Miltä se tuntuu kun oma vaimo ei halua seksiä kanssasi? Onko pihtaajien miehiä paikalla?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole aina se nainen joka pihtaa! Olen menettänyt mieheni peliriippuvuudelle. Mieluummin se pelaa koneella, kun heiluttaa peittoa. Sitten kerran pariin kuukauteen, kun yrittää tehdä aloitetta, se suuttuu kun ei nainen käynnisty napista painaen. Esileikkiä ei pysty harrastamaan, kun laukeaa sitten reisille. Seksi ei sisällä tunnetta, vaan mekaanista nylkytystä ja alle minuutissa kaikki on ohi ja mies menossa koneelle.. olisi vielä kerran ennen kuolemaansa ihana kokea olevansa haluttu! Olla selkä seinää vasten, kuumat huulet kaulalla ja kädet vartalolla..
Voit tehdä oman ketjun tälle aiheelle.
Koin, ettei minua arvostettu, en kokenut itseäni haluttavaksi, itsetuntoni kärsi, vaikutti mielialaan, vaikutti seisokkiin, tuli riitoja, en sietänyt oikein mitään. Mietin miksi teen asioita vaimoni hyväksi, kun itse en saa parisuhteesta enää mitään. Aikaisemmin tasapainoinen parisuhde muuttui hyvin raskaaksi. Tulin huonommaksi ihmisenä.
Pihtaamisen syynä oli lopulta pettäminen. Asioiden paljastuttua, en ole vieläkään 2v päässyt kunnolla asioista ylitse. Siihen vaikuttaa se, että pettämisasioita ei käsitellä. Vaimo korvaa keskustelut hyvällä seksillä.
Vierailija kirjoitti:
Koin, ettei minua arvostettu, en kokenut itseäni haluttavaksi, itsetuntoni kärsi, vaikutti mielialaan, vaikutti seisokkiin, tuli riitoja, en sietänyt oikein mitään. Mietin miksi teen asioita vaimoni hyväksi, kun itse en saa parisuhteesta enää mitään. Aikaisemmin tasapainoinen parisuhde muuttui hyvin raskaaksi. Tulin huonommaksi ihmisenä.
Pihtaamisen syynä oli lopulta pettäminen. Asioiden paljastuttua, en ole vieläkään 2v päässyt kunnolla asioista ylitse. Siihen vaikuttaa se, että pettämisasioita ei käsitellä. Vaimo korvaa keskustelut hyvällä seksillä.
Sama täällä. Aivan upea avioliitto valuu hukkaan, koska ei vaan toinen suostu puhumaan. Ja en voi sitä sietää. Rakkaus joka ollut mieletöntä tuntuu nyt loppuvan itseltäni, en vaan enää jaksa.
Se mitä puhutaan on sitä, että JOS minä tekisin jotain niin sitten. Sekään ei ole totta. Kyllä vuodet hukkaan kuluvat ja olen sanonut naiselle siitä. En saa käydä maksullisissa tai vieraissa, koska minun halut ovat hänen. Ikävintä on se, että hänellä on enemmän varallisuutta kuin minulla. En omista mitään, joten hän kiristää.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vähän kuin elämä valuisi hukkaan tässä. Pihtaus alkoi kun 2 lasta oli tehty
aika samat sanat 4 lapsen isänä. tulee myös mieleen et nytkin kun 3 ehdotusta viikon aikana mennyt harakoille, miltä tuntuisi aktiivisen viriilin naisen kanss peuhata ym. ajattelee et kohta elämä mennyt. samaan aikaan vaimon kommentit: et sä mitään muuta ajattele. todellisuudessa jatkan sitä linjaa mitä suhteemme alusta 18v sitten tehnyt. vaimo kans 40 kieppeillä ja alkaa mieli heittää kuin tuuliviiri kerran kuussa kuitenki tekee aloitteen vaikka mielipiteet yhteisestä hyvästä on kyllä kaikenlaisia tekosyitä, ei aikaa tai sit olen käyttäytynyt väärin, tätä ei sano mut huomaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vähän kuin elämä valuisi hukkaan tässä. Pihtaus alkoi kun 2 lasta oli tehty
