Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä se tuntuu kun oma vaimo ei halua seksiä kanssasi? Onko pihtaajien miehiä paikalla?

Vierailija
03.04.2023 |

Tasapuolisuuden vuoksi. : )

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä parisuhteita teillä. Vaimoni on tiennyt alusta lähtien,että jos parisuhteestamme loppuu seksi niin erotaan. Sitemm molempien on pitänyt pitää huoli ja tehdän sen eteen, että parisuhde seksi ja parisuhde on toiminut. Jos olisin itse alkaanut pihtaamaan  olisi vaimo lähtenyt. Toki todennäköisyys  siihen olisi ollut olematon, koska lupasin, että hän saa seksiä aina kun vain haluaa. Siten hänkin on aina tiennyt, että jos meillä on seksiä tarpeeksi niin parisuhde kestää.  Nyt oltu koko ikä yhdessä. 

No niin on. Vässyköitä ja piilohomoja kaikki muut miehet paitsi sinä. Kerropas vielä siitä sopimuksestanne jonka teitte vaimosi kanssa, ja kissan pöydälle nostamisesta. Vaimosi mankelipilluorgasmeista voisit myös muutamalla sanalla mainita, sekä sinun ylivertaisesta kyvystäsi kiimaannostattaa nainen ihan vain olemalla oma ylivertainen, vaatimaton itses

Sanopa minulle, miksei seksiasioista ja parisuhteen säännöistä voi keskustella jo etukäteen.  Miksi sitten itkeä vasta sen jälkeen on paskat on jo housuissa.  On paljon helpompaa kun molemmat tietää pelisäännöt etukäteen. Se joka alkaa pihtaamaan tietää, että toinen lähtee tai hakee seksin muualta. Mutta toki, jos ei aikuiset edes pysty keskustelemaan ja sopimaan seksistä ja muista asioista etukäteen, niin ei kannata mennä yhteen. Sitten kannattaa katsoa peiliin. 

Jos sitten sovitaan pelisäännöt ja toinen ei pidäkään mitä sovittu, niin toinen myös tietää,  että parisuhde on ohi. 

Vierailija
22/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen sanoo "parisuhde on muutakin kuin seksi" ja perustelee sillä haluttomuutensa. Niin ikään "seksi ei ole meille tärkeää kunhan arki toimii".

Meillä näin sanoo mies. Eilen ja tänään tein aloitteen, ei jaksanut. Hoidin homman sitten itse. Kuivaa kautta kesti reilu 2kk. Paskaltahan se tuntuu, kun toisen mielestä niinkin hieno asia on täysin toissijaista. Enkä makaa lahnana vaan teen vaikka mitä, mies haluaa vaan perusnylkytystä ja tylsää jyystöä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä parisuhteita teillä. Vaimoni on tiennyt alusta lähtien,että jos parisuhteestamme loppuu seksi niin erotaan. Sitemm molempien on pitänyt pitää huoli ja tehdän sen eteen, että parisuhde seksi ja parisuhde on toiminut. Jos olisin itse alkaanut pihtaamaan  olisi vaimo lähtenyt. Toki todennäköisyys  siihen olisi ollut olematon, koska lupasin, että hän saa seksiä aina kun vain haluaa. Siten hänkin on aina tiennyt, että jos meillä on seksiä tarpeeksi niin parisuhde kestää.  Nyt oltu koko ikä yhdessä. 

Mua on jo monessa sun kommentissa hieman ahdistanut se, että tulee tunne että sä et ehkä ymmärrä jos tulee vaikka jokin sairaus tai jokin valtava vastoinkäyminen elämässä, ja seksi ei silloin vaan kiinnosta. Sun jutuista tulee tunne, että jos vaimo silloin herkeää antamasta, niin saa luvan kestää sen että sä haet seksisi silloin muualta. Korjaa jos olen väärässä. Muuten teidän seksielämä vaikuttaa tosi hienolta! 🙂

Vierailija
24/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä sanonut vaimolle suoraan että seksi on parisuhteessa niin tärkeä, ja elämä niin lyhyt, että pihtaaminen olisi suoranaista hulluutta. Haitallista naisten terveydellekin. Lisäksi olen muistuttanut että seksi pitää naisen nuorekkaana ja hehkeänä. Eipä ole pihdannut ei.

