Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä se tuntuu kun oma vaimo ei halua seksiä kanssasi? Onko pihtaajien miehiä paikalla?

Vierailija
03.04.2023 |

Tasapuolisuuden vuoksi. : )

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina häipynyt suhteesta, missä alkaa ilmenemään pihtausta. Joten en omaa suurta omakohtaista kokemusta asiasta. Päätös on ollut oikea ja nykyisessä suhteessa asiat toimineet jo yli 20 vuotta, eikä seksin puutteesta tarvitse kummankaan kärsiä.

En vaan tajua, miksi osa roikkuu suhteissa, joissa ei saa sitä mitä haluaa ja tarvitsee.

Vierailija
2/148 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin vaimo kylmyyttä ja sitä, että ei ollut hwnkisesti läsnä. Sain rytmihäiriöitä, univaikeuksia, rintakipuja, pahanhajuisen hengityksen, erektiongelmia. Tätä jatkui pitkään. Lääkärikuluja tuli 1000e. Vaimon käytöksen takia olen joutunut maksamaan psykologeille ja terapeuteille 500e. Lääkkeisiin 500e.

Nyt sitten selvisi, mikä parisuhteessa oli vikana. Mielestäni vaimo petti, vaimon mielestä parisuhteessa mielestä ei ollut mitään vikaa.

Nyt pitäisi jatkaa niin kuin kaikki olisi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii onhan se jännä juttu kun suu ja kädet käy koko ajan mut runkata tai imasta ei pysty

Vierailija
4/148 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
5/148 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vähän kuin elämä valuisi hukkaan tässä. Pihtaus alkoi kun 2 lasta oli tehty

Vierailija
6/148 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä kärsii kaikki elämän osa-alueet. Eikä vähiten terveys. Pitkän sairastelun jälkeen olen huomannut ettei toipuminen ole samaa kuin jos seksi elämä olisi kunnossa.

Vierailija
7/148 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se menee 50% pariskunnista. Varmaan 90% syy siihen että mies haluaa erota. 

Vierailija
8/148 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn muualla naimassa, joten eipä haittaa pätkääkään.

Vierailija
9/148 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kaikkein yleisin parisuhde, että nainen pihtaa.

Vierailija
10/148 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta nyt takana. Jos tekisin jotain niin sitten. Olen tehnyt. EI kyllä seksiä ole.

Vierailija
11/148 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein käyt? Minun pitäisi käydä 2-3 kertaa viikossa että olisin tyytyväinen seksielämääni eikä sellainen oikein lapsiperheessä onnistu

Vierailija
12/148 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa ja pilaa koko patisuhteen. Lähtötelineitä aletaan viritellä.

Vierailija
13/148 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein käyt? Minun pitäisi käydä 2-3 kertaa viikossa että olisin tyytyväinen seksielämääni eikä sellainen oikein lapsiperheessä onnistu

Hanki harrastus ja kerro käyväsi siellä, vaikka käytkin panemassa. Ei pitäisi olla mitään rakettitiedettä keksiä jokin tekosyy.

Vierailija
14/148 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen sanoo "parisuhde on muutakin kuin seksi" ja perustelee sillä haluttomuutensa. Niin ikään "seksi ei ole meille tärkeää kunhan arki toimii".

Puhuvatko totta? Sen voi testata. Mies käy nusaisemassa muualla, ja antaa vaimon tietää asiasta. Arvatkaapa että onko suhtautuminen sitä että "okei, parisuhdehan on muutakin kuin seksi, joten ei haittaa!"  tai että "eihän seksi ole meille tärkeää joten ei haittaa, kunhan arki toimii".

Suvaitsen epäillä. Voi olla että seksi on siinä vaiheessa kovinkin tärkeää, ja parisuhde ja seksi liittyy erittäin vankasti toisiinsa...

Vierailija
15/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pihtaa pari kolme vuotta ja äijä lähtee liitosta!! Sitten aletaan kylillä itkeä, en minä tiedä mikä sille tuli, meillä oli kaikki niin hyvin!! Eli äijän syytä kaikki!

Vierailija
16/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen sanoo "parisuhde on muutakin kuin seksi" ja perustelee sillä haluttomuutensa. Niin ikään "seksi ei ole meille tärkeää kunhan arki toimii".

Puhuvatko totta? Sen voi testata. Mies käy nusaisemassa muualla, ja antaa vaimon tietää asiasta. Arvatkaapa että onko suhtautuminen sitä että "okei, parisuhdehan on muutakin kuin seksi, joten ei haittaa!"  tai että "eihän seksi ole meille tärkeää joten ei haittaa, kunhan arki toimii".

Suvaitsen epäillä. Voi olla että seksi on siinä vaiheessa kovinkin tärkeää, ja parisuhde ja seksi liittyy erittäin vankasti toisiinsa...

Loistavasti lohkaistu!

Vierailija
17/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä parisuhteita teillä. Vaimoni on tiennyt alusta lähtien,että jos parisuhteestamme loppuu seksi niin erotaan. Sitemm molempien on pitänyt pitää huoli ja tehdän sen eteen, että parisuhde seksi ja parisuhde on toiminut. Jos olisin itse alkaanut pihtaamaan  olisi vaimo lähtenyt. Toki todennäköisyys  siihen olisi ollut olematon, koska lupasin, että hän saa seksiä aina kun vain haluaa. Siten hänkin on aina tiennyt, että jos meillä on seksiä tarpeeksi niin parisuhde kestää.  Nyt oltu koko ikä yhdessä. 

Vierailija
18/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä parisuhteita teillä. Vaimoni on tiennyt alusta lähtien,että jos parisuhteestamme loppuu seksi niin erotaan. Sitemm molempien on pitänyt pitää huoli ja tehdän sen eteen, että parisuhde seksi ja parisuhde on toiminut. Jos olisin itse alkaanut pihtaamaan  olisi vaimo lähtenyt. Toki todennäköisyys  siihen olisi ollut olematon, koska lupasin, että hän saa seksiä aina kun vain haluaa. Siten hänkin on aina tiennyt, että jos meillä on seksiä tarpeeksi niin parisuhde kestää.  Nyt oltu koko ikä yhdessä. 

Ihan ennenkuulumatonta tietoa. Kiitos tästä (taas).

Vierailija
19/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin on. Vässyköitä ja piilohomoja kaikki muut miehet paitsi sinä. Kerropas vielä siitä sopimuksestanne jonka teitte vaimosi kanssa, ja kissan pöydälle nostamisesta. Vaimosi mankelipilluorgasmeista voisit myös muutamalla sanalla mainita, sekä sinun ylivertaisesta kyvystäsi kiimaannostattaa nainen ihan vain olemalla oma ylivertainen, vaatimaton itsesi.

Vierailija
20/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä oma elämä meni hukkaan. Vaikka nuoresta asti sanoin että pitää panna kun vielä voi, joskus ei enää pysty niin silti pihtas. Onneksi vielä pelittää ja voin käydä nykyään muissa naisissa niin paljon kuin ehdin päästyäni eroon pihtarista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän