Miltä se tuntuu kun oma vaimo ei halua seksiä kanssasi? Onko pihtaajien miehiä paikalla?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei naine saa sitä hyvää tyydyttävää seksiä, ei sitä sitten halua. Halukaakos mies jos aina jää ilman orgasmia??? Eikö tämä mene kaaleihin!
Ja naisille ei selvästi mene kaaleihin, että moni nainen haluaa vähän seksiä. Ex-vaimo sai orgasmin joka kerta, mutta kerran kuussa riitti hänelle.
Meillä oli kerta kahdessa kuukaudessa, ja kerta viikkoon hän hoiteli itsensä vibralla 30 sekuntiin. Hänellä ei siis ollut minkäänlaista käsitystä lemmiskelystä, kunhan vain sai orgasmin niin sillä hyvä. Pyysin vain yhtä asiaa häneltä, aloitetta, että hän sillä yllättäisi minut. Muutaman vuoden odotin, ja hän lupaili ja sitten aina selitteli kun viimein turhauduin. Mutta koska tuollaiset ihmiset ovat oppineet manipuloimaan, uskoin noita selityksiä alkuun, kunnes sitten lopulta tajusin sen kuvion ja sen jälkeen hänen manipulointiyritykset valuivat kuin vesi hanhen selästä ja hän menetti täysin vallan minuun. Sitten hän sanoikin ettei rakasta enää. Ja tuo sama manipulaattori olisi kirjoittanut ihan samanlaisen roskakommentin tänne kuin tuolla edeltävällä sivulla ollut "Teetkö varmasti 50 - 50 kotitöistä". Tein ja muutkin miehet ovat tehneet. Mutta lopulta en tehnyt koska ei kiinnostanut se että hän osoitti ja oli osoittanut jo kauan ettei hän halunnut minua. Pelkkä palkintoseksi, joltain joka suostuu seksiin vain velvollisuudesta, on sairainta ikinä! Ja nämä samat pellet puhuu sitten tasa-arvosta ja ihmisoikeuksista.
Ja mieti sitä että PIHTARINAISET ITSE sanoo että tuollainen velvollisuusseksi, palkintoseksi johon he suostuvat vain velvollisuudesta, eikä halusta miestä kohtaan, palkinnoksi siitä että mies on osallistunut kotitöihin, on heistä muka ihan täysin normaalia ja tervettä parisuhteessa! Pihtarinaiset on sairaita! Tässä täytyy nyt huomioida myös se että usein nämä pihtarinaiset eivät ymmärrä että tekevät sitä mitä tekevät. He eivät useinkaan tee tietoisesti sitä pihtaamista, mutta se paljastuu heidän selityksissään. Siksi he puolustelevat itseään koska he eivät ymmärrä tekevänsä väärin ja hyväksimäyttävänsä miestä ja miehen rakkautta!
Nyt täytyy tehdä tässä myös ero siihen kuinka joillekin vähempi määrä seksiä on ok. Kyse ei ole heistä. Joillekin riittää vähempi seksi ja on hyvä jos sellaiset ihmiset löytävät toisensa. Mutta minun viestissä on kyse on nimenomaan pihtareista, palkitsijoista, manipulaattoreista jne.
Muutaman vuoden verran olen kertonut miehille jotka kärsivät ns. dead bedroom syndroomasta, että miten sen havaitsee ja mitä pitää silloin tehdä, ja miten pystyy havaitsemaan uudessa parisuhteessa tuollaisen puolison (koska myös miehet ovat tuollaisia) ja aika hyvää palautetta olen saanut. Se että toiselle ihmiselle riittää vähemmän seksiä ei johda manipulointiin. Mutta pihtarin seksi johtaa manipulointiin ja kuolleeseen sänkykamariin! Usein tuollaisen pehmonarsistin kommenttina on ollut sitten kun mies on ymmärtänyt hänen keinonsa: "en rakasta enää", koska näillä pehmonarsisteilla kehitys on jäänyt teinien asteelle eivätkä he ole aikuistuneet, eivätkä he myöskään aikuistu.
Mulla oli aiemmin ihan hyvä ja vilkas seksielämä. Seksiä oli useita kertoja viikossa, varmaan semmoinen normaali viikko oli 3-4 kertaa. Olin jopa hieman ylpeä siitä, että seksiä oli omasta mielestä riittävästi ja se oli molempia tyydyttävää. Tyydyttävää tarkoittaa tässä sitä, että molemmat sai aina orgasmin.
Sitten rouva pudotti pommin. Kertoi ihan pokkana että ei ole oikeastaan koskaan halunnut seksiä. Että voisi ihan hyvin elää loppuelämänsä ilman seksiä. Kuulemma ihan ok saada välillä orgasmi, mutta ilmankin voi olla. Eikä kyse ole siitä, että haluaako minua. Ei halua ketään. Ei siis ole ikinä pihdannut, antanut varmaan 98% varmuudella kun olen häntä siinä mielessä lähestynyt. Eli puoliksi aloituksen nainen, ei halua minua, ei halua ylipäätään seksiä mutta toisaalta ei pihtaakaan.
Tosiaan ilman tätä tietoa seksielämäni oli hyvä. Tuon tiedon jälkeen ei ole paljoa itseäkään kiinnostanut. Toki seksiä edelleen on, mutta nykyään kuukaudessa sen verran mitä ennen viikossa. Enää ei kiinnosta paljoa panostaa mihinkään erikoisempaan, nopeasti vain tutulla toimivaksi todetulla kaavalla rouvalle orgasmi, jonka jälkeen kassit tyhjäksi.
Kyllähän se alkuun ihmetteli yhtäkkistä seksin määrän laskua, mutta sanoin että ei paljoa kiinnosta itselläkään halutonta naista hoidella. Yritti kyllä sen jälkeen itsekkin tehdä aloitteita (joita ei aiemmin koskaan tehnyt) mutta eipä se paljoa auta esittää enää siinä kohtaa halukasta kun on jo ilmoittanut että voisi elää elämänsä ilman seksiä. Noin yksinkertaisesti parilla sanalla saa pilattua koko seksielämän ja parisuhteen. Onneksi on sentään iso autotalli ja paljon keskeneräisiä projekteja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli aiemmin ihan hyvä ja vilkas seksielämä. Seksiä oli useita kertoja viikossa, varmaan semmoinen normaali viikko oli 3-4 kertaa. Olin jopa hieman ylpeä siitä, että seksiä oli omasta mielestä riittävästi ja se oli molempia tyydyttävää. Tyydyttävää tarkoittaa tässä sitä, että molemmat sai aina orgasmin.
Sitten rouva pudotti pommin. Kertoi ihan pokkana että ei ole oikeastaan koskaan halunnut seksiä. Että voisi ihan hyvin elää loppuelämänsä ilman seksiä. Kuulemma ihan ok saada välillä orgasmi, mutta ilmankin voi olla. Eikä kyse ole siitä, että haluaako minua. Ei halua ketään. Ei siis ole ikinä pihdannut, antanut varmaan 98% varmuudella kun olen häntä siinä mielessä lähestynyt. Eli puoliksi aloituksen nainen, ei halua minua, ei halua ylipäätään seksiä mutta toisaalta ei pihtaakaan.
Tosiaan ilman tätä tietoa seksielämäni oli hyvä. Tuon tiedon jälkeen ei ole paljoa itseäkään kiinnostanut. Toki seksiä
Minusta olet hieman turhaan loukkaantunut noin syvästi. En usko että vaimosi tarkoitti sitä etteikö haluaisi seksiä kanssasi. Hänelle ei vaan tule samanlaista panetusta kuin monelle muulle. Hänellä ei ole sellaista fyysistä tarvetta saada orgasmia. Mutta hän voi silti haluta seksiä kanssasi - se täyttää hänen henkisiä tarpeitaan. Siitä kertoo sekin että hän on tehnyt aloitteita.
Ei se ole vaimosi vika että hän ei tunne samanlaista seksuaalista halua kuin sinä haluaisit hänen tuntevan. Ei se ole sinunkaan vikasi. Se on hänen ominaisuutensa.
Ehkä pystyt rakastamaan ja arvostamaan häntä sellaisena kuin hän on, ehkä et. Mutta turhaan olet noin henkilökohtaisesti tuon tilanteen ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan ilman tätä tietoa seksielämäni oli hyvä. Tuon tiedon jälkeen e
Minusta olet hieman turhaan loukkaantunut noin syvästi. En usko että vaimosi tarkoitti sitä etteikö haluaisi seksiä kanssasi. Hänelle ei vaan tule samanlaista panetusta kuin monelle muulle. Hänellä ei ole sellaista fyysistä tarvetta saada orgasmia. Mutta hän voi silti haluta seksiä kanssasi - se täyttää hänen henkisiä tarpeitaan. Siitä kertoo sekin että hän on tehnyt aloitteita.
Ei se ole vaimosi vika että hän ei tunne samanlaista seksuaalista halua kuin sinä haluaisit hänen tuntevan. Ei se ole sinunkaan vikasi. Se on hänen ominaisuutensa.
Ehkä pystyt rakastamaan ja arvostamaan häntä sellaisena kuin hän on, ehkä et. Mutta turhaan olet noin henkilökohtaisesti tuon tilanteen ottanut.
Minullle tuo vaimon ilmoitus olisi riiittänyt parisuhteeen päättämiseen. Päätin jo nuorena naimisiin suostuessa, että jos tai kun vaimo ei enää halua minua, ei osoita seksuaalista halua minua kohtaa, on parisuhde ohi. Minun yllätyksekseni näin ei ole koskaan käynyt ja yhä edelleen mennään vaimon halujen mukaan. Hänen on saatava omakin orgasminsa vähintään kerran viikossa ja purettava panetusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan ilman tätä tie
Minulle kävi noin. Olen parisuhteessa seksuaalisesti aktiivinen, tykkään orgasmeista joita saan helposti, ja teen aloitteita. En kuitenkaan tunne varsinaista panetusta. En ole koskaan tuntenut. Tämän erehdyin joskus kysyttäessä rehellisesti sanomaan yhdelle exälle ja se oli hänelle liikaa. Hänelle ei riittänyt se että seksiä oli useita kertoja viikossa ja minä tein usein siihen aloitteen. Hän olisi halunnut että minä tunnen spontaania panetusta. Hän ei kestänyt sitä että en tunne sellaista.
Sen koommin en ole sitä tunnustanut yhdellekään miehelle. Olen edelleen seksuaalisesti aktiivinen ja teen edelleen paljon aloitteita. Panetusta en tunne koskaan, ilmankin voisin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan ilman tätä tietoa seksielämäni oli hyvä. Tuon tiedon jälkeen e
Voi v.ttu mitä paskaa tää kommentti oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan ilman tätä tie
Taasko täällä nostellaan sitä kissan häntää. Ne sehän onkin ainoa asia mikä vielä nousee...
Ja naisille ei selvästi mene kaaleihin, että moni nainen haluaa vähän seksiä. Ex-vaimo sai orgasmin joka kerta, mutta kerran kuussa riitti hänelle.