Mies ehdotti vapaata suhdetta, nyt mustasukkainen mun sivusuhteesta ja katuu. Mitä tekisitte?
Eli tämä meni näin: viime kesänä mies jäi kiinni siitä, että oli laittanut tinder-profiilin jossa etsi sivusuhdetta. Kun kilahdin tästä, kertoi, että rakastaa mua mutta kaipaa vapauden tunnetta ja jännitystä elämään. Kun olimme aikamme tätä vatvoneet, mies ehdotti vapaata suhdetta eli että mäkin saisin kokeilla muita. Olen kunnon kotihiiri, joten mies taisi ajatella, ettei mikään oikeasti muutu. Aloin kuitenkin käydä tyttöjen kanssa baareissa enemmän ja seuraa löytyi. Ensin muutama yhden illan juttu mutta tammikuussa tapasin miehen josta tykkään oikeasti ja ollaan alettu tapailla noin kerran viikossa. Usein jään sen luokse yöksi. Tämä mies tietää tilanteestani.
Nyt miestäni on alkanut harmittaa tämä sivusuhteeni. Ensin yritti keksiä kaikkea tekemistä etten pääsisi sivusuhdetta tapaamaan, nyt on sanonut suoraan että vituttaa kun tietää mun menevän panemaan vierasta. Haluaisi lopettaa vapaan suhteen ja palatan entiseen. Tai oikeastaan vaatii sitä. Nyt onkin sitä mieltä ettei kaipaa vierasta naista tuomaan jännitystä elämään. Tavallinen arki riittää bla blaa
Lapsia meillä ei ole. Pidän sivusuhteestani aidosti, tosin ollaan tunnettu vasta muutama kuukausi,
Mitä tekisitte mun sijassa? Itse olen mennyt tässä pyörityksessä niin sekaisin etten enää tiedä, mikä olisi mulle paras ratkaisu.
Kommentit (69)
Samantapainen mutta erilainen kokemus:
Olin sinkku ja säädin miehen kanssa joka sitten paljastui pettämispuuhissa olevaksi varatuksi. Säätö jatkui vielä hetken tuosta paljastumisesta, mutta mies alkoi osoittamaan älytöntä mustistelua sen takia, että minulla oli hänen tapaamisen ohessa myös muita. Mökötti jos kävin treffeillä. Sanoin että melko tekopyhää, hän ei ollut minulle suhteeseen saatavilla, mutta en silti saisi etsiä oikeaa suhdetta. Hän ei myöskään missään nimessä haluaisi avointa suhdetta vaimonsa kanssa (kysyin tätä mahdollisuutta, että josko voitaisiin tapailla eettisesti niin että hänen vaimonsa tietäisi) vaikka vaimo oli ilmeisesti tätä ehdottanut, mutta silti ei myöskään kokenut tekevänsä mitään väärää pettämällä vaimoaan.
Miehet ovat omituisia.
Tarvitsetko sinä sitä ensimmäistä miestä yhtään mihinkään? Tuntuu että teillä on luottamuspulaa, mustasukkaisuutta ja typerää käytöstä siellä ihan tarpeeksi. Jossei kerran ole lapsia (eikä tarvetta niille, ei sillä että tuon kanssa kannattaisi hankkia!), niin mikä sitä suhdetta yhdessä pitää? Minä olisin jättänyt miehen jo alunperinkin, mutta toki se ironia on vahvempi jos jätät sen nyt tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Mitäs miesvihaa sinä nyt löysit? Äijähän tuossa avointa suhdetta ihan itse halusi. Ja nyt ei kelpaakaan, kun jäi rannalle ruikuttamaan :D
Juuri tuota miesvihaa. Näissä saduissa mies on aina pahis ja nais on aina uhri.
Eikös se mies tässä ole uhri. Seuraa ei tahdo löytyä ja vaimo humputtelee menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Mitäs miesvihaa sinä nyt löysit? Äijähän tuossa avointa suhdetta ihan itse halusi. Ja nyt ei kelpaakaan, kun jäi rannalle ruikuttamaan :D
Kannattaa hoitaa omat mt ongelmat kuntoon ennen kuin tekee päätelmiä asioista. Nyt puhutaan tilanteesta jota tapahtuu parisuhteissa. Opettele erottamaan fiktio ja faktat.
Pidäpä huoli ihan vain omista mt-asioistasi. Äläkä hyvä lapsi usko kaikkea mitä täällä satuillaan :D Opettele erottamaan porvoolainen ja aito tarina.
Ja mikä tässä kertomuksessa ei mielestäsi voinut olla mahdollista? Mitä tässä oli sellaista mitä ikinä ei olisi voinut tapahtua?
Saduissa ihan kaikki on mahdollista. Ei nyt puhuttu siitä, mikä on mahdollista ja mikä ei.
No tietenkin dumppaat sen ensimmäisen tyypin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ja hienoa toimintaa. Jatka ehdottomasti valitsemallasi tiellä. Juuri oikein näppäisty näille wannabe-alfa miehille. Oppiipahan arvostamaan sinua. Ole vaikka koko viikonloppu uuden miehelläsi ja sitten hankit vielä kolmannen panopuun itsellesi.
P.o. "hankkiudut vielä kolmannenkin panopuuksi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
Kannattaa hoitaa omat mt ongelmat kuntoon ennen kuin tekee päätelmiä asioista. Nyt puhutaan tilanteesta jota tapahtuu parisuhteissa. Opettele erottamaan fiktio ja faktat.
Ja millä perusteella sinä voit sanoa varmuudella, että juuri tämä tarina on totta?
Ja millä perusteella tämä ei voisi olla totta? Tämäkin on aika tavallinen ongelma nykyajan parisuhteissa.
