Kaipaan kolmekymppisiltä sinkuilta vertaistukea
Deittimaailmasta on tullut karu, kun on 30+. Tuntuu, että paras jako noin omanikäisistä vakavasti otettavista kumppaneista on jo tehty ja kolmekymppisistä on pitkälle jäänyt jäljelle ikuista nuoruutta eläviä, sitoutumiskammoisia, teinityttöjen perään haikailevia miehiä tai jo eronneita pienten lasten isiä.
Välillä parisuhteissa olevat kaverit tsemppaavat puhuen omista sinkkuvuosistaan, mutta todellisuudessa heidän sinkkuvuotensa ovat olleet vähän päälle parikymppisenä eivätkä paineet ole samanlaisia kuin kolmekymppisellä. Minulle on alkanut esimerkiksi tulla salaa surullinen ole, kun kuulen ystävien raskausuutisia, sillä haluaisin itsekin jo lapsia, mutta parisuhteen muodostaminen on hankalaa.
Millaisia kokemuksia deittailusta muilla kolmekymppisillä on? Kiinnostaisi kuulla myös miesten näkökulmasta.
Kommentit (916)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt että alkaisin treenaamaan tavoitteellisesti ja pyrkisin fitnesslavalle. Kiinnostusta on muutenkin, ja luulen että viimeistään sillä tavalla kumppani löytyisi vähän väkisinkin. Tuskin on yhtäkään fitnessmimmiä jolla ei riittäisi vientiä, voi päästä jopa itse valitsemaan.
Kaikki asiat mitkä nostavat ihmisen ulkonäkötasoa, nostavat todennäköisyyttä löytää kumppani.
Mutta millainen kumppani? Hyvin ulkonäkökeskeisen kanssa pariutuminen on jo itsessään eroriski, koska kenelläkään ulkonäkö ei pysy ikuisesti samana. Voi tulla loukkaantumisia, sairastumisia, arpia, hiukset lähteä päästä, paino vaihdella, ja lopulta vanheneminen kaikkien ulkonäön vie. Siksi olisin varovainen tavoittelemaan kumppania ulkonäöllä. Itse tein itse asiassa päinvastoin ja etsin miestä ollessani lihava ja muutenkin ulkonäöltäni vähän retuperällä. Silloin löytyi oikeasti hyvä mies, vaikka kauan saikin etsiä.
Kerron sulle nyt salaisuuden:
Myös ne hyvät miehet pitävät kauniista naisista!! Jos nainen haluaa kiinnittää hyvän miehen huomion, niin se että nainen näyttää hyvältä, ei ainakaan haittaa yhtään tässä tavoitteessa. Päinvastoin, se että nainen näyttää hyvältä saattaa jopa helpottaa sellaisen hyvän miehen "pyydystämistä", voitko kuvitella??
Vierailija kirjoitti:
Yli kolmekymppisen naisen sinkkuus on aina oma valinta ja kolmekymppisellä miehellä ei koskaan. Nainen saa miehen alle puolessa tunnissa niin halutessaan.
On suorastaan lottovoitto olla nykypäivänä nainen niin helppoa on naisen elämä!
Sehän mies paljasti monen miehen asenteen naisia kohtaan joka otti yhteyttä miesten podcastiin. Miehillä on ääretön hinku saada kotiinsa kotirouva minimi kuluilla. Mä en ymmärrä tätä vihamielistä suhtautumista erityisesti kotirouviksi haluavia naisia kohtaan. Ite sanotaan et halutaan kotiin ja lapsiin panostava nainen. Sit kumminkin pyörretään ettei haluta maksaa kotona olosta (??)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt että alkaisin treenaamaan tavoitteellisesti ja pyrkisin fitnesslavalle. Kiinnostusta on muutenkin, ja luulen että viimeistään sillä tavalla kumppani löytyisi vähän väkisinkin. Tuskin on yhtäkään fitnessmimmiä jolla ei riittäisi vientiä, voi päästä jopa itse valitsemaan.
Kaikki asiat mitkä nostavat ihmisen ulkonäkötasoa, nostavat todennäköisyyttä löytää kumppani.
Naisena sitä pitää vaan nostaa ihan äärimmäisyyksiin. Treenaan nytkin ja se näkyy, mutta ei se mihinkään riitä. Vaihtoehtoja on vaikka kuinka, mutta kaikki huonoja. Tavoitteena olisi päästä siihen tilanteeseen, että olisi edes se yksi, jonka kanssa kiinnostus on molemminpuolista.