aika samat sanat 4 lapsen isänä. tulee myös mieleen et nytkin kun 3 ehdotusta viikon aikana mennyt harakoille, miltä tuntuisi aktiivisen viriilin naisen kanss peuhata ym. ajattelee et kohta elämä mennyt. samaan aikaan vaimon kommentit: et sä mitään muuta ajattele. todellisuudessa jatkan sitä linjaa mitä suhteemme alusta 18v sitten tehnyt. vaimo kans 40 kieppeillä ja alkaa mieli heittää kuin tuuliviiri kerran kuussa kuitenki tekee aloitteen vaikka mielipiteet yhteisestä hyvästä on kyllä kaikenlaisia tekosyitä, ei aikaa tai sit olen käyttäytynyt väärin, tätä ei sano mut huomaan
Tilanteenne muuttuu kyllä, älä huoli. Vaimosi nyt siis nelissäkymmenissä, ja haluaa seksiä max. kerran kuukaudessa. Hyvin tyypillistä, ovulaation aikaan haluaa kuten suurin osa naisista. Se muutos tulee viiden- kymmenen vuoden sisään kun vaihdevuosien myötä loppuu ovulaatiot, ja loppuu myös se kerran kuukaudessa haluaminen. Tilalle tulee kuumat aallot, limakalvojen kuivuminen, mielialanvaihtelut (siis nykyiset x3) ja itsetunto- ongelmat. Vaimosi otti sinut kun halusi perheen ja lapsia. Ei suinkaan sinisten silmiesi, tai häikäisevän älykkyytesi takia. Hän sai sen mitä haki, ei hän nyt mitään seksiä enää halua tai tarvitse, tämä sinun tulee ymmärtää. Jos seksi on ollut tähän asti niukkaa (poislukien seurusteluaika), niin mikä saa sinut uskomaan ja toivomaan että se nyt, tuossa iässä jollakin maagisella tavalla lisääntyisi ja kohentuisi?
Nämä sanon kokemuksella. Avioliittoni kesti sen hiukka vajaat 20 vuotta. Seksiä oli juurikin se kerran kuukaudessa, ellei silloin "seksipäivänä" ollut jotain syytä ettei voinut tai halunnut (eli olin tehnyt tai käyttäytynyt väärin), silloin ei tietenkään siinä kuussa ollut. Lapsia ei neljää ollut mutta lapsiperhe olimme. Aivan samoin hakkasin päätäni seinään toistuvien pakkien kanssa. Aivan samoin kuin sinulla ne söivät itsetuntoa. Aivan samoin kuin sinä niin minäkin tunsin että elämä menee hukkaan. Aivan samoin kuin sinä tunsin olevani parisuhteessa ulkokehällä ja yksinäinen.
Sitten erosimme.
Naiset, jotka pihtaavat, pitävät miestä itsestäänselvyytenä. Ja vaihdevuodet ei ole mikään selitys, päinvastoin, kuukautiset loppuu ja panna voi koska vain, limakalvoille on hyvät hoidot olemassa. Vaihdevuosissa itseasiassa voi tulla varsinainen aktiivinen seksikausi, älkää uskoko naisten selityksiä.
t. Entinen satunnainen pihtari
Jos halut eivät enää kohtaa niin.paras kokeilla jotain toista, elämä lian lyhyt puutteessa elämään.
Mies pihtaa, ja ihan kunnolla. Ensin petti ja sitten ei puhu enää. ja minulla olis haluja vaikka kuinka. Olen kaunis ja haluttu..mutta ukko senkun pihtaa. Älkää aina haukkuko naisia. Paskoja miehiä on vaikka kuinka!
Vierailija kirjoitti:
Meillä takana 30v avioliitto josta 10 + vuotta ilman seksiä. Vaimon mielestä olen lihava idiootti (olen siis normaalivartaloinen liikun paljon, käyn salilla jne ja työmatkoilla olisi vientiä jos lähtisin mukaan). Lisäksi hän ei omasta mielestä kaipaa seksiä... Löysin vahingossa hänen lelu piilonsa ja ei mitään pieniä leluja :) Lisäksi hän tapaa "salaa" tyttöystävää sekä hierojaa. Oli jäänyt tietokone vahingossa auki ja asioiden oikea laita selvisi... Vaimoni ei tiedä asiasta.
Ok, olen idiootti koska jatkan suhdetta, mutta muuten meillä on kulissit kunnossa. On upea parisuhde, lapset ja iso talo... Käyn säännöllisesti juttelemassa kallonkutistajan kanssa asiasta, että pysyisin järjissäni ja hän jaksaa muistuttaa minua avioeron mahdollisuudesta
No onpa toden totta upea parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Meillä takana 30v avioliitto josta 10 + vuotta ilman seksiä. Vaimon mielestä olen lihava idiootti (olen siis normaalivartaloinen liikun paljon, käyn salilla jne ja työmatkoilla olisi vientiä jos lähtisin mukaan). Lisäksi hän ei omasta mielestä kaipaa seksiä... Löysin vahingossa hänen lelu piilonsa ja ei mitään pieniä leluja :) Lisäksi hän tapaa "salaa" tyttöystävää sekä hierojaa. Oli jäänyt tietokone vahingossa auki ja asioiden oikea laita selvisi... Vaimoni ei tiedä asiasta.
Ok, olen idiootti koska jatkan suhdetta, mutta muuten meillä on kulissit kunnossa. On upea parisuhde, lapset ja iso talo... Käyn säännöllisesti juttelemassa kallonkutistajan kanssa asiasta, että pysyisin järjissäni ja hän jaksaa muistuttaa minua avioeron mahdollisuudesta
Oletko oikeasti vähän tyhmä, kun jatkat tuollaista suhdetta. Eikö kallonkutistaja ole sanonut, että elät läheisriippuvuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä niin. Ja täällä sikku-nainen, joka miettii että mitä noi valaan kokoiset vaimot oikein valittaa, kun niillä on mies, suku, talo, auto, kesämökki ja naisten jooga-kerhot,mutta seksi oman miehen kanssa ei vaan kiinnosta. Mua kyllä kiinnostais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä niin. Ja täällä sikku-nainen, joka miettii että mitä noi valaan kokoiset vaimot oikein valittaa, kun niillä on mies, suku, talo, aut
Samaa sinusta miettii se urheilullinen mies siinä valaan vieressä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä niin. Ja täällä sikku-nainen, joka miettii että mitä noi valaan kokoiset vaimot o
No sorry, mutta en ole valas vaan se hoikka, naisellinen sinkku.
Ainakin tämän aviomiehen pää on alkanut kääntyillä vihreämmille niityille.
Ehkä 46v miehelle löytyy vielä ystävä nauttimaan elämästä, kun vielä jotain nautittavaa on.
Ja jos niikseen tulee, niin materiaalin voi pistää puoliksi tai vaikka saakoon tuleva exä kaikki. Tähän ikään mennessä huomaa, että materia ei tuo onnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä niin. Ja täällä sikku-nainen, joka miettii että mitä noi valaan kokoiset vaimot oikein valittaa, kun niillä on mies, suku, talo, aut
Hyvin tyypillistä on että täällä sellaiset naiset hehkuttavat seksihalujaan, joilla ei kumppania seksiin ole. Kannattaa muistaa että seksi on kuin vesi autiomaassa: Jos vettä ei ole, vettä ja sen puutetta ajattelee koko ajan. Jano käy koko ajan enemmän ja enemmän pahemmaksi. Pian päässä on vain yksi ajatus "vettä, pakko saada vettä" ja aivot hekumoi ajatuksella kuinka hyvää se vesi tulee olemaan, kunhan sitä saan. Sitten löytyy kylmä, raikas lähde! Erämaan harhailija juo ja vettä pesee kasvonsa, virkistäytyy, juo lisää vettä. Katselee ympärilleen. Ei ole jano enää. Katsoo lähteeseen ja ajattelee "on kyllä yliarvostettua tuo vesi, eihän se edes maistu miltään...!"
Sinä kuljet erämaassa ja janottaa. Valas- vaimot asuvat lähteen vieressä, heitä ei janota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ne ei valaan kokoiset, saako ne valittaa? Onko tämä valasmainen olemus olennaista tässä?
Jos vaimo pihtaa pitkään, niin masennun ja kärsin unettomuudesta. Miten voi nukkua, kun vieressä nukkuu tuo kurvikas ja pehmeä, maailmankaikkeuden ihanin ja seksikkäin olento? Miten voi nukkua, kun kaipaa kosketusta ja naarasta?
Onneksi homma on nyt petraantunut. Olen satsannut yhteiseen aikaan ja se on maksanut itsensä korkojen kera takaisin. Ihmeiden ihme, sillä ainakin toistaiseksi se on ollut tuo muija, joka on tehnyt enimmät aloitteet.
Mua pelottaa, että mulla häviää seksi halut pitkän suhteen aikana.. Oon 22v ja nyt se tuntuu mahdottomalta että häviäis, mut jos mies käy hermoille nii varmasti häviää :D