Eipä juupas Eipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupasEipä juupas
Tämäkö on mielestäsi hyvää keskustelua?
Annaksää mulle niin mää annan sulle,neuvoja
Vierailija kirjoitti:
Jos tarina on totta, niin jättäisin tuon ekan miehen ja jatkaisin tuon kakkosen kanssa.
Jos tarina ei ole totta niin 5/5.
Jätä molemmat. Jos etsii vakavaa suhdetta, ei sellaiseen voi ryhtyä miehen kanssa, joka suostuu tuollaiseen pyöritykseen. Eli eroa ja mene terapiaan toipumaan, ehkä joku päivä olet vielä kelvollinen parisuhteeseen.
Kohta femis mode antaa tälle ketjulle kruunun. :)
Sanoisin kanssa näin, että jos mies ja nainen pariskunta lähtee vapaaseen suhteeseen, niin kyllä nainen ensimmäisenä löytää seuraa.
Siis jos ovat samantasoinen pari, ja molemmat yhtä ronkeleita.
Noissa kuvioissa pitää hyväksyä se, että menettää puolisonsa. Otat eron ja muutat omillesi, jatkat tämän uuden tyypin tapailua. Samalla voit miettiä mikä saa sinut viehättymään kiintymishäiriöisiin seksiaddikteihin jotka näkevät sinut niin kelpaamattomana, että eivät usko edes menettävänsä sinua vaikka puuhaisivat mitä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten oma voimaantumisketju.😆
Suunnilleen kaikki asiat maailmassa on naiselle vaikeampia kuin seksiseuran saanti. Miksi tässä voimaantuisi jostain minkä hankkiminen on helpompaa kuin maitopurkin ostaminen?
Eikö tämä nyt ole ihan selvä homma?!?Ensimmäinen mies on epäluotettava. Itse olisin heittänyt pihalle kyseisen äijän jo siinä vaiheessa, kun olisi alkanut ehdotella avointa suhdetta.
Eli se suhde poikki. Ihan tuhoon tuomittu. Ei normaalissa parisuhteessa, jossa kunnioitetaan ja rakastetaan toista ja joka perustuu luottamukselle tarvita kolmansia pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa katkeria miehiä täällä
Aivan järkyttävän paska idea mieheltä vapaa suhde, jos ei itse ole parhaan prosentin joukossa. Silloinkaan hän ei välttämättä saa uusia naisia kauhean nopeasti, tavisnainen sitä vastoin voi olla panemassa uuden miehen kanssa puolen tunnin päästä vapaan suhteen alkamisesta.
Ei kai tämä muuten yleensä kuulu vapaaseen suhteeseen: "...tammikuussa tapasin miehen josta tykkään oikeasti ja ollaan alettu tapailla noin kerran viikossa. Usein jään sen luokse yöksi."
Eikös tuo ole polysuhteilua enemmänkin? Vapaissa vaan naidaan muita ilman tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen kaikki asiat maailmassa on naiselle vaikeampia kuin seksiseuran saanti. Miksi tässä voimaantuisi jostain minkä hankkiminen on helpompaa kuin maitopurkin ostaminen?
Tämä on hyvin sanottu. Sitä seksiä tuodaan ihan kotiin saakka, ja ilmaiseksi. Maitopurkista joutuu sentään maksamaan. Senpä takia miehet eivät koskaan ymmärrä sitä, miten naisten seksuaalisuus toimii. Liika on aina liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Samantapainen mutta erilainen kokemus:
Olin sinkku ja säädin miehen kanssa joka sitten paljastui pettämispuuhissa olevaksi varatuksi. Säätö jatkui vielä hetken tuosta paljastumisesta, mutta mies alkoi osoittamaan älytöntä mustistelua sen takia, että minulla oli hänen tapaamisen ohessa myös muita. Mökötti jos kävin treffeillä. Sanoin että melko tekopyhää, hän ei ollut minulle suhteeseen saatavilla, mutta en silti saisi etsiä oikeaa suhdetta. Hän ei myöskään missään nimessä haluaisi avointa suhdetta vaimonsa kanssa (kysyin tätä mahdollisuutta, että josko voitaisiin tapailla eettisesti niin että hänen vaimonsa tietäisi) vaikka vaimo oli ilmeisesti tätä ehdottanut, mutta silti ei myöskään kokenut tekevänsä mitään väärää pettämällä vaimoaan.Miehet ovat omituisia.
Miehillä on vaan eri säännöt itselleen ja naiselleen. Ei halunnut avointa suhdetta vaimon kanssa, koska vaimolla ei saa olla muita, eikä rakastajallakaan, mutta miehellä saa. Niin se on ap:nkin tilanteessa. Jos ap lopettaisi toisen suhteensa ja sopisivat, ettei olisi muita, niin mies jatkaisi salaa pettämistään (kun on jo aiemminkin pettänyt). Ap:n ei missään nimessä kannata lopettaa sitä toista suhdetta. Jos jonkun lopettaa, niin suhteen siihen mustasukkaiseen pettäjämieheen.
Tätä samaa logiikkaa jotkut miehet soveltaa esim. pikkulapsiarjessa. Miehellä saa olla harrastuksia ja omaa aikaa, mutta vaimolla ei saa olla sellaista, vaan olisi ihan kamalaa, jos miehen pitäisi jäädä lapsen kanssa kotiin, kun vaimo juoksee harrastuksissa ja illanvietoissa. Mies itse kyllä voi juosta ja harrastaa, koska onhan itsestäänselvää, että vaimo on aina kotona lasten kanssa.
Satutäti on taas vauhdissa...