IS: En löydä Tinderistä enää ketään, joka haluaisi treffeille lukijat kertovat, miksi lapsia ei synny
Siis eivätkö nykyään ihmiset osaa enää muuten tavata toisiaan kuin Tinderillä???
Itse olin treffailuiässä silloin kun nettitreffit olivat jo juttu (Tinder tuli vasta muutaman vuoden kuluttua) enkä kyllä koskaan mitään pidempää löytänyt netistä. Kaikki pidemmät suhteet ja myös nykyinen vaimo löytyi ihan tavallisesti ravintolasta.
Yrittäkää nyt ottaa itseänne niskasta kiinni. Ei siihen kuole, jos menee juttelemaan jollekin jotakin.
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Siihen nähden kuinka pahasti kakarat on peloteltu toisesta sukupuolesta poliittisten irtopisteiden toivossa ni en mä ihmettelis vaikka ne kuoliskin jos ne joutuu kohtaan jonkun.
Eihän miehen edelleenkään tarvitse muuta kuin mennä töihin. Kotona oottaa puhtaat lakanat, kakut pakastimessa ja ruoka pöydässä. Lapset voi siirtää äidin hoidettavaksi. Harva mies uskoo puhtaaseen tasa-arvoon. Todellisuus näyttää tolta.
Hmm mitä aiheesta jutellu ystävien ja tuttujen kanssa jotka ovat sinkkuja sekä ikisinkkuja niin yleisin vastaus on se että he viihtyvät sinkkuna ja he eivät tiedä miksi mennä parisuhteeseen.
Minulta myös usein udeltu milloin naisen hommaan ja milloin lapsia niin olen vaan sanonut että "mikäs kiire tässä on?" Olen myös ikisinkku ja en edes lapsia halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän mua surettaa kuinka yleisesti yksinäisyys ja luovuttaminen järkeistetään omaks valinnaks, ultrajärkevää, mikä vois mennä vikaan?
Kai se on sitä kun ei haluta myöntää heikkouksia, ei vaikka siinä samalla pilais iteltään kaiken.
Noh, ehkä joku muu oppii teidän epäonnistumisista.Näin pienenä tarpeeksi sitä perinteistä naisen roolia jota moni mies haikailee. Leivo ite omat kakkusi ja nuohoo pintoja. Mulle riitti.
Sä voit elää aikuisuutes ja elämäs parhaaks kokemalla tavalla, mutta kyllä sä aika ison karhunpalveluksen teet itelles jos alat teeskenteleen et sun huonot kokemukset perhe-elämästä on normaalia tai joku vaihtoehto mitä sulle kukaan edes haluis.
Sä et elä toiveides vaan pelkojes sanelemana ja sä et ole ihan eka joka niin on keksinyt tehdä.
Mulla oli äärimmäisen karmea lapsuus, nykyään on pitkä parisuhde, yks muksu ja seesteinen koti, mikään siitä ei ois tapahtunu jos oisin rakentanu elämäni pelkästään katkeruuden ja entisten huonojen kokemusten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen nähden kuinka pahasti kakarat on peloteltu toisesta sukupuolesta poliittisten irtopisteiden toivossa ni en mä ihmettelis vaikka ne kuoliskin jos ne joutuu kohtaan jonkun.
Eihän miehen edelleenkään tarvitse muuta kuin mennä töihin. Kotona oottaa puhtaat lakanat, kakut pakastimessa ja ruoka pöydässä. Lapset voi siirtää äidin hoidettavaksi. Harva mies uskoo puhtaaseen tasa-arvoon. Todellisuus näyttää tolta.
Semmonen olkiukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän mua surettaa kuinka yleisesti yksinäisyys ja luovuttaminen järkeistetään omaks valinnaks, ultrajärkevää, mikä vois mennä vikaan?
Kai se on sitä kun ei haluta myöntää heikkouksia, ei vaikka siinä samalla pilais iteltään kaiken.
Noh, ehkä joku muu oppii teidän epäonnistumisista.Näin pienenä tarpeeksi sitä perinteistä naisen roolia jota moni mies haikailee. Leivo ite omat kakkusi ja nuohoo pintoja. Mulle riitti.
Sä voit elää aikuisuutes ja elämäs parhaaks kokemalla tavalla, mutta kyllä sä aika ison karhunpalveluksen teet itelles jos alat teeskenteleen et sun huonot kokemukset perhe-elämästä on normaalia tai joku vaihtoehto mitä sulle kukaan edes haluis.
Sä et elä toiveides vaan pelkojes sanelemana ja sä et ole ihan eka joka niin on keksinyt tehdä.
