Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ehdotti vapaata suhdetta, nyt mustasukkainen mun sivusuhteesta ja katuu. Mitä tekisitte?

Vierailija
05.04.2023 |

Eli tämä meni näin: viime kesänä mies jäi kiinni siitä, että oli laittanut tinder-profiilin jossa etsi sivusuhdetta. Kun kilahdin tästä, kertoi, että rakastaa mua mutta kaipaa vapauden tunnetta ja jännitystä elämään. Kun olimme aikamme tätä vatvoneet, mies ehdotti vapaata suhdetta eli että mäkin saisin kokeilla muita. Olen kunnon kotihiiri, joten mies taisi ajatella, ettei mikään oikeasti muutu. Aloin kuitenkin käydä tyttöjen kanssa baareissa enemmän ja seuraa löytyi. Ensin muutama yhden illan juttu mutta tammikuussa tapasin miehen josta tykkään oikeasti ja ollaan alettu tapailla noin kerran viikossa. Usein jään sen luokse yöksi. Tämä mies tietää tilanteestani.

Nyt miestäni on alkanut harmittaa tämä sivusuhteeni. Ensin yritti keksiä kaikkea tekemistä etten pääsisi sivusuhdetta tapaamaan, nyt on sanonut suoraan että vituttaa kun tietää mun menevän panemaan vierasta. Haluaisi lopettaa vapaan suhteen ja palatan entiseen. Tai oikeastaan vaatii sitä. Nyt onkin sitä mieltä ettei kaipaa vierasta naista tuomaan jännitystä elämään. Tavallinen arki riittää bla blaa

Lapsia meillä ei ole. Pidän sivusuhteestani aidosti, tosin ollaan tunnettu vasta muutama kuukausi,

Mitä tekisitte mun sijassa? Itse olen mennyt tässä pyörityksessä niin sekaisin etten enää tiedä, mikä olisi mulle paras ratkaisu.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat tietenkin tapailua suhteen ulkopuolisen kanssa. Mieti, haluatko jatkaa suhdetta ns. ykkösmiehen kanssa, joka ei ollut tyytyväinen suhteeseen ja halusi ottaa riskin suhteen päättymisestä. Hän sai mitä halusi, nyt on aika elää näiden valintojen kanssa.

Vierailija
22/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ja ole suhteessa uuden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille, että tämä on nyt sitä jännitystä mitä halusit. Saat nyt jännitystä joten nauti siitä. Miehet on kummalisia taukkeja, eikö ne ymmärrä tosiaankaan että penistä tunkee ovista ja ikkunoista jos nainen ei sitä estele. Ei meidän tarvitse edes etsiä seuraa, riittää että lakkaa sanomasta kiimaisille kuolakalleille ei jotka notkuu kyttäämässä koska ollaan suostuvaisia.

Vierailija
24/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Mitäs miesvihaa sinä nyt löysit? Äijähän tuossa avointa suhdetta ihan itse halusi. Ja nyt ei kelpaakaan, kun jäi rannalle ruikuttamaan :D

Juuri tuota miesvihaa. Näissä saduissa mies on aina pahis ja nais on aina uhri. 

Vierailija
25/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi sinun sijassasi. Hölmöjä päätöksiä ei kannata tehdä.

Vierailija
26/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Mitäs miesvihaa sinä nyt löysit? Äijähän tuossa avointa suhdetta ihan itse halusi. Ja nyt ei kelpaakaan, kun jäi rannalle ruikuttamaan :D

Ei savua ilman tulta...

Vierailija
27/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaat miehen ja aloitat suhteen sen uuden kanssa, jos hän siis on samoilla linjoilla. Tuosta vanhasta suhteesta ei enää tule mitään kun miestä kalvaa asia melko varmasti hautaan asti. Nauti keväästä ja uudesta suhteesta!

Vierailija
28/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Kannattaa hoitaa omat mt ongelmat kuntoon ennen kuin tekee päätelmiä asioista. Nyt puhutaan tilanteesta jota tapahtuu parisuhteissa. Opettele erottamaan fiktio ja faktat.

Vierailija
29/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen trendikästä nämä pettämissuhteet nykyisin. Sitten ihmetellään, kun tuleekin mustasukkaisuuttaa jne. 

Vierailija
30/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna jatkaisin sivusuhdetta. Se kuivuu kasaan omia aikojaan, mutta on kivaa niin kauan kuin sitä kestää. Ukko murehtikoon omia suhteitaan, sun ei tarvitse siitä välittää.

Vierailija
31/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Kannattaa hoitaa omat mt ongelmat kuntoon ennen kuin tekee päätelmiä asioista. Nyt puhutaan tilanteesta jota tapahtuu parisuhteissa. Opettele erottamaan fiktio ja faktat.

Pidäpä huoli ihan vain omista mt-asioistasi. Äläkä hyvä lapsi usko kaikkea mitä täällä satuillaan :D Opettele erottamaan porvoolainen ja aito tarina. 

Vierailija
32/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse se jolla on isoin kyrpykkä ja paksuin lompakko.👄

Vierailija
33/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Ja millä perusteella sinä voit sanoa varmuudella, että juuri tämä tarina on totta? 

Vierailija
34/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Pidäpä huoli ihan vain omista mt-asioistasi. Äläkä hyvä lapsi usko kaikkea mitä täällä satuillaan :D Opettele erottamaan porvoolainen ja aito tarina. 

Ja mikä tässä kertomuksessa ei mielestäsi voinut olla mahdollista? Mitä tässä oli sellaista mitä ikinä ei olisi voinut tapahtua?

Vierailija
35/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Mikä uhri nainen tässä on, hänhän nimenomaan kieltäytyi alkamasta uhriksi ja nyt vapaata suhdetta halunnut mies uhriutuu?

Vierailija
36/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Etkö usko, että tällaista tapahtuu ihan oikeasti? Kyllä kuule tapahtuu. Eikä ole mitenkään hirveän harvinaistakaan.

Vierailija
37/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Ja millä perusteella sinä voit sanoa varmuudella, että juuri tämä tarina on totta? 

Ja millä perusteella tämä ei voisi olla totta? Tämäkin on aika tavallinen ongelma nykyajan parisuhteissa.

Vierailija
38/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten Pääsiäinen tänä viikonloppuna.

Pitäisköhän mennä Alkoon???

Vierailija
39/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän huonoin 😤

Vierailija
40/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta yhden illan jutuista.

Miehesi on antanut jo ehdot. Jos haluat jatkaa miehen kanssa, niin jatka ja ole tyytyväinen elämääsi, jos olet. Kerro sivusuhteen osapuolelle tilanteesta ja lopeta. Jos tilanne on siinä pisteessä, että väkivallan uhka on olemassa sivusuhteesi takia, niin kestä seuraukset, mutta lähde pois jos väkivaltainen tilanne tulee ja auta miestä pääsemään elämässään eteenpäin. Tarvittaessa hälytä apua ainakin miehelle.