Alkaako älykellot olla jo pois muodista?
Onko jo hetken innostus loppunut ja älykellot nykyään out? Mihin te käytätte kyseistä laitetta ja koetteko hyödylliseksi? Oliko kannattava hankinta vai menikö rahat hukkaan?
Kommentit (246)
Nykyisin kun koulutusjärjestelmä on niin paljon parantunut, ihmiset ovat älykkäämpiä kuin aikaisemmin, joten ei ole samanlaista tarvetta älykelloille.
Ei ne pois muodista ole, mutta saisivat kyllä alkaa tarjota ulkonäöllisesti tyylikkäämpiä vaihtoehtoja. Ihan hirveän rumia muovisen lasten lelun näköisiä suurin osa. Nahkaa ja metallia kehiin!
Vierailija kirjoitti:
Just hyödyllinen kapistus, pitäisi hankkia itsellenikin. Minkämerkkisiä laitteita teillä on käytössä?
Minulla one plus, kätevä voi lukea viestit ranteesta ja voin vastata puhelimeen sillä esimerkiksi auton ratissa, en ole koskaan oppinut niihin hansfree vekottimiin. Seuraa pulssia koko ajan, seuraa stressitasoa, seuraa liikkumista, voi myös uida tämän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tuota minäkin ihmettelin. Niitähän olisi kaikkialla tuolla.
Niitä on myynnissä, niitä on lääkärit suositellut ihmisillä joilla on eteisvärinää että näkee esimerkiksi onko yöllä ollut, niillä monet maksaa ostoksiaan jne.
Ilmankos ihmiset ylidiagnosoi itsensä ja muut kun tarkkailevat itseään 24/7.
Minne se data muuten päätyy?
Onneksi osaan elää ja nauttia ulkoilmasta ilman älykelloakin.
Askelmääriä minun ei tarvitse tietää, treenini tiedän ilman älykelloa ja aamulla tiedän olenko nukkunut hyvin vai en.
Mitä olen seurannut, niin monilla taitaa olla älykello sitä varten että sen voi laittaa kuvia someen kun on taas ollut niin rankkaa että.
Samsung Gear 4 toimii hyvin.
Ehkä ensi vuonna uutta mallia käyttöön.
Nostetaan että saataisiin lisää näitä teidän mahtavia ideoita
Vierailija kirjoitti:
Onneksi osaan elää ja nauttia ulkoilmasta ilman älykelloakin.
Askelmääriä minun ei tarvitse tietää, treenini tiedän ilman älykelloa ja aamulla tiedän olenko nukkunut hyvin vai en.
Mitä olen seurannut, niin monilla taitaa olla älykello sitä varten että sen voi laittaa kuvia someen kun on taas ollut niin rankkaa että.
Oletkin niin yksinkertaisen oloinen että raaka data voisi olla liikaa sinulla pureskeltavaksi.
En käytä älykelloa ja miksi tarvitsen sitä? Mukamas kertomaan minulle, että kuinka paljon kävelen päivittäin, tai kunto kohunnut ym. potaskaa. Jokainen kyllä huomaa ihan itse, jos jaksaa enemmän tai mitata se kävelymatka muutenkin. Älykellot ovat aika turhia, kun niiden tarkoitus vain kerätä firmoille rahaa yhä enemmän. Tähän en osallistu. Oma keho kertoo kyllä minulle, koska voin hyvin ym. asiat.
Pois muodista😂?
Milloin ovat muodissa olleet?
mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa
En tiedä muodista, mutta käytän. Tykkään seurata tilastoja. Omassa myös kompassi ja kartat, joka on kiva juttu luonnossa liikkuvalle.