Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ehdotti vapaata suhdetta, nyt mustasukkainen mun sivusuhteesta ja katuu. Mitä tekisitte?

Vierailija
05.04.2023 |

Eli tämä meni näin: viime kesänä mies jäi kiinni siitä, että oli laittanut tinder-profiilin jossa etsi sivusuhdetta. Kun kilahdin tästä, kertoi, että rakastaa mua mutta kaipaa vapauden tunnetta ja jännitystä elämään. Kun olimme aikamme tätä vatvoneet, mies ehdotti vapaata suhdetta eli että mäkin saisin kokeilla muita. Olen kunnon kotihiiri, joten mies taisi ajatella, ettei mikään oikeasti muutu. Aloin kuitenkin käydä tyttöjen kanssa baareissa enemmän ja seuraa löytyi. Ensin muutama yhden illan juttu mutta tammikuussa tapasin miehen josta tykkään oikeasti ja ollaan alettu tapailla noin kerran viikossa. Usein jään sen luokse yöksi. Tämä mies tietää tilanteestani.

Nyt miestäni on alkanut harmittaa tämä sivusuhteeni. Ensin yritti keksiä kaikkea tekemistä etten pääsisi sivusuhdetta tapaamaan, nyt on sanonut suoraan että vituttaa kun tietää mun menevän panemaan vierasta. Haluaisi lopettaa vapaan suhteen ja palatan entiseen. Tai oikeastaan vaatii sitä. Nyt onkin sitä mieltä ettei kaipaa vierasta naista tuomaan jännitystä elämään. Tavallinen arki riittää bla blaa

Lapsia meillä ei ole. Pidän sivusuhteestani aidosti, tosin ollaan tunnettu vasta muutama kuukausi,

Mitä tekisitte mun sijassa? Itse olen mennyt tässä pyörityksessä niin sekaisin etten enää tiedä, mikä olisi mulle paras ratkaisu.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihassama

Vierailija
2/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piuhat poikki molemmilta idiooteilta ja voitte jatkaa vapaata elämäänne eroaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannusta miestä jatkamaan seuran hakua tai ota välillä sänkyyn kolmanneksi pyöräksi .

Vierailija
4/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyy tuosta vain menemään panemaan toista, niin ei siinä kyllä oikeaa rakkautta ole. Mies ei rakasta sinua, etkä sinä miestä. 

Vierailija
5/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko aikaa sulta meni tämän tarinan keksimiseen?

Vierailija
6/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja hienoa toimintaa. Jatka ehdottomasti valitsemallasi tiellä. Juuri oikein näppäisty näille wannabe-alfa miehille. Oppiipahan arvostamaan sinua. Ole vaikka koko viikonloppu uuden miehelläsi ja sitten hankit vielä kolmannen panopuun itsellesi.

Vierailija
7/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko sinä miestäsi? Varmaan miehen salaiset puuhastelut pitäisi selvittää kunnolla. Jos molemmat rakastatte, menkää terapiaan. Jos et rakasta, niin jätä mies.

Vierailija
8/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa

Vierailija
9/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ette ole lapsia tehneet ja toivottavasti ette koskaan tee.

Vierailija
10/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko aikaa sulta meni tämän tarinan keksimiseen?

Eipä tuota tarvitse juuri keksiä. Näinhän se menee aina. Mies haluaa juosta vieraissa, mutta sitten ketuttaakin, kun huomaa, että naisella sitä vientiä riittää enemmän kuin itsellään :D

ei ap

Vierailija
11/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kun olet toiminut hyvän ja toimivan mallin omalla kohdallasi, niin sanoisin, että jatka vaan. Sitten, kun jännitys ja uutuudenviehätys joskus ehkä vähän hiipuvat, niin voit palata takaisin teidän yksiavioiseen suhteeseen. Nyt miehen vain pitää hyväksyä, että näinhän me sovittiin. Olen onnellinen puolestasi.

Vierailija
12/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarina on totta, niin jättäisin tuon ekan miehen ja jatkaisin tuon kakkosen kanssa.

Jos tarina ei ole totta niin 5/5.

Vierailija
13/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli pettäminen oli ok, mutta luvan kanssa paneminen ei käynytkään, kun panija oli muu kuin mies itse. Eipä tuossa ole muuta vaihtoehtoa kuin erota ja viritellä polyamoriaa sen uuden hoidon kanssa. 

Vierailija
14/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen kokemus, mutta toistepäin. Eli nainen halusi vapaata suhdetta, mies ei, eikä käyttänyt oikeuttaan muihin suhteisiin. Siinä kävikin niin, että meidän ekan yhteisen yön jälkeen mies jätti exänsä. Olemme jo pitkään olleet yhdessä, tosin on exäkin nykyisin naimisissa, varmaan hänelle paremmin sopivan kanssa eli loppu hyvin, kaikki hyvin.

Vierailija
15/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
16/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se 🐷!

Vierailija
17/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D miks tää menee aina näin että mies ehdottaa ensin avointa suhdetta ja sitten itkee myöhemmin kun naisella on vientiä :DD tiedän todella monta pariskuntaa kenellä käynyt näin.

Vierailija
18/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Mitäs miesvihaa sinä nyt löysit? Äijähän tuossa avointa suhdetta ihan itse halusi. Ja nyt ei kelpaakaan, kun jäi rannalle ruikuttamaan :D

Vierailija
19/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin sivusuhdetta tai eroaisin typerästä miehestä. En ainakaan tekisi, mitä hän haluaa. Ei hän voi sanella milloin suhde on vapaa tai milloin ei. Hän sai mitä tilasi, nauttikoon nyt.

Vierailija
20/69 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D miks tää menee aina näin että mies ehdottaa ensin avointa suhdetta ja sitten itkee myöhemmin kun naisella on vientiä :DD tiedän todella monta pariskuntaa kenellä käynyt näin.

Koska mieslapselle tulee hätä käteen kun tajuaa, että kodinhoitajalla on omakin tahto ja se kodinhoitaja voi jopa lähteä kokonaan pois.