Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka kuntoilette tai treenatte kotona onnistuneesti

Vierailija
02.04.2023 |

Mitkä kuntoiluvälineet on ollut niitä, joita olette jaksaneet käytää pitkään ja vielä parin viikon jälkeen? Entä mitkä on sellaisia jotka on jääneet kaappiin pölyttymään?

Kommentit (408)

Vierailija
81/408 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvakuula best. Säädettävä käsipano vihoviimeinen vaihtoehto kotitreeniin. Hankala eikä istu omaan käteen ollenkaan. Liian kapea se tanko.

Vierailija
82/408 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa pitäisi olla vähän tilannetajua:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/408 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvakuulat, käsipainot, kuminauhat, tasapainolauta ja crosstrainer (muutaman satasen laite alennuksessa noin kolmella sadalla, ihan halvimmat todennäköisesti ovat niin "rimpuloita" että olisi jäänyt käyttämättä, tätä jatksan polkea muutaman kerran viikossa). Mulla on myös treeniappi, jossa on ohjattuja jumppia, joogaa, kehonhuoltoa jne., hinta noin kympin kuussa. 

Itse pienten lasten yh:na treenaan melkein pelkästään kotona ja kesällä lasten kanssa ulkona. Hyviä treenituloksia saa ilman saliakin (riippuu tietysti vähän siitä, mikä kenellekin on hyvä tulos - bikinifitnestasolle varmaan tarvitsee sen salin). 

Vierailija
84/408 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntopyörä (ihan kälynenki toimii sen minkä tarvii huonolla säällä), tanko kyykkäykseen ja parit levyt, käsipainot ja hyvä joogamatto on olleet ahkeralla käytöllä. Painotettu hulavanne hetkittäin.

Jumppapallo ja nilkkapainot on aika tyhjän panttina, vastuskuminauhaa ei tule käytettyä ja kahvakuulaa en  ole edes uskaltanut harkita selkäkipujen pelossa.

Vierailija
85/408 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvakuula ja sitten kehonpainojumppia. Aamun aloitan lankutuksella, teen dipit ja punnerrukset. 

Lisäksi paljon koiran kanssa lenkkeilyä. 

Vierailija
86/408 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ paljon mensan nettitestissä?

Vierailija
87/408 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ paljon mensan nettitestissä?

125, kävin kyllä välillä eteisessä joten muutama kysymys meni varmaan ohi.

Vierailija
88/408 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelymattoa käytän työaikana kotona. Kävellen voi hyvin olla kuuntelupalavereissa, lukea ja vastata sähköpostit sun muut viestit, tehdä työlistan, lukea dokumentaatiota, kirjoittaa dokumentaatiota ja ajatella. Tarkkuutta vaativat esim koodaushommat, joita teen satunnaisesti ei toimi.

Joskus jos en päivän aikana ehtinyt, niin jään katsomaan jonkun sarja ja kävelemään työpisteelle.

Nätillä säällä menen ulos, jolloin tulee usein kaksi lenkkiä päivässä, tunti työaikana ja illalla ulkona.

Vierailija
89/408 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin käytätte noita käsipainoja? Siis että mitä niillä tekee?

Katso vinkit esim. IG Tracey Mallett

En tajua mitä lisäarvoa nuo käsipainot tuo, vaikuttaisi mieltymyskysymykseltä? Itse en halua lisää lihasta käsiin tai vatsaan, ne saa pysymään kivan näköisinä ihan vaan oman kehon painollakin. 

Käsipainoilla tulee esimerkiksi jalkalihasliikkeisiin ja vatsalihasliikkeisiihin lisää tehoa. Ei naisille niillä mitään isoja lihaksia saa, mikäli käyttää esimerkiksi vaan 5kg:n painoja eikä syö mitään lihasmassamössöjä.

Minä käytän käsipainoja ja jumppamattoa päivittäin. Jumppapallo on myös käytössä, mutta sitä en käytä niin usein. Käsipainot ovat keittiössä kahvinkeittimen vieressä, joten teen liikkeitä aina kahvia odotellessa. Kyykkyjä jne. painojen kera.

Jumppamattoa käytän joogaan, HIITiin ja pilatekseen. FitOn appistä löytyy hyviä treenejä.

En minä ajatellutkaan, että tuollaisilla isot lihakset tulisi, siksi kirjoitinkin että ilmeisesti makukysymys.

Kun eihän tuollaiset kevyet käsipainot oikeasti mitään lisäarvoa treeniin tuo? En siis mitenkään "paheksu" niitä käyttäviä, vaan mietin ettei niistä mitään hyötyä taida sen kummemmin olla? Vai?

Vierailija
90/408 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsipainot ja jumppamatto on tärkeimmät, joskus käytän myös kahvakuulia ja kuntopyörää, mutta harvemmin kuitenkin. Minulla on myös kävelymatto, mutta sitä en oikeastaan käytä treenaamiseen vaan kävelen töiden ohjessa (ainakin) niinä päivinä, kun ei tule muuta liikuntaa harrastettua

Vierailija
91/408 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä luotan erääseen AV-mammaan joka kertoi luottavansa erääseen Harvardin psykiatriin...

Vierailija
92/408 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ällöä

Vierailija
93/408 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viisi vuotta yliopistossa opiskelleena olen pettynyt siihen ettei luennoilla juurikaan käydä luennoitsijan ja yleisön välisiä väittelyitä.

Vierailija
94/408 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatkaa aloituksen 1 sana pierulla (nauru varoitus)

Vierailija
95/408 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuntuu menevän joidenkin naisten ihon alle tämä :D

Vierailija
96/408 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsipainoja ja kuntopyörää tulee kyllä käytettyä. Jumppanauha jäi koteloon samoin kuin hulavanne, kun en  oppinutkaan käyttämään sitä ja sisällä sen pyörittely oli vaikeaa.

Mä teen tolla jumppanauhalla työpäivän aikana, teen siis etätöitä ja mulla on se nauha tässä esim. jalkojen ympärillä ja sitten välillä teen liikkeitä. 

Vierailija
97/408 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jumppanauhaa ja 3 kg käsipainoja, ja ovat olleet käytössä pitkään. Ne on helppo ottaa esille, ja helppo pistää piiloon.

Kerran ostin ostos-tv:stä hilavitkuttinen yläkropalle. Hävettää vieläkin. En muista minne hävitin turhana.

Vierailija
98/408 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä vaan käsipainoja käytän ja joskus kuminauhaa.

Enimmäkseen jumppaan aerobiciä youtubesta. Se on tehokasta ja helppo toteuttaa.

Vierailija
99/408 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa mainostetuista kuntoiluvälineistä ovat turhia.

Esimerkiksi kävelymatolla ei tee mitään, jos siinä ei ole tarpeeksi pituutta ja leveyttä, jotta voi askeltaa luonnollisesti.

Moni kuntopyöräkin on ergonomisesti hankala ja kipeyttää kehoa juuri sen takia.

Kävelyyn parasta on ulkona lenkkeily raittiissa ilmassa. Talvella nastakengät.

Vierailija
100/408 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän minä täällä vaahtoan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän