Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka kuntoilette tai treenatte kotona onnistuneesti

Vierailija
02.04.2023 |

Mitkä kuntoiluvälineet on ollut niitä, joita olette jaksaneet käytää pitkään ja vielä parin viikon jälkeen? Entä mitkä on sellaisia jotka on jääneet kaappiin pölyttymään?

Kommentit (408)

Vierailija
41/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama eri painoinen kahvakuula.

Vierailija
42/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin käytätte noita käsipainoja? Siis että mitä niillä tekee?

Katso vinkit esim. IG Tracey Mallett

En tajua mitä lisäarvoa nuo käsipainot tuo, vaikuttaisi mieltymyskysymykseltä? Itse en halua lisää lihasta käsiin tai vatsaan, ne saa pysymään kivan näköisinä ihan vaan oman kehon painollakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soutulaite ja jumppamatto ollut parhaimmat

Vierailija
44/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nousee syke ihan sohvalla kun rivitalonaapuri urheilee asunnossaan tuntikausia päivittäin.

Vierailija
45/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoja rinkkaan ja selkään. Sata punnerrusta päivässä kasvavilla painomäärillä pitää kunnossa.

Vierailija
46/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juoksumatto sekä kuntopyörä. Näitä tulee käytettyä lähes päivittäin. Tai siis jompaakumpaa.

Ei ole jääneet pölyttymään, vaikka eihän ne mitään nättejä ole keskelle olohuonetta. 🤭 Onneksi on iso olkkari. On vaan niin kiva yhdistää hauskuus ja hyöty. Tykkään katsella sarjoja ja leffoja, joten tuossa ne voi kivasti yhdistää kuntoiluun.

Kahvakuula ja painovanne ovat taas jääneet pölyttymään.

Vierailija
47/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotijumpassa motivaatio loppuu helposti. Kuntosalille kun jaksaa raahautua niin ei sinne asti istumaan mennä.

Itse en saa kuntosalista kunnolla tehoja irti. Jään liian helposti vaan haaveilemaan. Kotona ei käy samalla lailla ja motivaatio nyt joka tapauksessa vaihtelee.

Kotona kuntoillessa saa vaihteluakin ihan hyvin YouTuben avulla.

Mulle sopii kotitreenit parhaiten.

Ja mulle on jo ihan liian iso kynnyskysymys pukea, putsata auto, odottaa sen lämpenemistä, ajella jonnekin salille jne..

Helpompi vain jatkaa sen sarjan tuijottamista oman kuntopyörän selästä.

Vierailija
48/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksumatto hyvässä käytössä ollut

Vierailija
49/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jumppamatto on se mikä on käytössä päivittäin. Myös jumppakuminauhoja käytän paljon kotitreenissä. 

Aikoinaan oli stepperi, jota paljon käytin, mutta loppumaton kitinä vei hermot ja varmaan naapureidenkin hermot.

Hulavannettakin tykkäisin käyttää, mutta kun lähes puolen vuoden päivittäisen käytön jälkeen ei näkynyt mitään tulosta vyötäröllä niin pakko kai se on tunnustaa tosiasiat ja käyttää se aika johonkin tehokkaampaan.

Vierailija
50/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppakuminauhat on jääneet käyttämättöminä kaappiin.

Vierailija
51/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppamatto, minikuminauha, kuminauha missä kahvat, pilatespallo ja kevyet 1 ja 1,5 kg käsipainot (teen vain virtuaalijumppia ja niissä kevyet painot riittää enkä ole kiinnostunut muuten painoilla treenaamaan.) Aluksi riittää ihan jumppamatto, ja sitten voi vähitellen hommata jotain välineitä jos haluaa niillä vaihtelua treeneihin. Kotitreenit on ihan parasta: aiemmin kävin vuosia kuntosalilla, mutta ei kiinnosta se enää.

