Antti Lindtman kommentoi Marinin yllätysilmoitusta: olen käytettävissä puheenjohtajaksi välittömästi suora lähetys klo 16.30
Kommentit (29)
Jeps Sannalla on hillotolppavirka odottamassa
Törkeetä , no malmin äänestäjien touhut tiedetään....käsi taskuun ja karkuun.
Kiesus... Juipilla on karismaa kuin eineshampurilaisella. Meh, samapa tuo. Eiköhän se parissa vuodessa vaihdeta parempaan, että demarit pääsee seuraavissa vaaleissa räjäyttämään potin!
"Olen käytettävissä pääministeriksi."
Vierailija kirjoitti:
Kiesus... Juipilla on karismaa kuin eineshampurilaisella. Meh, samapa tuo. Eiköhän se parissa vuodessa vaihdeta parempaan, että demarit pääsee seuraavissa vaaleissa räjäyttämään potin!
Karismaa?
Ei tämä mikään Salkkarit ole. Kunhan on edes vähän järkeä päässä, niin on suuri parannus entiseen.
Aprillia!
Sanna Marin on puolueen puheenjohtaja syksyyn saakka
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ministeriksi. Edelliselle ei ministerinhommat kelvanneet, kun ei päässyt pääministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään vakavasti otettava poliitikkol ei ole sanonut noin. Toi on siis niin 80-luvun tunkkainen tuulahdus. Ja itse asiassa ihan oikeesti suoraan "Kyllä, herra ministeri"-sarjasta. Muinaispoliitikot oli niin tolloja, ettei tajunneet sarjaa katsoneiden ymmärtävän että ne kopsasi siitä vitsin, ja viljelee sitä tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään vakavasti otettava poliitikkol ei ole sanonut noin. Toi on siis niin 80-luvun tunkkainen tuulahdus. Ja itse asiassa ihan oikeesti suoraan "Kyllä, herra ministeri"-sarjasta. Muinaispoliitikot oli niin tolloja, ettei tajunneet sarjaa katsoneiden ymmärtävän että ne kopsasi siitä vitsin, ja viljelee sitä tosissaan.
Ei ole sanonutkaan, sillö infotilaisuus on vasta tunnin kuluttua
Jätkä on kuin harmaa villasukka, yhtä mediaseksikäs ja erottuva 🙄
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän tarvitse enää olla seksikkäitä kun saatiin Suomi Natoon ja koko maailman sympatiat venäjän uhan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
No entä orpo sitten? Kuiva papana. Mutta sitä kansa sai mitä tilasi. Kansan silmät lepää harmaissa villasukissa, aijai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karismaa?
Ei tämä mikään Salkkarit ole. Kunhan on edes vähän järkeä päässä, niin on suuri parannus entiseen.
1) Yhdelläkään Salkkareiden tyypillä ei ole karismaa edes Lindtmanin vertaa
2) Ei ole mitään merkkejä siitä, että Lindtmanilla olisi päässään järkeä, korkeintaan jotain Antti Rinne-levelin tunkkaisia epäajatuksia
3) Mitä muuta putaalle kuuluu?
Lindmanista demarit saavat omat Saarikkonsa, joka vie heidät 10% puolueeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako märkänä haista samalta kuin märkä villasukka???
Harmaa villasukka o kulkaas ihan hyvä nyt. Tuota draamaa ja säihkettä on ollut jo ihan liikaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No entä orpo sitten? Kuiva papana. Mutta sitä kansa sai mitä tilasi. Kansan silmät lepää harmaissa villasukissa, aijai.
Ei politiikan tarvi olla tositv:tä ja somejulkaisuja. Kunhan on järkeä päässä niin ei väliä miltä näyttää.
👍