Sama se on miehillä. Turha tästä on tehdä naiset vs miehet kilpailua, ulkonäkökriteerit on nykypäivänä äärimmäisen korkeat molemmilla sukupuolilla.
Ei ole sama. Hyvännäköisiä naisia on hitosti enemmän kuin hyvännäköisiä miehiä. Hyvännäköisen naisen on pakko olla just joku fitnessmimmi jos haluaa saada hyvännäköisen miehen. Kriteerit on ihan erit kuin hyvännäköisillä miehillä, niillä riittää se naama.
Vierailija kirjoitti:
Naisten tulisi Suomessa etsiä tasoistaan seuraa. Laskekaa rimaa omalle tasollenne, naiset.
Ei. Miehet ovat paskaa, niiden pitää laskea rimaa!
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa lähestyä keitään.
Vuodesta toiseen menee niin samaa rataa ja haaveiluksi jää, että seurustelisin jonkun kanssa.Tuntuu tämä niin ankealta elämältä ja vielä viime vuosina ja nyt elämä potkii entistä enemmän päähän. Se tästä vielä puuttuisi, että menetän työni ja siltä se tällä hetkellä näyttää aika vahvasti huonon työrintaman takia.
Itse en halua lapsia elämääni, mutta seurustella haluaisin.
M30
Mene viihteelle, bongaa itsekseen oleva nainen ja kysy onko hän yksin.
Niin mua on pokailtu ja joskus jopa onnistuttu.
T. Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta millainen kumppani? Hyvin ulkonäkökeskeisen kanssa pariutuminen on jo itsessään eroriski, koska kenelläkään ulkonäkö ei pysy ikuisesti samana. Voi tulla loukkaantumisia, sairastumisia, arpia, hiukset lähteä päästä, paino vaihdella, ja lopulta vanheneminen kaikkien ulkonäön vie. Siksi olisin varovainen tavoittelemaan kumppania ulkonäöllä. Itse tein itse asiassa päinvastoin ja etsin miestä ollessani lihava ja muutenkin ulkonäöltäni vähän retuperällä. Silloin löytyi oikeasti hyvä mies, vaikka kauan saikin etsiä.
No aika harva suhde tänä päivänä kestää muutenkaan loppuelämän, joten sillä asenteella en suhteeseen edes lähtisi. Kestää sen minkä kestää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä taktiikka, jos miehen älykkyys on sinulle täysin yhdentekevä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron sulle nyt salaisuuden:
Myös ne hyvät miehet pitävät kauniista naisista!! Jos nainen haluaa kiinnittää hyvän miehen huomion, niin se että nainen näyttää hyvältä, ei ainakaan haittaa yhtään tässä tavoitteessa. Päinvastoin, se että nainen näyttää hyvältä saattaa jopa helpottaa sellaisen hyvän miehen "pyydystämistä", voitko kuvitella??
Voin kuvitella, mutta itse haluan miehen jolle kelpaan vähän ränsistyneempänäkin. Nyt kun mieheni on minuun sellaisena alun perin ihastunut, minun ei tarvitse olla huolissani siitä miten suhteen käy jos jossain vaiheessa elämää taas ulkonäköni ei ole niin priimaa.
Olisi ahdistava tilanne löytää mies jossain fitness-kunnossa koska mies on ihastunut ulkomuotoosi ja millä ihmeellä sen ylläpidät loppuikäsi? Ei kovin kestävää suhdetta ennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta toiseen menee niin samaa rataa ja haaveiluksi jää, että seurustelisin jonkun kanssa.Tuntuu tämä niin ankealta elämältä ja vielä viime vuosina ja nyt elämä potkii entistä enemmän päähän. Se tästä vielä puuttuisi, että menetän työni ja siltä se tällä hetkellä näyttää aika vahvasti huonon työrintaman takia.
M30
Oletko kokeillut reissaamista kaukomailla? Itse löysin tästä tarkoituksen elämääni, ja naisettomuuden tuska laimeni melko nopeasti. Kannattaa ainakin kokeilla.
Ei siitä tulisi mitään, kun itselläni on huono kielipää. Mukava suomalainen nainen olisi niin sopiva itselleni.
M30
Ei se kielitaidottomuus mikään ongelma ole mitä reissaamiseen tuli. Omat ummikkoisovanhempani reissasivat lähellä ja kaukana täysin sujuvasti ja tämä oli aikana ennen älypuhelimia ja niihin saatavia tulkkaussovelluksia ja kääntäjiä. Aloita pakettimatkoilla ja siitä lähde laajentamaan reviiriä.
