Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka kuntoilette tai treenatte kotona onnistuneesti

Vierailija
02.04.2023 |

Mitkä kuntoiluvälineet on ollut niitä, joita olette jaksaneet käytää pitkään ja vielä parin viikon jälkeen? Entä mitkä on sellaisia jotka on jääneet kaappiin pölyttymään?

Kommentit (408)

Vierailija
261/408 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että helpommalla ja vähemmällä ajan käytöllä saa pidettyä lihaskuntoa yllä, kun päivittäisen kotijumpan sijasta käy pari kertaa viikossa kuntosalilla tekemässä 1-1,5 tunnin treenin. Itse käyn kotikaupunkini uimahallin kuntosalilla, mikä on todella edullista ainoana miinuksena se, että kuntosalille pääsee vain uimahallin aukioloaikana ja kesällä uimahalli on pari kuukautta kiinni. Kotijumppana minulla on tällä hetkellä vai painollisen hulavanteen pyöritys mikä onkin todella tehokasta vatsalihaksille ja vaikutuksen huomaa itsekin jo parissa viikossa. Käytössäni on hulavanne 1,5 kg:n painolla ja silläkin saa jo näkyvää kiinteytymistä aikaan joskin ajattelin itse kokeilla nyt vannetta vähän isommalla painolla (n. 15 min päivässä pyöritystä tehoaa jo).

Vierailija
262/408 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kuulkaas lama...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/408 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 kg:n sakkeli. Tuli joskus hankittua 2 kpl kun olivat 2€/kpl.

Vierailija
264/408 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma kohtalonsa.

Vierailija
265/408 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kellään hyvää neuvoa leuanvetotangoista ? Nuo ovenkahvatangot eivät ole ikinä pysyneet ja kämpässä ei ois tilaa millekään nurkantäyttäjälle.

Oisko olemassa jotain koottavaa versiota ?

Vierailija
266/408 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun nukkumaan huomenna töihi!

Vierailija
267/408 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käsipainot ja kahvakuula pölyttymässä. Eniten teen siis treenejä Youtubesta ilman välineitä.

Suosikkeja siellä:

MadFit

Lottie Murphy Pilates

FitnessBlender

Lisäksi teen tosi noloja jumppia, jotka on suunniteltu varmaan mummoille. Tykkään vaan liikkeestä, joka huoltaa kehoa vähän huomaamatta. Olo on hyvä jälkikäteen, mutta ei rikottu. Suosittelen tällaiseen liikuntatoimien Youtube-kanavia ja esim. kanavaa Silver Sneakers.

Vierailija
268/408 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo välineitä mutta 4x viikossa jumppaan kehon painolla, oon todennut tämän itselle parhaimmaksi. toisaalta on myös tanssitanko mutta sitä harjoittelen fiiliksen mukaan enkä aikatauluta. P

Ajattelen hieman niin että perus lihaksisto hyvää kuntoon, vahvemman kropan kanssa on helpompi harjoitella erikoisuuksia

Vierailija
269/408 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia ja -kokoisia huiveja sekä sormisymbaalit.

Vierailija
270/408 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli omista asioistas.

Vierailija
271/408 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

plaa plaa plaa

Vierailija
272/408 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on rahaa

Vierailija
273/408 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin, että helpommalla ja vähemmällä ajan käytöllä saa pidettyä lihaskuntoa yllä, kun päivittäisen kotijumpan sijasta käy pari kertaa viikossa kuntosalilla tekemässä 1-1,5 tunnin treenin. Itse käyn kotikaupunkini uimahallin kuntosalilla, mikä on todella edullista ainoana miinuksena se, että kuntosalille pääsee vain uimahallin aukioloaikana ja kesällä uimahalli on pari kuukautta kiinni. Kotijumppana minulla on tällä hetkellä vai painollisen hulavanteen pyöritys mikä onkin todella tehokasta vatsalihaksille ja vaikutuksen huomaa itsekin jo parissa viikossa. Käytössäni on hulavanne 1,5 kg:n painolla ja silläkin saa jo näkyvää kiinteytymistä aikaan joskin ajattelin itse kokeilla nyt vannetta vähän isommalla painolla (n. 15 min päivässä pyöritystä tehoaa jo).

Jo noin 30-40 min salitreeni voi olla tehokas, kun keskittyy liikkeisiin ja tekee riittävän raskailla = sopivilla painoilla. Sen sijaan että hinkkaa 20 toistoa niin 10-12 riittää mainiosti. Siis jos aikaa haluaa säästää.

Vierailija
274/408 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesus rogelio kirjoitti:

Oisko kellään hyvää neuvoa leuanvetotangoista ? Nuo ovenkahvatangot eivät ole ikinä pysyneet ja kämpässä ei ois tilaa millekään nurkantäyttäjälle.

Oisko olemassa jotain koottavaa versiota ?

Onhan niitä. Mulla on tällainen. On kyllä iso ja massiivinen, jos muuttaa niin minun ainakin pitää purkaa tämä. Itse olen valinnut olla ilman sohvaa ja sen tilalla on kuntoiluvälineitä.

https://www.treenikauppa.fi/gymstick-half-power-teline.html

Tykkään kun aina ohimennessä voi vähän roikkua ja muuta.

Siihenhän voi laittaa roikkumaan eri juttuja esim. kuminauhoja, trx-nauhat/funktional trainer.

Vierailija
275/408 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIINA ON VIINAA VIISASTEN AIVOILLE

Vierailija
276/408 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä moottorisaha ja fiskarssin kirves, talvella lumikola ja karhun eräsukset, kesällä Nokian kumisaappaat ja koiran kanssa luontoon 10km lenkille, ehkä 20km, myös polkupyörä. Aina ovat kaikki välineet kotona ja kunto ok. Metriäkään en ole vielä pyöräillyt, mutta tuolta kun lumen alta alkaa sarvet taas näkyä niin kaivelen loputkin esiin ja 50km menee kevyesti ekalenkiksi jos haluaa. M37v

Vierailija
277/408 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvässä hangessa on vaikea uppuroida.

Vierailija
278/408 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kans hieno kello ..silti naisii ei kiinnosta..ei tuu juttelee..ärsyttää..

Vierailija
279/408 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems.

280/408 |
18.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntopyöräilen telkkaria katsoessani. Toimii.