Mulla oli äärimmäisen karmea lapsuus, nykyään on pitkä parisuhde, yks muksu ja seesteinen koti, mikään siitä ei ois tapahtunu jos oisin rakentanu elämäni pelkästään katkeruuden ja entisten huonojen kokemusten kautta.<3
Hyvä manipulointi yritys. Mä en halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen olkiukko.
Mikä halvatun olkiukko? Mies kuin mies hakee nimenomaan Tinderistä seuraa saadakseen halvan kotitaloudenhoitajan. Ei sitä toki ääneen sanota. Sekin podcastiin soittanut uskalti puhelimessa myöntää hakevansa kustannustehokasta piikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen olkiukko.
Mikä halvatun olkiukko? Mies kuin mies hakee nimenomaan Tinderistä seuraa saadakseen halvan kotitaloudenhoitajan. Ei sitä toki ääneen sanota. Sekin podcastiin soittanut uskalti puhelimessa myöntää hakevansa kustannustehokasta piikaa.
"Mies kuin mies hakee nimenomaan Tinderistä seuraa saadakseen halvan kotitaloudenhoitajan"
Miten sinulle on tapahtunut että sinusta on tullut tuollainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen olkiukko.
Mies kun mies, mä olen mies ja ihan perheellinen ja kunnollinen, mä en edes tunne ketään joka odottais tommosia, ehkä joku kaverin poika joka on herkässä ja tyhmässä iässä.
Sä valkkaat ote tietynlaisia miehiä samasta paikasta ja syytät valinnoistas miehiä!
Vierailija kirjoitti:
"Savolainen 38-vuotias mies kertoo olevansa pitkä, maisteri, hyvässä työssä, raitis, hyvätapainen ja harrastaneensa aina aktiivisesti liikuntaa.
– Perheen perustaminen on kiinnostanut, en ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja. En ole miesmalli, mutta en rumakaan. Olen ollut yksin kuusi viime vuotta käytännössä ilman naisjuttuja. Ei treffejä, ei mitään."
Tässäpä hyvä esimerkki miesten karusta todellisuudesta.
Naiset eivät löydä miestä, koska rima on pilvissä asti.
Mistäs sinä tiedät että tuo esimerkin mies on joku unelma tyyppi jonka pitäisi käydä joka naiselle? Sanoo olevansa hyvätapainen mutta oikeasti voi olla passiivisagressiivinen paska jonka mielestä Putous on hauskinta mitä hän on koskaan nähnyt tai kuullut. Sellaista tyyppiä ei mikään ammatti tai komea ulkonäkö auta.
Kummasti sitä unohdetaan listata ne asiat millä on oikeasti väliä, jankutetaan vaan "mutku mulla on korkeakoulututkinto ja hiukset päässä, kyl sillä pitäis saada naisia!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Savolainen 38-vuotias mies kertoo olevansa pitkä, maisteri, hyvässä työssä, raitis, hyvätapainen ja harrastaneensa aina aktiivisesti liikuntaa.
– Perheen perustaminen on kiinnostanut, en ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja. En ole miesmalli, mutta en rumakaan. Olen ollut yksin kuusi viime vuotta käytännössä ilman naisjuttuja. Ei treffejä, ei mitään."
Mistäs sinä tiedät että tuo esimerkin mies on joku unelma tyyppi jonka pitäisi käydä joka naiselle? Sanoo olevansa hyvätapainen mutta oikeasti voi olla passiivisagressiivinen paska jonka mielestä Putous on hauskinta mitä hän on koskaan nähnyt tai kuullut. Sellaista tyyppiä ei mikään ammatti tai komea ulkonäkö auta.
Kummasti sitä unohdetaan listata ne asiat millä on oikeasti väliä, jankutetaan vaan "mutku mulla on korkeakoulututkinto ja hiukset päässä, kyl sillä pitäis saada naisia!"
Ihankun naiset joidem sisin on sysimusta ja sit harmittaa kun ei kelpaa kunnon miehille vaikka onhan sulla sopivat genitaalit.
Sä oot ihan yhtä introspektio kyvytön kun nää miehetkin.
Ooks koskaan miettiny et sun tulokset mätsää sun oman tason kans? Siinä on se kiva puoli kun vika ei oo vaan muissa et sille voi tehdä jotain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti sitä unohdetaan listata ne asiat millä on oikeasti väliä, jankutetaan vaan "mutku mulla on korkeakoulututkinto ja hiukset päässä, kyl sillä pitäis saada naisia!"Ihankun naiset joidem sisin on sysimusta ja sit harmittaa kun ei kelpaa kunnon miehille vaikka onhan sulla sopivat genitaalit.
Ooks koskaan miettiny et sun tulokset mätsää sun oman tason kans? Siinä on se kiva puoli kun vika ei oo vaan muissa et sille voi tehdä jotain!
Mun tulokset ja mun taso? Hahhahaa, kun luulet että edes haluaisin miehen tai lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Hmm mitä aiheesta jutellu ystävien ja tuttujen kanssa jotka ovat sinkkuja sekä ikisinkkuja niin yleisin vastaus on se että he viihtyvät sinkkuna ja he eivät tiedä miksi mennä parisuhteeseen.
Minulta myös usein udeltu milloin naisen hommaan ja milloin lapsia niin olen vaan sanonut että "mikäs kiire tässä on?" Olen myös ikisinkku ja en edes lapsia halua.
Sinun ei tarvitse selittää mielestäni ollenkaan sinkkuuttasi tai lapsettomuuttasi. Ei se kenellekään kuulu.
Tunnen todella monta lapsetonta sinkkua iältään 25-85 vuotta, ja heidän olemisensa ja tekemisensä ovat aina kelvanneet muille. Ihan siinä missä nämä sinkut ja lapsettomat eivät syyttele muita lapsettomuudestaan ja sinkkuudestaan, niin perheellisetkään eivät asiaa heiltä sitä sen enempää utele. Kummankaan eivät myöskään kyseenalaista muiden valintoja ja elämää, van he ovat luonnollisesti ihan sinut sen kanssa, että kaikkien elämä ei ole samalla muotilla tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ne ovat ne asiat millä on oikeasti väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti sitä unohdetaan listata ne asiat millä on oikeasti väliä, jankutetaan vaan "mutku mulla on korkeakoulututkinto ja hiukset päässä, kyl sillä pitäis saada naisia!"Ihankun naiset joidem sisin on sysimusta ja sit harmittaa kun ei kelpaa kunnon miehille vaikka onhan sulla sopivat genitaalit.
Ooks koskaan miettiny et sun tulokset mätsää sun oman tason kans? Siinä on se kiva puoli kun vika ei oo vaan muissa et sille voi tehdä jotain!Mun tulokset ja mun taso? Hahhahaa, kun luulet että edes haluaisin miehen tai lapsia.
Tuo edellinen kirjoittaja on outo ja hänen kirjoituksistaan ei kannata provosoitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on nyt lapsekkaat väitteet. Lopeta ajoissa ja jatka ikiomaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmonen olkiukko.
Mies kun mies, mä olen mies ja ihan perheellinen ja kunnollinen, mä en edes tunne ketään joka odottais tommosia, ehkä joku kaverin poika joka on herkässä ja tyhmässä iässä.
Sä valkkaat ote tietynlaisia miehiä samasta paikasta ja syytät valinnoistas miehiä!
Haha! Kuulisitpa miesten saunailloissa ukkojen puheita. Kalja päissään aletaan vertailemaan emäntiä. Eniten tekevää emäntää kehutaan maasta taivaisiin. Pettäminen oikeutetaan nykyisen väsymyksellä. Niin juu ketjussa pyöriville salarakkaille tiedoksi. Ukko poikkeaa siellä paremman palvelun toivossa lämpimikseen voi puhella rakkaudesta.
Aika moni tuntemani nuori mies on sanonut, ettei aio tehdä lapsia, koska nykyään kaikki eroaa. Eivät halua erolasten isäksi, eikä elatusmaksuja maksamaan siitä hyvästä.
"Enää ketään". No siellä halutaan mallipojun näköisiä miehiä ja hoikkia, seksikkäitä nuoria naisia. Kaikilla on siis odotukset yli äyräiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on tehny pariutumisesta jotain työhaastatteluun verrattavaa toimintaa.
Jännästi kuitenkin suuttuvat, jos miehet alkaa tekemään heille samoin, pitkät vaatimuslistat valmiiksi laadittuina.
'
Millä lailla on suututtu? Ja mitä te siitä välitätte, jos joku suuttuu - senkun etsitte toiveittenne kaltaisia naisia ja skippaatte ne, jotka suuttuvat, eikö?
Se on ilkeää misogyniaa ja sen sellasta jos asettaa naiselle minkäänlaisia vaatimuksia minkään asian suhteen.
Potaskaa. Naiset ovat tottuneet mahdottomiinkin vaatimuksiin joka taholta, miehet taas eivät juurikaan.
Näin pienenä tarpeeksi sitä perinteistä naisen roolia jota moni mies haikailee. Leivo ite omat kakkusi ja nuohoo pintoja. Mulle riitti.