Jos siis kiinnostaa. Tietenkin toivon, että löytäisit sen haluamasi kumppanin.
Kuka jaksaa koko elämänsä käyttää tulkkaussovellusta arjessaan kumppanin kanssa? Täytyy olla kyllä melkoisen miehen/naisenkipeä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten tulisi Suomessa etsiä tasoistaan seuraa. Laskekaa rimaa omalle tasollenne, naiset.
Ei. Miehet ovat paskaa, niiden pitää laskea rimaa!
Ilmiannettu miesvihasta. N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se yhdentekevä. Olisin ollut suhteessa viimeiset 10 vuotta jos älykkyys olisi ollut minulle miehessä se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Oletko kokeillut reissaamista kaukomailla? Itse löysin tästä tarkoituksen elämääni, ja naisettomuuden tuska laimeni melko nopeasti. Kannattaa ainakin kokeilla.
Heh, katsopa netistä mistä Toton "Africa" on ideoitu.
Vierailija kirjoitti:
ne, jotka vanhenevat yhdessä onnellisesti toisiaan tukien loppuun asti, ovat pariutuneet jo nuorena.
muille on tarjolla enää parisuhteisiin kykenemättömiä ja eronneita, jotka eroavat uudelleen.
Oli varmaan totta joskus 50 vuotta sitten tai jossain tuppukylässä, jossa ihmiset asuu ikänsä sadan metrin päässä synnyinkodistaan. Ei kukaan täysjärkinen halua noin negatiivista kumppania ristikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole. Myös älykkäät miehet pitävät hyvästä vartalosta naisella. Tunnen muutaman Mensa miehen, ja ihan samalla tavalla naisen pyöreät pakarat heitäkin kiinnostaa, kuten ne kiinnostaa äo90 Reiskaakin.
MIEHET ON PASKAA! SUOMIMIEHET ON PASKAAAAAAA!
OLEN MIELUMMIN INCELI KUIN MIEHEN KOTIORJA!
Vierailija kirjoitti:
MIEHET ON PASKAA! SUOMIMIEHET ON PASKAAAAAAA!
OLEN MIELUMMIN INCELI KUIN MIEHEN KOTIORJA!
Ilmiannettu miesvihasta. N29
Vierailija kirjoitti:
Kaveriporukassani on useampi 30+ lapseton sinkkumies, joista suurin osa haluaisi lapsia ja loputkin parisuhteen. Kaikki sanovat samaa eli on vaikea löytää lapsettomia sinkkunaisia treffimielessä, vaikka ovat kaikissa mahdollisissa deittipalveluissa ja käyvät suht usein ulkona. Ovat siis kunnollisia miehiä opettajasta sähköasentajaan.
Syykin oli siinä. Opettajien ja sähköasentajien lompakot ovat turhan ohuita
On paljon sinkkunaisia mutta ne ei halua normaalia miestä vaan pitkän komean alkoholistin. Kiltit ja kunnolliset normaali miehet sai huonot kortit. Suomessa on puoli miljoonaa yksinasuvia miehiä. Suurin osa normaaleja mutta ne ei vaan naisille kelpaa koska ulkonäkö tai varallisuus on liian alhainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan noin yksioikoista ole. Myös älykkäät miehet pitävät hyvästä vartalosta naisella. Tunnen muutaman Mensa miehen, ja ihan samalla tavalla naisen pyöreät pakarat heitäkin kiinnostaa, kuten ne kiinnostaa äo90 Reiskaakin.
Älykkäät miehet eivät kuitenkaan perusta parisuhteitaan kumppanin pakaroiden pyöreyteen. He ymmärtävät että ulkonäkö on aika muuttuvaista ja kauneus katoavaista joten siitä ei kannata tehdä ykkösasiaa parisuhteessa. Oman kokemuksen mukaan ne on aika alhaisen äo:n jätkiä, joilla on älyttömän tarkat vaatimukset kumppanin ulkonäölle. Alhainen älykkyys estää heitä näkemästä suhdetta pidemmän aikavälin kokonaisuutena ja toista ihmisenä. Suhteen pointti on se, että on joku mahdollisimman hyvännäköinen jota panna.
Parisuhteen vakavasti ottavia löytyy lähinnä enää kristillisistä deitti palveluista täi heidän järjestämistään sinkku illoista. Suosittelen. Itse löysin sieltä vaimoni 36 vuotiaana ja ollaan oltu jo yli 10 vuotta onnellisesti naimisissa. t. Onnellinen mies