Vierailija
52/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

reenii reenii kirjoitti:

Jumppamatto, minikuminauha, kuminauha missä kahvat, pilatespallo ja kevyet 1 ja 1,5 kg käsipainot (teen vain virtuaalijumppia ja niissä kevyet painot riittää enkä ole kiinnostunut muuten painoilla treenaamaan.) Aluksi riittää ihan jumppamatto, ja sitten voi vähitellen hommata jotain välineitä jos haluaa niillä vaihtelua treeneihin. Kotitreenit on ihan parasta: aiemmin kävin vuosia kuntosalilla, mutta ei kiinnosta se enää.

Miten pilatespallo eroaa jumppapallosta

Vierailija
53/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvakuula lojunut hyllyn pohjalla. Kuntopyörää ja jumppamattoa tulee käytettyä.

Vierailija
54/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas palsta täynnä kuivia pieruja.

Vierailija
55/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin monella muulla täällä, eli käsipainot on se mitä tulee eniten käytettyä, kahdet eri painoiset, ajattelin ostaa vielä yhdet painavammat. YouTubesta löytyy jumppia niin paljon kuin jaksaa treenata. Jumppamatto on hyvä olla. Muuta ei tarvitse.

Vierailija
56/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin monella muulla täällä, eli käsipainot on se mitä tulee eniten käytettyä, kahdet eri painoiset, ajattelin ostaa vielä yhdet painavammat. YouTubesta löytyy jumppia niin paljon kuin jaksaa treenata. Jumppamatto on hyvä olla. Muuta ei tarvitse.

Tulee paljon halvemmaksi kuin foreverin 50€/kk salijäsenyys

Vierailija
57/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua mitä lisäarvoa nuo käsipainot tuo, vaikuttaisi mieltymyskysymykseltä? Itse en halua lisää lihasta käsiin tai vatsaan, ne saa pysymään kivan näköisinä ihan vaan oman kehon painollakin. 

Käsipainoilla tulee esimerkiksi jalkalihasliikkeisiin ja vatsalihasliikkeisiihin lisää tehoa. Ei naisille niillä mitään isoja lihaksia saa, mikäli käyttää esimerkiksi vaan 5kg:n painoja eikä syö mitään lihasmassamössöjä.

Minä käytän käsipainoja ja jumppamattoa päivittäin. Jumppapallo on myös käytössä, mutta sitä en käytä niin usein. Käsipainot ovat keittiössä kahvinkeittimen vieressä, joten teen liikkeitä aina kahvia odotellessa. Kyykkyjä jne. painojen kera.

Jumppamattoa käytän joogaan, HIITiin ja pilatekseen. FitOn appistä löytyy hyviä treenejä.

Vierailija
58/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Vierailija
59/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsipainoilla tulee esimerkiksi jalkalihasliikkeisiin ja vatsalihasliikkeisiihin lisää tehoa. Ei naisille niillä mitään isoja lihaksia saa, mikäli käyttää esimerkiksi vaan 5kg:n painoja eikä syö mitään lihasmassamössöjä.

Minä käytän käsipainoja ja jumppamattoa päivittäin. Jumppapallo on myös käytössä, mutta sitä en käytä niin usein. Käsipainot ovat keittiössä kahvinkeittimen vieressä, joten teen liikkeitä aina kahvia odotellessa. Kyykkyjä jne. painojen kera.

Jumppamattoa käytän joogaan, HIITiin ja pilatekseen. FitOn appistä löytyy hyviä treenejä.

Etkö hikoile? Itse haluaisin tehdä juuri noin mutta en halua olla hikinen tai juosta suihkussa montakertaa pienen jumpan takia.

Vierailija
60/408 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon käyttöä on tullut levytankosarjalle, eri kokoisille käsipainoille, kahvakuulalle, kumppareille ja core sliderseille. Trx-nauhat ovat jääneet vähemmällä käytölle ihan siitä syystä, että tajusin vasta ne hankittuani, ettei kämppääni saa asennettua niitä toimivasti oikein mihinkään. Uskon kyllä että niitäkin tulee käytettyä sitten kun tästä muutan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi