Kaipaan kolmekymppisiltä sinkuilta vertaistukea
Deittimaailmasta on tullut karu, kun on 30+. Tuntuu, että paras jako noin omanikäisistä vakavasti otettavista kumppaneista on jo tehty ja kolmekymppisistä on pitkälle jäänyt jäljelle ikuista nuoruutta eläviä, sitoutumiskammoisia, teinityttöjen perään haikailevia miehiä tai jo eronneita pienten lasten isiä.
Välillä parisuhteissa olevat kaverit tsemppaavat puhuen omista sinkkuvuosistaan, mutta todellisuudessa heidän sinkkuvuotensa ovat olleet vähän päälle parikymppisenä eivätkä paineet ole samanlaisia kuin kolmekymppisellä. Minulle on alkanut esimerkiksi tulla salaa surullinen ole, kun kuulen ystävien raskausuutisia, sillä haluaisin itsekin jo lapsia, mutta parisuhteen muodostaminen on hankalaa.
Millaisia kokemuksia deittailusta muilla kolmekymppisillä on? Kiinnostaisi kuulla myös miesten näkökulmasta.
Kommentit (916)
Kaikenikäisissä on vakavasti otettavia kumppaniehdokkaita.
Kävin noin 250 x treffeillä ja unelmien mies löytyi.
Niitä huonoja miehiä on paljon. Huomaat että he ovat vielä vuosien jälkeen tarjolla.
Vähän niinkuin vuokrakämpät. Ei ole mitään tajottavaa mutta pyynti on kova. Ei niitä kukaan aiemminkaan ole huolinut. Ohi - ja seuraava
Missä päin maata asut tai voisit asua? Pk-seudulla ylitarjontaa naisista, Itä-Suomessa miehistä.
Mitä niillä nuorilla naisilla tekee? On illuusio, että me kaikki miehet haikailemme parikymppisten perään. He eivät osaa juuri mitään, ovat täynnä neurooseja ja luulevat, että seksistä seuraa jotain suurempaa. Parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi. Työ, harrastukset, läheiset ja ystävät, jne on ihan riittävä tasapainoiseen arkeen, kun ei sitä perhettä halua.
Vierailija kirjoitti:
Kävin noin 250 x treffeillä ja unelmien mies löytyi.
Niitä huonoja miehiä on paljon. Huomaat että he ovat vielä vuosien jälkeen tarjolla.Vähän niinkuin vuokrakämpät. Ei ole mitään tajottavaa mutta pyynti on kova. Ei niitä kukaan aiemminkaan ole huolinut. Ohi - ja seuraava
Treffailevat naiset ovat täyden kympin yksiöitä?🤣
Työkaverini ovat 45-vuotiaita ja karjamarkkinat Tinderissä ovat olleet ihan hirvittävät. Eli iälläsi ei ole (naisena) tekemistä, ettet löydä kumppania. Miehillä tuo ikä on paljon merkitsevämpi, koska naiset katsovat deittaillessaan miehen ulkonäön lisäksi pääsääntöisesti ikää.
Itse olen sinkku, koska arvostan mielenrauhaa yli kaiken ja naisten kanssa en sitä saa. Aina pitäisi muuttaa itseään liikaa jos suhteen haluaisi ja se tuntuu itsepetokselta.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini ovat 45-vuotiaita ja karjamarkkinat Tinderissä ovat olleet ihan hirvittävät. Eli iälläsi ei ole (naisena) tekemistä, ettet löydä kumppania. Miehillä tuo ikä on paljon merkitsevämpi, koska naiset katsovat deittaillessaan miehen ulkonäön lisäksi pääsääntöisesti ikää.
Ja silti miehet haikailevat parikymppisten naisten perään iästä riippumatta. Ainakin Tinder-tutkimuksen perusteella.
En deittaile. Hetken kokeilin ja toteaisin ettei ole minun juttu. Viimeksi kun tapailin miestä niin hän oli kaverin kaveri jonka tapasin muutamaan otteeseen eri juhlissa ja illanistujaisissa ennen kuin alettiin tapailla.