Vierailija
25/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on jo monessa sun kommentissa hieman ahdistanut se, että tulee tunne että sä et ehkä ymmärrä jos tulee vaikka jokin sairaus tai jokin valtava vastoinkäyminen elämässä, ja seksi ei silloin vaan kiinnosta. Sun jutuista tulee tunne, että jos vaimo silloin herkeää antamasta, niin saa luvan kestää sen että sä haet seksisi silloin muualta. Korjaa j

Meillä vaimo on aina halunnut haluta. Perusajatus on ollut molemilla, että tyydytämme toistemme tarpeet ja olemme toisiemme nautinnoista vastuussa. Eli ei mennä oma nautinto edellä, vaan rakkaan puolison.  Kerran yhden synnytyksen jälkeen vaimolla oli halut omasta mielestään alhaalla, kävi gynellä hakemassa siihen apuja ja sai palautettua halukkuutensa. Vastaavasti olen tehnyt kaikkeni vaimon halujen sytyttämiseksi ja läheisyyden säilyttämiseksi. Syystä, että vain henkinen läsnäolo, rakastetuksi tunteminen ja läheisyys on sytyttäneet ja ylläpitäneet vaimoni haluja. Ei suomeksi sanottuna ollut itsekin vaimoni haluista vastuussa.

Jos vaimoni olisi sairastunut,  olisi hän kuitenkin antanut minulle suuseksiä ja olisi jopa voinut sanoa, että käy hakemassa pillua jostain muualta. Samoin olisin minäkin voinut tehdä, ainakin tyydyttänyt suuseksillä ja sormettain kuten tähänkin asti, mutta olisi antanut hakea kullia, jos itseltä olisi mennyt kyky. Tosin sitä en tiedä oliko vaimo kullia halunnut enää kun muutenkin saanut orgasminsa. Mutta edlleen sama tilanne, molemmat olemme toistemme tyydytyksestä vastuussa. Seksi ei itseä kiinnosta, ei tarkoita, etteikö voisi tyydyttää puolisoaan tämä halutessa. Jos ei voi, niin on itsekäs, eikä halua puolisolleen hyvää. Mitä rakkautta se on, että antaa puolisonsa kärsiä seksin puutteesta??  Minusta se ei ole mitään muuta kuin itsekkyyttä, mutku minä minä.. 

Vierailija
26/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä takana 30v avioliitto josta 10 + vuotta ilman seksiä. Vaimon mielestä olen lihava idiootti (olen siis normaalivartaloinen liikun paljon, käyn salilla jne ja työmatkoilla olisi vientiä jos lähtisin mukaan). Lisäksi hän ei omasta mielestä kaipaa seksiä...  Löysin vahingossa hänen lelu piilonsa ja ei mitään pieniä leluja :) Lisäksi hän tapaa "salaa"  tyttöystävää sekä hierojaa. Oli jäänyt tietokone vahingossa auki ja asioiden oikea laita selvisi... Vaimoni ei tiedä asiasta.

Ok, olen idiootti koska jatkan suhdetta, mutta muuten meillä on kulissit kunnossa. On upea parisuhde, lapset ja iso talo... Käyn säännöllisesti juttelemassa kallonkutistajan kanssa asiasta, että pysyisin järjissäni ja hän jaksaa muistuttaa minua avioeron mahdollisuudesta

Vierailija
27/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko syytä perustaa pihtareiden kohtalontoverimiehille oma kerho, joka järjestäisi retkiä ja illanviettoja, joissa tavattaisiin muita naisia?

Kotona vain ilmoitettaisiin olevan vain poikien retkillä.

Vierailija
28/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksitön suhde on, kuin ajaisi autoa kolmella pyörällä, eteenpäin pääsee, mutta ei tunnu hyvältä.

Olin itse seksittömässä suhteessa vuosia. seksiä 1-3 kertaa vuodessa. Tästä seurasi se, että ihastuin työkaveriin, jonka kanssa viestiteltiin paljon. Lopulta jäin kiinni viestittelystä silloiselle vaimolle. Jäätävä riitahan siitä syntyi, mutta parin viikon jälkeen vaimolle alkoi seksi maistua, tosin se oli silloin myöhäistä. Olin niin ihstunut työkaveriini, että paluuta ei ollut. Oli minun vuoro sanoa  "ei tänään".

