Kaipaan kolmekymppisiltä sinkuilta vertaistukea
Deittimaailmasta on tullut karu, kun on 30+. Tuntuu, että paras jako noin omanikäisistä vakavasti otettavista kumppaneista on jo tehty ja kolmekymppisistä on pitkälle jäänyt jäljelle ikuista nuoruutta eläviä, sitoutumiskammoisia, teinityttöjen perään haikailevia miehiä tai jo eronneita pienten lasten isiä.
Välillä parisuhteissa olevat kaverit tsemppaavat puhuen omista sinkkuvuosistaan, mutta todellisuudessa heidän sinkkuvuotensa ovat olleet vähän päälle parikymppisenä eivätkä paineet ole samanlaisia kuin kolmekymppisellä. Minulle on alkanut esimerkiksi tulla salaa surullinen ole, kun kuulen ystävien raskausuutisia, sillä haluaisin itsekin jo lapsia, mutta parisuhteen muodostaminen on hankalaa.
Millaisia kokemuksia deittailusta muilla kolmekymppisillä on? Kiinnostaisi kuulla myös miesten näkökulmasta.
Kommentit (916)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko nuorena kuitenkin j ä n n ä tyttö ja oliko seksiä niiden pahojen kanssa? 😳
Ei pahojen kanssa, mutta en kyllä neitsytkään ole enää kolmekymppisenä 😃 ja toivon myös, ettei kumppanikaan ole.
Yleensä ne, jotka haluavat kokemattoman naisen, niin haikailevat niiden vasta täysi-ikäistyneiden perään.
-ap
Olen kolmekymppinen mies samassa tilanteessa kuin sinäkin, mutta tosiaan kokematon, ja haaveilen itsekin kokemattomasta kumppanista. Se, millä numerolla ikäsi alkaa, ei ole oleellista, eikä liity mitenkään kokemattomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Kaveriporukassani on useampi 30+ lapseton sinkkumies, joista suurin osa haluaisi lapsia ja loputkin parisuhteen. Kaikki sanovat samaa eli on vaikea löytää lapsettomia sinkkunaisia treffimielessä, vaikka ovat kaikissa mahdollisissa deittipalveluissa ja käyvät suht usein ulkona. Ovat siis kunnollisia miehiä opettajasta sähköasentajaan.
Minkäs ikäisiä naisia he sitten etsivät? Itse olen asiani hoitava ja itsestäni huolehtiva 30+ lapseton parisuhteesta ja lapsista haaveileva nainen. Yksiäkään treffejä ei deittipalveluissa tullut. Tavallisista miehistä tykkäsin, sai olla keskivartalolihavuutta ja kaljua, en etsinyt täydellisyyttä vaan profiiliteksteissä kivanoloisia ihmisiä. En vissiin sitten ollut itse kiinnostava kenenkään mielestä. Nyt puntaroin lapsettomuuden ja itsellisen äitiyden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama ohje niin miehille kuin naisille. Jos kotivesissä ei nappaa, niin kalastelkaa muualla. Maailma on täynnä ihmisiä ja se rakas kumppani voi löytyä mistä päin tahansa.
vihreä siirtymä on tehnyt liikkumisen tavalliselle työssäkäyvälle ihmiselle niin kalliiksi, että monella ei ole varaa liikkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko nuorena kuitenkin j ä n n ä tyttö ja oliko seksiä niiden pahojen kanssa? 😳
Ei pahojen kanssa, mutta en kyllä neitsytkään ole enää kolmekymppisenä 😃 ja toivon myös, ettei kumppanikaan ole.
Yleensä ne, jotka haluavat kokemattoman naisen, niin haikailevat niiden vasta täysi-ikäistyneiden perään.
-ap
Olen kolmekymppinen mies samassa tilanteessa kuin sinäkin, mutta tosiaan kokematon, ja haaveilen itsekin kokemattomasta kumppanista. Se, millä numerolla ikäsi alkaa, ei ole oleellista, eikä liity mitenkään kokemattomuuteen.
Yleensä kolmekymppisillä on jo paljon seksikokemuksia. Harmillista, jos et ole sitä nautintoa päässyt kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
ne, jotka vanhenevat yhdessä onnellisesti toisiaan tukien loppuun asti, ovat pariutuneet jo nuorena.
muille on tarjolla enää parisuhteisiin kykenemättömiä ja eronneita, jotka eroavat uudelleen.
Ne, jotka vanhenevat yhdessä onnellisesti toisiaan tukien loppuun asti, ovat pienen pieni vähemmistö ihan joka sukupolvessa.
Olen miettinyt että alkaisin treenaamaan tavoitteellisesti ja pyrkisin fitnesslavalle. Kiinnostusta on muutenkin, ja luulen että viimeistään sillä tavalla kumppani löytyisi vähän väkisinkin. Tuskin on yhtäkään fitnessmimmiä jolla ei riittäisi vientiä, voi päästä jopa itse valitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt että alkaisin treenaamaan tavoitteellisesti ja pyrkisin fitnesslavalle. Kiinnostusta on muutenkin, ja luulen että viimeistään sillä tavalla kumppani löytyisi vähän väkisinkin. Tuskin on yhtäkään fitnessmimmiä jolla ei riittäisi vientiä, voi päästä jopa itse valitsemaan.
Kaikki asiat mitkä nostavat ihmisen ulkonäkötasoa, nostavat todennäköisyyttä löytää kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki asiat mitkä nostavat ihmisen ulkonäkötasoa, nostavat todennäköisyyttä löytää kumppani.
Naisena sitä pitää vaan nostaa ihan äärimmäisyyksiin. Treenaan nytkin ja se näkyy, mutta ei se mihinkään riitä. Vaihtoehtoja on vaikka kuinka, mutta kaikki huonoja. Tavoitteena olisi päästä siihen tilanteeseen, että olisi edes se yksi, jonka kanssa kiinnostus on molemminpuolista.
Mies on onnellisin sinkkuna. M34
Vois kuvitella, et fitnessihmisen kanssa asuminen voi olla aika rasittavaa, kun koko arki pyörii ruokavalion, treenin ja oman kehon tarkkailun ympärillä. Mut joillekin miehille naisen tuoma status on tärkeämpää kuin arki.
Yli kolmekymppisen naisen sinkkuus on aina oma valinta ja kolmekymppisellä miehellä ei koskaan. Nainen saa miehen alle puolessa tunnissa niin halutessaan.
On suorastaan lottovoitto olla nykypäivänä nainen niin helppoa on naisen elämä!
Vierailija kirjoitti:
Vois kuvitella, et fitnessihmisen kanssa asuminen voi olla aika rasittavaa, kun koko arki pyörii ruokavalion, treenin ja oman kehon tarkkailun ympärillä. Mut joillekin miehille naisen tuoma status on tärkeämpää kuin arki.
Eiköhän se toimisi jos se mies olisi samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta millainen kumppani? Hyvin ulkonäkökeskeisen kanssa pariutuminen on jo itsessään eroriski, koska kenelläkään ulkonäkö ei pysy ikuisesti samana. Voi tulla loukkaantumisia, sairastumisia, arpia, hiukset lähteä päästä, paino vaihdella, ja lopulta vanheneminen kaikkien ulkonäön vie. Siksi olisin varovainen tavoittelemaan kumppania ulkonäöllä. Itse tein itse asiassa päinvastoin ja etsin miestä ollessani lihava ja muutenkin ulkonäöltäni vähän retuperällä. Silloin löytyi oikeasti hyvä mies, vaikka kauan saikin etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Yli kolmekymppisen naisen sinkkuus on aina oma valinta ja kolmekymppisellä miehellä ei koskaan. Nainen saa miehen alle puolessa tunnissa niin halutessaan.
On suorastaan lottovoitto olla nykypäivänä nainen niin helppoa on naisen elämä!
Onneksi nykyään sukupuolen voi vaihtaa parilla klikkauksella ja sen jälkeen jokainen naisia kadehtiva mies voi kokeilla kuinka auvoista naisen elämä on. Eli, hop hop, lottovoittoa lunastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena sitä pitää vaan nostaa ihan äärimmäisyyksiin. Treenaan nytkin ja se näkyy, mutta ei se mihinkään riitä. Vaihtoehtoja on vaikka kuinka, mutta kaikki huonoja. Tavoitteena olisi päästä siihen tilanteeseen, että olisi edes se yksi, jonka kanssa kiinnostus on molemminpuolista.
Sama se on miehillä. Turha tästä on tehdä naiset vs miehet kilpailua, ulkonäkökriteerit on nykypäivänä äärimmäisen korkeat molemmilla sukupuolilla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenikäisissä on vakavasti otettavia kumppaniehdokkaita.
Aivan. Kannattaakin etsiä vaikka 4-5 vuotta vanhempaa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä niillä nuorilla naisilla tekee? On illuusio, että me kaikki miehet haikailemme parikymppisten perään. He eivät osaa juuri mitään, ovat täynnä neurooseja ja luulevat, että seksistä seuraa jotain suurempaa. Parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi. Työ, harrastukset, läheiset ja ystävät, jne on ihan riittävä tasapainoiseen arkeen, kun ei sitä perhettä halua.
Aikuisilla on aina ollut suhteita keskenään ilman virallisia kiemuroita.
Naisten tulisi Suomessa etsiä tasoistaan seuraa. Laskekaa rimaa omalle tasollenne, naiset.
Ihan sama ohje niin miehille kuin naisille. Jos kotivesissä ei nappaa, niin kalastelkaa muualla. Maailma on täynnä ihmisiä ja se rakas kumppani voi löytyä mistä päin tahansa.