Alkaako älykellot olla jo pois muodista?
Onko jo hetken innostus loppunut ja älykellot nykyään out? Mihin te käytätte kyseistä laitetta ja koetteko hyödylliseksi? Oliko kannattava hankinta vai menikö rahat hukkaan?
Kommentit (246)
Just hyödyllinen kapistus, pitäisi hankkia itsellenikin. Minkämerkkisiä laitteita teillä on käytössä?
Miksi se menisi pois muodista? Meneekö myös älypuhelimet pois muodista?
Jospa ne älypuhelimetkin menisivät kohta pois muodista. Olisi jo aika saada edistyneempää teknologiaa tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Just hyödyllinen kapistus, pitäisi hankkia itsellenikin. Minkämerkkisiä laitteita teillä on käytössä?
Mulla löytyy itseltä Garmin tällaista mallia: https://tinyurl.com/yc7zrrp8 tosi hyvä näkee askeleet, tilastoja nukutuista yöunista ja paljon muuta.
En tiedä siitä onko älykellot "out" mutta mulla on älykello/urheilukello joka päivä käytössä. Seuraan urheilusuorituksiani, dataa päivän askeleista, nukkumisesta jne.
Näkeekö noista muuten sykevaihteluvälin myös? Eli sen erotuksen maksimi ja minimisykkeen välillä. Kuuntelin Andrew Hubermanin podcastia ja tuo "heart rate variability" on kuulemma yksi parhaista mittareista oman terveyden selvittämiseen. Eli pitäisi olla välillä matala syke ja toisaalta välillä korkea syke. Tosi tasainen syke pienellä vaihteluvälillä on tosi huono.
Onko tietokoneiden aika jo ohi? Taidetaan kohta palata takaisin kirjoituskoneisiin.
Ei, vaan se on työkalu joka tukee urheilusuorituksia. Rakastan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Garmin kello käytössä. Ostin avajaistarjouksista 300 eurolla. Mielestäni on ollut hyvä ostos. Mittaa GPS:n kanssa matkat ja sykkeen. Käytän muutenkin sitä aina kellona ajan katselemiseen, kun ei jaksa kaivaa puhelinta repusta. Jos nyt jotain huonoa niin se on melko paksu, mutta mahtuu kuitenkin hihan alle piiloon. Toki liian tiukkahihaisten paitojen hihat otaa kiinni pukeutuessa ja riisuuntuessa.
Kaikilla on älykello nykyään. Tavallinen kello on nolo.
On älykello yhä käytössä, joulupukilta lahjaksi sain, merkkiä en muista. Tarkoitus käyttää lenkkeillä ja juostessa. Mua ei tosin kiinnosta unenlaadut ja sykkeet niin peruskello riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö noista muuten sykevaihteluvälin myös? Eli sen erotuksen maksimi ja minimisykkeen välillä. Kuuntelin Andrew Hubermanin podcastia ja tuo "heart rate variability" on kuulemma yksi parhaista mittareista oman terveyden selvittämiseen. Eli pitäisi olla välillä matala syke ja toisaalta välillä korkea syke. Tosi tasainen syke pienellä vaihteluvälillä on tosi huono.
Mun garmin näyttää sykkeen graafina ja näkee just ton vaihteluvälin, min, max ja keskiarvo 💪 Polarin mittarit olivat parhaita ennen mutta nykyään ne on täyttä muovikuraa ja tosi huono softa. Suunnon kellot on ulkonäöllisesti parhaita, mutta epätarkkoja.
Vierailija kirjoitti:
https://consumer.huawei.com/fi/wearables/watch-fit/ tuollaisen omistan, olen tykännyt
Ja varmaan kohta sähkökin on poissa muodista. Aletaan vaan asumaan pimeässä ilman sähköä.
Ei ole poissa muodista! Mulla on nytkin älykello ranteessa ja illalla näen tilastoa siitä miten sykkeeni nousee kun perussuomalaiset tekee jättijytkyn ja muodostaa hallituksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla löytyy itseltä Garmin tällaista mallia: https://tinyurl.com/yc7zrrp8 tosi hyvä näkee askeleet, tilastoja nukutuista yöunista ja paljon muuta.
onko tarkka?
Alkaako nukkuminen olla jo pois muodista? Vai aletaanko vaan valvomaan
Alkaako autot olla poissa muodista? Liikutaanko kohta taas hevosilla