Erosin ja nyt edelleen onnellisena ihastuksen kanssa oltu 15vuotta

Vierailija
29/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka pihtaa mutta onneksi sen tytär on erittäin halukas.

Vierailija
30/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muiden vaimot? Kiinnostuuko ne?

Vierailija
31/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin pihtari akan ulos. Mäkätti ja pihtasi pillua, niin nyt saa tehdä mitä haluaa. Avioehto oli et  helppo oli heittää ulos.

Vierailija
32/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskaista, synkkää, ahdistavaa. 

Vierailija
33/148 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole poistanut koskaan viestejä, enkä poistanut nytkään.

Vierailija
34/148 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastelut on täällä olleet yhtenä syynä seksittömyyteen. Toisena hyvänä syynä olleet työn raskaus. Lähinnä henkisesti siis, mikä on myös sen seurauksena näkynyt fyysisenä väsymyksenä.

Onneksi vielä puhutaan "vain" joidenkin viikkojen mittaisista seksittömyyden jaksoista, mutta siihen päälle kun lisää semmosen yleisen hellyyden ja kosketusten puutteen, niin aletaan olla niillä paikkeilla, missä alkaa miettimään parisuhteen järkeä. Kuinka kauan pitäs odottaa, että tilanne parantuu? Oma jaksaminen hiipuu, eikä pysty olemaan tukena toiselle sillä tavalla, miten ehkä pitäisi. Tai miten toinen toivoisi tai haluaisi.

Joku ehkä sanoo, että pitäisi yrittää kovemmin, mutta ei vaan pysty. Tuntuu ettei mikään riitä toiselle, tai senkin tekee väärin. Itselle seksi on niin tärkeä osa rakkautta, ettei ilman sitä ole oikein tunteitakaan... 

Vierailija
35/148 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 5 lasta ja vaimolla on raskaus- ja imetysaikana ollut halut huonot, niin välillä on ollut kuivaa. Vaimo antoi säälistä aivan minimin, kerran parissa viikossa. Yleensä vaimo on halunnut pari kertaa viikossa.

Yhtensä keväänä pari vuotta sitten vaimo uupui, makasi aina lahnana ja lopulta pisti kauhean kohtauksen pystyyn, kun painostin seksiin. Sovittiin sitten niin, että minä lopetan kaiken vihjailunkin seksistä ja vaimo antaa, kun oikeasti haluaa ja hän tekee aloitteen. Pari viikkoa oli hiljaista, sitten vaimolla kehittyi iltaisin aivan valtava panetus pari kertaa viikossa, ja hän sai orgasmin suunnilleen rintojen leipomisesta.Kun poistettiin paineet seksistä ja hän sai rauhassa kerätä ajatuksiaan ja tuntemuksiaan vapautui hän pakkoseksi-inhosta ja löysi omat halunsa. Lapset tietty haittaa, mutta varataan väkisin toisimmellekin aikaa.Noista ajoista on homma hiukan taantunut kohti tavanomaista, mutta opittiin toisistamme jotain uutta.

Vierailija
36/148 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se alkaa tympimään. Jostain ihmeen syystä halusin sinnitellä liitossa lasten ja talon ja kulissien yms. takia. Täysin väärät syyt, mutta niin menin tekemään. 

Sitten vihdoin sain aikaiseksi aloittaa eroprosessin. Vaimo tietysti ihan ihmeissään miksi näin, vaikka nyt ihan varmasti tietää, että seksittömyys on hajoittanut minua. 

No nyt on erittäin seksuaalisesti aktiivinen naisystävä ja se mahtavuus heijastuu ihan kaikkeen muuhunkin parisuhteessa. Ainoa mikä harmittaa on ne hukatut kymmenen vuotta.

Vierailija
37/148 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20 v yhdessä naisen kanssa, jonka kanssa seksuaaliset tarpeet ja mieltymykset eivät osuneet yhteen, ainakaan enää nuoruuden mentyä ohi. Minä olin se, joka olisi tarvinnut enemmän, myös laadullisesti. Muuten hän oli kyllä melko mukava nainen. Ei aina mutta useimmiten.

Vaimo olisi ollut tyytyväinen joka toinen viikko peiton alla saunan jälkeen tapahtuvaan perusseksiin. Sen olisi kuulemma tullut olla "rakastelua", joka ei ole seksiä panetuksen tms fyysisten tarpeiden vuoksi, vaan jonkinlaista rakkaudellista sielujen yhdistymistä. Suuseksiä tms en tietenkään saanut, koska se oksetti häntä. 