Huomattavasti miellyttävämpi tapa tavata uusia ihmisiä kuin treffit.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen sinkku, koska arvostan mielenrauhaa yli kaiken ja naisten kanssa en sitä saa. Aina pitäisi muuttaa itseään liikaa jos suhteen haluaisi ja se tuntuu itsepetokselta.
Itseänikin rasittaa eniten se todistusvelvollisuus. Tapailen ihan vain ajankulukseni saadakseni seksiä. Naisilta olen saanut diagnoosin, sitoutumiskammoinen. Jos sitä olen niin sitten olen. Ei minulla ole mitään tarvetta muuttua, että joku nainen saisi sulan hattunsa miten on pelastanut yhden miehen surkealta runkkarin elämältä.
No näin 39v miehenä vastaan. Kyllä itse etsin vakavaa parisuhdetta, tavallisen naisen kanssa.
Ei ole helppoa, treffejä saa jonkun verran, mutta melkoisen työn takana. Suoria ehdotuksiakin tulee naisilta, mutta ne eivät kiinnosta.
Kyllähän se deittailu totta kai vaikeutuu kun ikä alkaa kolmosella kakkosen sijaan. Mutta kannattaa muistaa että parinhaku edellyttää myös omaa aktiivisuutta:
olen tavannut useita sinkkuja jotka valittavat kuinka ei millään löydy kumppania. Sitten kun kysyy mitä ovat itse tehneet asian eteen, niin kuuluu pelkästään heinäsirkkojen ääntä.
Jos olet viimeisen neljän viikon aikana lähestynyt 0 kertaa vastakkaista sukupuolta, niin käytännössä sinkkuus on silloin ihan oma valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti miehet haikailevat parikymppisten naisten perään iästä riippumatta. Ainakin Tinder-tutkimuksen perusteella.
Niin naisetkin haikailevat nuorten miesten perään Tinderissä. Totta kai, nuoret ovat paljon komeampia ja kauniimpia. Ero on siinä, että naiset saavat halutessaan nuorempia miehiä, miehet eivät saa nuorempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
No samaa se on näin 26 vuotiaana. Ei miehiä kiinnostaa enää munikäiset. Sinkkuna tässä mennään. Taitaa kaikkia kiinnostaa max 24 vuotiaat.
N26
Olet priimaiässä. Joku muu sinussa nyt sakkaa, kuin ikä. Molemmat varmasti tiedämme, mikä se on.
Kaveriporukassani on useampi 30+ lapseton sinkkumies, joista suurin osa haluaisi lapsia ja loputkin parisuhteen. Kaikki sanovat samaa eli on vaikea löytää lapsettomia sinkkunaisia treffimielessä, vaikka ovat kaikissa mahdollisissa deittipalveluissa ja käyvät suht usein ulkona. Ovat siis kunnollisia miehiä opettajasta sähköasentajaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No samaa se on näin 26 vuotiaana. Ei miehiä kiinnostaa enää munikäiset. Sinkkuna tässä mennään. Taitaa kaikkia kiinnostaa max 24 vuotiaat.
N26
Olet priimaiässä. Joku muu sinussa nyt sakkaa, kuin ikä. Molemmat varmasti tiedämme, mikä se on.
En todellakaan ole. Ja jos vihjaat että olen ylipainoinen niin en ole. Olen kokoa s-m.
Vierailija kirjoitti:
N26
Olin 23-24-vuotiaana tinderissä ja ainut mitä sieltä jäi käteen on murskattu itsetunto, kun kelpasin vain panoksi.
Ja ei, en ollut (enkä ole) ylipainoinen enkä ruma.
Nainen jolla on lapsia niin ei ole parisuhde kelpoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Olin 23-24-vuotiaana tinderissä ja ainut mitä sieltä jäi käteen on murskattu itsetunto, kun kelpasin vain panoksi.
Ja ei, en ollut (enkä ole) ylipainoinen enkä ruma.
Joo. Mulle kanssa jotkut ihan sanoneet että etsivät suhdetta mutta minun kanssa eivät suostuisi seurustella.
N26
N26