tässä pyörityksessä niin sekaisin etten enää tiedä, mikä olisi mulle paras ratkaisu.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin kolme pariskuntaa lähipiirissäni joilla on täysin sama tilanne kuin AP:lla.

Vierailija
62/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika vihdoinkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Mitäs miesvihaa sinä nyt löysit? Äijähän tuossa avointa suhdetta ihan itse halusi. Ja nyt ei kelpaakaan, kun jäi rannalle ruikuttamaan :D

Juuri tuota miesvihaa. Näissä saduissa mies on aina pahis ja nais on aina uhri. 

Misäs uhri sen nainen tässä tarinassa on???

Kaksi miestäkin saanut ja vieläpä ihan "laillisesti"

Vierailija
64/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ainakin kolme pariskuntaa lähipiirissäni joilla on täysin sama tilanne kuin AP:lla.

Oho, onpas jossain piireissä yleistä tämä tämmöinen käytäntö. 

Itse en kyllä avoimeen suhteeseen ryhtyisi, eikä kukaan tuttavapareistakaan ole moisee ryhtynyt. 

Mutta ehkä täällä maalla on toisin?

Vierailija
65/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jatkaisin ihan tyynesti vaan vapaata suhdetta. Jos se ei miehelle enää sovi niin mies voi lähteä menemään.

Ei ne vapaat suhteet toimi niin että ensin etsitään toisen selän takana sivusuhteita ja vasta kun siitä jää kiinni niin sitten aletaan hinkua vapaata suhdetta.

Vierailija
66/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Selkeesti ette halua samoja asioita suhteelta. Ette ole tainneet koskaan halunnutkaan. En olisi itse alkujaan suostunut siihen, että pettämisestä tai sen yrittämisestä kiinni jääminen painetaan villasella eli ruvetaan avoimeen suhteeseen. Jos haluaa avointa suhdetta, siitä keskustellaan ensin ja vasta sitten etsitään uusia suhteita joko avoimessa suhteessa taikka eronneena taikka jatketaan monogamiassa.

Vierailija
67/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, ettei mies itse päässyt viestittelyä pidemmälle ja on nyt kateellinen kun sinä löysit heti hyvän kaverin ja se touhu pitäisi lopettaa.

Vierailija
68/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen puolelta voi tietty toimia hyvin myös, jos on pakka kunnossa, ja käy maksullisissa. Tunsin yhden papparaismiehen, jolla asia oli näin, mutta ikääkin oli jo pitkälti yli 70-vuotta. Mummo salli tämän huvin.

Vierailija
69/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, onpas jossain piireissä yleistä tämä tämmöinen käytäntö. 

Itse en kyllä avoimeen suhteeseen ryhtyisi, eikä kukaan tuttavapareistakaan ole moisee ryhtynyt. 

Mutta ehkä täällä maalla on toisin?

Kaupungissa selkeästi yleisempää. Niinkuin kaikki muukin hömpötys.