Kaiken kaikkiaan minusta tuntui siltä, kuin hänellä olisi ollut herkkuja lasivitriinissä näytillä, mutta hän olisi pitänyt avaimia itsellään. Herkut olivat siis olemassa ja näkyvillä ja niin lähellä, mutta silti saavuttamattomissa. Vitutti ja turhautti ja olin kyyninen ja varmasti välillä varsin kylmäkiskoinen, mikä ei tietenkään tehnyt sille vähäiselle seksielämälle hyvää. 

Suhteen jatkuttua jonkin aikaa aloin käydä säännöllisesti thaihieronnoissa yms paikoissa, muutaman kerran vuodessa. Sitten hankin salasuhteen, ja sen kariuduttua toisen. Tähän toiseen naiseen rakastuin, ja aloin ymmärtää mistä esim rakkauslaulut kertovat. On uskomatonta, että kyynisyydessäni olin suhtautunut tuhahdellen kaikkiin "rakkaushömpötyksiin". Päätin erota, ennen kaikkea siksi, että halusin jonkun, jota voi pitää kädestä kiinni. Mekaanista seksiä osasin kyllä tuottaa itse itselleni.

Nyt olen suhteessa himokkaaseen naiseen, josta minulla on päivittäin hyvin lämpimiä ajatuksia. Se on nyt varmaan sitä rakkautta. 

Vierailija
38/148 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 20 v yhdessä naisen kanssa, jonka kanssa seksuaaliset tarpeet ja mieltymykset eivät osuneet yhteen, ainakaan enää nuoruuden mentyä ohi. Minä olin se, joka olisi tarvinnut enemmän, myös laadullisesti. Muuten hän oli kyllä melko mukava nainen. Ei aina mutta useimmiten.

Vaimo olisi ollut tyytyväinen joka toinen viikko peiton alla saunan jälkeen tapahtuvaan perusseksiin. Sen olisi kuulemma tullut olla "rakastelua", joka ei ole seksiä panetuksen tms fyysisten tarpeiden vuoksi, vaan jonkinlaista rakkaudellista sielujen yhdistymistä. Suuseksiä tms en tietenkään saanut, koska se oksetti häntä. 

Kaiken kaikkiaan minusta tuntui siltä, kuin hänellä olisi ollut herkkuja lasivitriinissä näytillä, mutta hän olisi pitänyt avaimia itsellään. Herkut olivat siis olemassa ja näkyvillä ja niin lähellä, mutta silti saavuttamattomissa. Vitutti ja turhautti ja olin kyyninen ja varmasti välillä varsin kylmäkiskoinen, mikä ei tietenkään te

Todella hieno ja koskettava kertomus. Uskoisin, että aika moni mies täällä voi tuohon samaistua.

Vierailija
39/148 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se seksi vaan on tärkein yksittäinen syy olla parisuhteessa/liitosssa, vaikka muut asiat ovat bonusta!

Kaikki suhteet alkavat hyvällä seksillä ja todella idioottimainen ajatus, että sen voi vaan sitten lopettaa! Voi sitä varmaan sitten lopettaa kaikki muutkin tärkeät asiat? :DDD

Monet horisee ett suhteen eteen pitää tehdä töitä joojoo no pitäis tehdä töitä oman haluttavuutensa/halukkuutensa eteen tai turha draamailla/uhriutua kuinka tuli ihan puskista petetyksi/jätetyksi!!! :DDD 

Vierailija
40/148 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole aina se nainen joka pihtaa! Olen menettänyt mieheni peliriippuvuudelle. Mieluummin se pelaa koneella, kun heiluttaa peittoa. Sitten kerran pariin kuukauteen, kun yrittää tehdä aloitetta, se suuttuu kun ei nainen käynnisty napista painaen. Esileikkiä ei pysty harrastamaan, kun laukeaa sitten reisille. Seksi ei sisällä tunnetta, vaan mekaanista nylkytystä ja alle minuutissa kaikki on ohi ja mies menossa koneelle.. olisi vielä kerran ennen kuolemaansa ihana kokea olevansa haluttu! Olla selkä seinää vasten, kuumat huulet kaulalla ja kädet vartalolla.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi