Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan kolmekymppisiltä sinkuilta vertaistukea

Ikuisestiyksin
02.04.2023 |

Deittimaailmasta on tullut karu, kun on 30+. Tuntuu, että paras jako noin omanikäisistä vakavasti otettavista kumppaneista on jo tehty ja kolmekymppisistä on pitkälle jäänyt jäljelle ikuista nuoruutta eläviä, sitoutumiskammoisia, teinityttöjen perään haikailevia miehiä tai jo eronneita pienten lasten isiä.

Välillä parisuhteissa olevat kaverit tsemppaavat puhuen omista sinkkuvuosistaan, mutta todellisuudessa heidän sinkkuvuotensa ovat olleet vähän päälle parikymppisenä eivätkä paineet ole samanlaisia kuin kolmekymppisellä. Minulle on alkanut esimerkiksi tulla salaa surullinen ole, kun kuulen ystävien raskausuutisia, sillä haluaisin itsekin jo lapsia, mutta parisuhteen muodostaminen on hankalaa.

Millaisia kokemuksia deittailusta muilla kolmekymppisillä on? Kiinnostaisi kuulla myös miesten näkökulmasta.

Kommentit (916)

Vierailija
541/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin mieluummin elänyt koko elämäni sinkkuna kuin suhteessa, jossa mies päättää puolestani senkin, ketä minun pitäisi äänestää. En lainaa ja levitä kyseistä provoa, älä sinäkään.

Lienee joo provo, mutta oikeasti pelottavaa on, että noin ajattelevia miehiä on oikeasti olemassa ja niiden kanssa voi päätyä treffeille ja aloittamaan suhteenkin, jos osaavat hyvin peittää todellisen luonteensa.

Vierailija
542/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten sinkkuuden yleisimmät syyt:

Olemattomat parisuhdetaidot, kykenemättömyys keskustella, tunnekylmyys, itsekkyys, kykenemättömyys sitoutua yhteen ihmiseen, huonot käytöstavat, jumittuminen vanhoihin sukupuolirooleihin.

Noi muut ovat varmasti totta, mutta viimeisestä olen päinvastaista mieltä. Perinteiseen miehekkyyteen panostaminen on ollut mitä parhain valinta pariutumismarkkinoilla. Miksi yrittäisin miellyttää katkeria feministejä, kun voin saada nuoren naisellisen tradwifen???

Ja sitten heräsit.

Heräsin tänä aamuna siihen, kun kihlattuni toi minulle aamupuuron sänkyyn. Hymyili päälle. Tykkää tehdä minulle ruokaa ja passata monin tavoin. Minä taas hoitelen miehen työt, kuten puulämmityksen, lumityöt, auton, sijoitukset. Päätän perheen asioista, siinä määrin että eilen äänestettiin molemmat valitsemaani numeroa.

Kaikki ympärillä käyttäytyvät kuin me tehtäisiin jotain rikollista. Oikeasti otetaan vain mallia parhaista parisuhteista mitä ollaan ikinä nähty, omista isovanhemmistamme.

Hei, mä tiedän tämä kirjoittajan! Ilmestyi tänne reilu vuosi sitten kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan selittämään samanlaista settiä. Välillä larppaa kaupunkilaista edustusvaimoineen ja välillä tällaista perinteisempää linjaa. Rivien välistä kuitenkin on luettavissa se todellinen viesti: Venäjällä miehet ovat miehiä ja naiset naisia :D

Kirjoitin itse asiassa tänään tänne ekaa kertaa. Tuo venäjäpsykoosi on ihan omasi, itse en ole kuin kerran käynyt turistina.

Eikä, tämä vastaus on sanasta sanaan mitä tarjoilit jo viime keväänä :D 

Älä ikinä aliarvioi mammojen kykyä päivystää palstalla. Lohdutukseksi voin sanoa, ettet ole ensimmäinen, etkä viimeinen rölli joka on meille jäänyt housut nilkoissa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin mieluummin elänyt koko elämäni sinkkuna kuin suhteessa, jossa mies päättää puolestani senkin, ketä minun pitäisi äänestää. En lainaa ja levitä kyseistä provoa, älä sinäkään.

Lienee joo provo, mutta oikeasti pelottavaa on, että noin ajattelevia miehiä on oikeasti olemassa ja niiden kanssa voi päätyä treffeille ja aloittamaan suhteenkin, jos osaavat hyvin peittää todellisen luonteensa.

Orjuutta on tällä hetkellä maailmassa enemmän kuin koskaan ennen (arviolta 40 milj ihmistä elää orjuudessa) uhreina ensisijaisesti naiset ja sitten lapset. Useat orjuudessa elävät naiset ovat ns. kotiorjia ja heitä on joka puolella maailmaa.

Joten kyllä, vaikka tuo lainaamasi oli kehno trolli, pelkosi on enemmän kuin aiheellinen.

Jos et ole halpatyövoimaa, postimyyntivaimo tai asu kehitysmaaolosuhteissa, niin perheväkivalta on suurempi riski. Ei ne orjakauppiaan missään Tinderissä pyöri etsimässä länsimaisia hyväosaisia naisia ja käy treffeillä niiden kanssa valittaen samalla kun eivät itse kelpaa kenellekään. Itärajan takana voi olla toinen meininki, mutta kun noista veijareista pysyy erossa, niin välttyy siltäkin riskiltä.

Vierailija
544/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orjuutta on tällä hetkellä maailmassa enemmän kuin koskaan ennen (arviolta 40 milj ihmistä elää orjuudessa) uhreina ensisijaisesti naiset ja sitten lapset. Useat orjuudessa elävät naiset ovat ns. kotiorjia ja heitä on joka puolella maailmaa.

Joten kyllä, vaikka tuo lainaamasi oli kehno trolli, pelkosi on enemmän kuin aiheellinen.

Mitä ihmeen juttuja täällä taas oikein selitetään? Ketjun otsikko oli "Kaipaan kolmekymppisiltä sinkuilta vertaistukea", tämä ei käsittääkseni ole keskustelu orjuudesta.

Vierailija
545/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten sinkkuuden yleisimmät syyt:

1) ylipaino

2) pinnallinen nirsous/hypergamia

Siinä ei auta vaikka miehiä olisi 1000 yhtä naista kohden kun naisen pitää saada top1/10000 mies

Olemattomat parisuhdetaidot, kykenemättömyys keskustella, tunnekylmyys, itsekkyys, kykenemättömyys sitoutua yhteen ihmiseen, huonot käytöstavat, jumittuminen vanhoihin sukupuolirooleihin.

Ennen kaikkea tuota on päästävä ainakin yksille treffeille...

Kyllä tuosta monta kohtaa pitää olla kunnossa että sinne treffeille pääsee. Jos ei sitten jostain ole sokkotreffejä etsimässä.

En kyllä usko, että nykyään pääsee minkäänlaisille sokkotreffeille, jos on jotain puutteita tuon sosiaalisuuden kanssa. Ei kukaan kehtaa järjestää jollekin täystollolle treffejä tuttunsa kanssa. Palstoilla ja livenä taas pitää vaihtaa ainakin pari sanaa ennen niitä treffejä, koska kyllä monia kiinnostaa ennen treffejä tietää minkälaista tyyppiä on ehkä tapaamassa. Toinenhan voi olla joku aivan outo tyyppi ja silloin kannattaa oman turvallisuutensa takia jättää ne treffit väliin.

Vierailija
546/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin noin 250 x treffeillä ja unelmien mies löytyi.

Niitä huonoja miehiä on paljon. Huomaat että he ovat vielä vuosien jälkeen tarjolla.

Vähän niinkuin vuokrakämpät. Ei ole mitään tajottavaa mutta pyynti on kova. Ei niitä kukaan aiemminkaan ole huolinut. Ohi - ja seuraava

Tässä taas nähdään miten helppoa naisilla on, vaikka on olevinaan vaikeaa.

Siis että on varaa nirsoilla noinkin paljon, tarjontaa on sadoittain ja sitten karsitaan jokainen minimaalinen asia pois, että löytyy joku täydellisesti spekseihin sopiva uros.

Samaan aikaan jos mies haluaa esim. hoikan naisen, niin hän on kamala misogynistinen sika.

Jos te naiset luulette, että on vaikeaa löytää kumppania niin tässä vähän miehen näkökulmaa:

Itse olen:

185 cm (tätä kuitenkin naiset kyttää tarkasti)

urheillut teinistä asti eli hyvässä kunnossa (leveät hartiat jne, mutten ole mikään bodari)

ollut aina raitis (ei mitään päihteitä)

en käy baareissa

maisterin tutkinnon suorittanut

fiksu 

ihan ok näköinen, vaikken tietenkään miesmalli ole naamaltani, mutten rumakaan

hiukset tuuheasti päässä

kohtelias

hyvä hygienia

löytyy omat harrasteet ja kiinnostuksen kohteet

en ole kiinnostunut penkkiurheilusta, enkä "poikien illoista" joissa ryypätään

vakitöissä +3600€/kk

ei velkaa

ei rikostaustaa

ei tatuointeja

ei irtosuhteita

huumorintajuinen

en suutu, vaan keskustelen asiat mielummin

perhe kiinnostaisi

37 vuotta, kuitenkin ikäistäni paljon nuoremman oloisessa kunnossa kiitos elintapojen

Eli näennäisesti ei pitäisi olla mitään suurempaa pielessä.

Ja viimeiseen 7 vuoteen olen käynyt kerran treffeillä, muuten olen siis elänyt vaan yksin selibaatissa kuin munkki. 

Pääasiassa tämä johtuu siitä, etten ole mikään pelimiestyyppinen mies, joten en lähesty naisia paikoissa joissa käyn, koska eihän se olisi edes soveliasta vaikka salilla, lenkillä tai kaupassa ketään lähestyä. Baareissa kun en käy, niin mitäpä tässä sitten voi?

Samalla kun te käytte satojen miesten kanssa treffeillä, niin on tuhansia miehiä joita ei edes huomata. 

Koska naisille tärkeintä on kuitenkin se, että mies tekee aloitteen. Ja mies joka ei tee aloitetta on käytännössä näkymätön.

Varmaan sitä jollain tinderillä voisi löytää seuraa, mutta minua ei kiinnosta sellainen, että pitää jotenkin kilpailla naisten huomiosta, johan tuo sen kertoo että yksi nainen voi treffailla satoja miehiä, kuin jonkinlaisessa työhaastattelussa konsanaan.

Ja se mitä haluaisin naiselta:

pitää ja on aina pitänyt itsestään huolta

harrastaa liikuntaa (vaikka sitten kävelyä) siksi että itse haluaa huolehtia itsestään

normaalin hoikka, eli ei mikään fitnessmalli tarvitse olla, sellainen millaiselta nyt nainen näyttää kun esim pyöräilee työmatkat ja on terveet elintavat

suhteellisen fiksu

kiva luonne

ystävällinen ja reilu, haluaa puhaltaa yhteen hiileen

raitis, ei tykkää bilettää

ei kymmeniä irtosuhteita, muutoman vielä ymmärtää

koulutus ainakin amistasoinen, ei tarvitse tienata hirveitä summia, kunhan tekee jotain mistä tykkää

Mutta niin, pitäisi varmaan osallistua jonkun henkilökohtaiseen batchelor Suomeen, jossa olen yksi sadoista ja sitten pitää jotenkin todistaa, että olen juuri se the man! Sen sijaan, että voisi tutustua rauhassa yhteen ihmiseen kerrallaan.

Todellisuudessa luovuin jo haaveesta löytää ketään tai perustaa perhettä, kun mies on jotenkin pelkkää karjaa nykyään, pitää olla sitä ja tätä että pääsee edes esikarsintoihin. 

Sekin on hyvä muistaa, että enemmistöä miehistä KUKAAN muu kuin oma äiti ei edes kehu, niin kyllä miehilläkin on itsetunto-ongelmansa, varsinkin kun monella ei ole kirjaimellisesti yhtään muistoa, jossa joku nainen tekisi aloitteen.

Miten voi mennä noin tunteisiin, että joku valitsee tarkkaan sen kenen kanssa parisuhteeseen alkaa :D Sen suhteen ja kumppaninhan tulee tuoda elämään positiivisia asioita, jotta se suhteessaolo on parempaa kuin yksinolo eikä toisinpäin. Ei siihen oikeasti sovi kuka tahansa.

Tuossakin katkeruutta kuuluu treffien määrästä. Aika uuvuttavaa käydä useilla treffeillä ja kohdata kerta toisensa jälkeen epäsopivia tyyppejä. Noin iso treffimäärä on jo työlästä ja tuskin joka kohdassa aina hauskaa.

Vierailija
547/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalta opittua:

- Mensa on elitistinen perseentuijottelijoiden salaseura

- Orjakauppiaat päivystävät Tinderissä

Mitäs seuraavaksi?

Vierailija
548/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvalta opittua:

Mitäs seuraavaksi?

Tämä ketju on kyllä todellinen virtuaalinen mielisairaala. Seuraavaksi tulee varmaan se yksi mamma takaisin antamaan taas sen vinkkinsä, että paras tapa löytää hyvä mies on tehdä itsestään mahdollisimman ruma.

Vierailija
549/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) ylipaino

Siinä ei auta vaikka miehiä olisi 1000 yhtä naista kohden kun naisen pitää saada top1/10000 mies

Ennen kaikkea tuota on päästävä ainakin yksille treffeille...

Kyllä tuosta monta kohtaa pitää olla kunnossa että sinne treffeille pääsee. Jos ei sitten jostain ole sokkotreffejä etsimässä.

En kyllä usko, että nykyään pääsee minkäänlaisille sokkotreffeille, jos on jotain puutteita tuon sosiaalisuuden kanssa. Ei kukaan kehtaa järjestää jollekin täystollolle treffejä tuttunsa kanssa. Palstoilla ja livenä taas pitää vaihtaa ainakin pari sanaa ennen niitä treffejä, koska kyllä monia kiinnostaa ennen treffejä tietää minkälaista tyyppiä on ehkä tapaamassa. Toinenhan voi olla joku aivan outo tyyppi ja silloin kannattaa oman turvallisuutensa takia jättää ne treffit väliin.

Turvallisuus on muuten hyvä pointti erityisesti nettideittailussa. Tapaamiset julkisella paikalla aina ja jollekin tieto asiasta. Kotiinsa kutsujat ensimmäisille treffeille ovat epäilyttäviä. Irtoseksiä hakiessa tuo tietysti normi, mutta riskialtista. Onhan niitä seksuaalirikoksen uhriksi joutuneita juuri tinder-deiteille mennyt.

Vierailija
550/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) ylipaino

Tyyppi haukkuu naisia yhtä aikaa ylipainosta ja pinnallisuudesta :D Miten sokea voi olla itselleen?

Ylipainoon voi vaikuttaa laihduttamalla.

Mies ei voi treenata komeita kasvoja tai pituutta tai matalaa ääntä tai isoa penistä tai alfasupliikkiluonnetta.

Sen sijaan mies voi siistiä sen partansa, treenata sen kessin pois ja laittaa siistit vaatteet.

Ei riitä edes alkuun.

Vierailija
551/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvalta opittua:

Mitäs seuraavaksi?

Tämä ketju on kyllä todellinen virtuaalinen mielisairaala. Seuraavaksi tulee varmaan se yksi mamma takaisin antamaan taas sen vinkkinsä, että paras tapa löytää hyvä mies on tehdä itsestään mahdollisimman ruma.

Tämä ON oikeasti hyvä vinkki, vaikka en ole sitä itse kokeillut. Kaveri kuitenkin teki näin ja tarjonta parani. Eikä siis tehnyt itsestään mahdollisimman rumaa, vaan ennemmin taviksen näköisen siinä missä ennen oli ollut kaunotar.

Vierailija
552/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) ylipaino

Tyyppi haukkuu naisia yhtä aikaa ylipainosta ja pinnallisuudesta :D Miten sokea voi olla itselleen?

Ylipainoon voi vaikuttaa laihduttamalla.

Mies ei voi treenata komeita kasvoja tai pituutta tai matalaa ääntä tai isoa penistä tai alfasupliikkiluonnetta.

Sen sijaan mies voi siistiä sen partansa, treenata sen kessin pois ja laittaa siistit vaatteet.

Ei riitä edes alkuun.

Ei tietenkään kannata tehdä itse yhtään mitään, koska jossain toisaalla aamu-usvasta uljaasti esiin ratsastaa leukalentäjäkirurgi, joka vie kaikki naiset. Ainoa mitä pystyy tekemään, on istua ja pyöriä peukalo peessä hokien samoja mantroja kunnes sielu on pelkkää sappea.

Vierailija
553/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikenikäiset etsii kumppania. Pitäisi olla enemmän matalankynnyksen kohtaamispaikkoja myös ihan aikuisille ja niille 30+ Some on siinä mielessä hankala juttu, että ihmiset ei enää näe toisiaan livenä. Toivottavasti tähän herätään

Mitä tällaiset kohtaamispaikat voisivat olla, mihin 30-vuotiaat työelämässä olevat ihmiset menisivät perjantai-iltana sen sijasta, että katsovat Netflixistä sarjoja ja menevät ajoissa nukkumaan? Kyllähän kohtaamispaikkoja on vaikka kuinka, mutta kuka jaksaa lähteä baariin 35-vuotiaana ja valvoa neljään? Todennäköisesti kaverit ovat perheidensä kanssa, eivätkä pääse edes mukaan.

Nii-in, en tiedä! Keksitkö sinä? Jotain tämäntyyppistä vapaa-ajanviettoa olisi hyvä olla tarjolla, ei kaikki halua baareissa juosta.

Minä ainakin menisin tansseihin kesällä jos osaisin tanssia , tai ihan mihin vaan hirviporukkaan jos olisin kumppania vailla.

Yhteisöllisyys puuttuu ja sosiaalisuus. Harrastustoimintaa olisi hyvä olla enemmän aikuisille, myös ihan sekaryhmiä. Ei kannata mennä sinne naistenjumppaan joka perjantai, jos etsii miestä.

Tanssipaikkoja on ympäri Suomea vaikka kuinka paljon. Niistä vain puuttuvat nuoret miehet. Kaikkea harrastustoimintaa on olemassa myös, mutta ne eivät ole oikeasti kovin potentiaalisia paikkoja löytää treffiseuraa. Treffiseuraa löytää sieltä, mistä sitä on sosiaalisesti hyväksyttyä Suomessa löytää: Tinder, baari, työpaikan illanistujaiset yms, opiskelijabileet. Jos ei löydä, niin ulkonäössä on puutteita.

Tuskinpa kovin montaa nuorta miestä kiinnostaa nykyään lavatanssit jne. Mua saattaisi hieman houkutella mennä etsimään just jostain tanssitapahtumista naisseuraa, mutta luulenpa että ne nuoret naiset vaan naurais tämmöisen 26-vuotiaan kurpan pihalle sieltä...

Vaikka tässä kirjoittaakin mies, niin viesti on myös hyvä esimerkki mitä ei kannata tehdä: rajata omia mahdollisuuksiaan surkuttelemalla asioita joita ei voi muuttaa.

Joskus tunsin naisen jonka suurin piirtein koko persoona oli omasta iästä valittaminen ja se yksinään oli jo niin rasittavaa etten ihmettele miten hän oli sinkku. Tälläiset ihmiset etsivät ympärilleen peesaajaa, jotka vastaavat "oon niin vanha/ruma/läski/pitkä/lyhyt/jne."-valituksiin "no etkä oooooo :)" 100 kertaa eikä sekään riitä.

Vierailija
554/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvalta opittua:

Mitäs seuraavaksi?

Tämä ON oikeasti hyvä vinkki, vaikka en ole sitä itse kokeillut. Kaveri kuitenkin teki näin ja tarjonta parani. Eikä siis tehnyt itsestään mahdollisimman rumaa, vaan ennemmin taviksen näköisen siinä missä ennen oli ollut kaunotar.

Ilmeisesti lakkasi meikkaamasta?

Vierailija
555/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvalta opittua:

Mitäs seuraavaksi?

Ilmeisesti lakkasi meikkaamasta?

Tai ehkä otti pois hiustenpidennykset, ripsienpidennykset ja akryylikynnet.

Vierailija
556/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvalta opittua:

Mitäs seuraavaksi?

Miten hän teki tämän muutoksen kaunottaresta tavikseksi?

Lihotti itseään tietoisesti? Laittoi tahallaan huonot meikit naamaan? Lopetti meikkaamisen kokonaan? Otti tahallaan itselleen huonosti sopivan hiustyylin? Alkoi pukeutua säkkiin? Joku muu?

Vierailija
557/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No samaa se on näin 26 vuotiaana. Ei miehiä kiinnostaa enää munikäiset. Sinkkuna tässä mennään. Taitaa kaikkia kiinnostaa max 24 vuotiaat.

N26

Joopajoo

Vierailija
558/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaikenikäiset etsii kumppania. Pitäisi olla enemmän matalankynnyksen kohtaamispaikkoja myös ihan aikuisille ja niille 30+ Some on siinä mielessä hankala juttu, että ihmiset ei enää näe toisiaan livenä. Toivottavasti tähän herätään

Mitä tällaiset kohtaamispaikat voisivat olla, mihin 30-vuotiaat työelämässä olevat ihmiset menisivät perjantai-iltana sen sijasta, että katsovat Netflixistä sarjoja ja menevät ajoissa nukkumaan? Kyllähän kohtaamispaikkoja on vaikka kuinka, mutta kuka jaksaa lähteä baariin 35-vuotiaana ja valvoa neljään? Todennäköisesti kaverit ovat perheidensä kanssa, eivätkä pääse edes mukaan.

Nii-in, en tiedä! Keksitkö sinä? Jotain tämäntyyppistä vapaa-ajanviettoa olisi hyvä olla tarjolla, ei kaikki halua baareissa juosta.

Minä ainakin menisin tansseihin kesällä jos osaisin tanssia , tai ihan mihin vaan hirviporukkaan jos olisin kumppania vailla.

Yhteisöllisyys puuttuu ja sosiaalisuus. Harrastustoimintaa olisi hyvä olla enemmän aikuisille, myös ihan sekaryhmiä. Ei kannata mennä sinne naistenjumppaan joka perjantai, jos etsii miestä.

Tanssipaikkoja on ympäri Suomea vaikka kuinka paljon. Niistä vain puuttuvat nuoret miehet. Kaikkea harrastustoimintaa on olemassa myös, mutta ne eivät ole oikeasti kovin potentiaalisia paikkoja löytää treffiseuraa. Treffiseuraa löytää sieltä, mistä sitä on sosiaalisesti hyväksyttyä Suomessa löytää: Tinder, baari, työpaikan illanistujaiset yms, opiskelijabileet. Jos ei löydä, niin ulkonäössä on puutteita.

Tuskinpa kovin montaa nuorta miestä kiinnostaa nykyään lavatanssit jne. Mua saattaisi hieman houkutella mennä etsimään just jostain tanssitapahtumista naisseuraa, mutta luulenpa että ne nuoret naiset vaan naurais tämmöisen 26-vuotiaan kurpan pihalle sieltä...

Vaikka tässä kirjoittaakin mies, niin viesti on myös hyvä esimerkki mitä ei kannata tehdä: rajata omia mahdollisuuksiaan surkuttelemalla asioita joita ei voi muuttaa.

Joskus tunsin naisen jonka suurin piirtein koko persoona oli omasta iästä valittaminen ja se yksinään oli jo niin rasittavaa etten ihmettele miten hän oli sinkku. Tälläiset ihmiset etsivät ympärilleen peesaajaa, jotka vastaavat "oon niin vanha/ruma/läski/pitkä/lyhyt/jne."-valituksiin "no etkä oooooo :)" 100 kertaa eikä sekään riitä.

Tämä!

Heti jos on sellainen ihminen, joka surkuttelee tyyliin: mä oon vaan tämmönen, miten sä musta kiinnostuit, miten kukaan kiinnostuu, mä kun vaan oon tämmönen, niin ei kyllä enää kiinnostakaan olla kenenkään huonoitsetuntoisen cheerleaderi. Itsevarmuus on hyvä asia ja se ei tarkoita ylimielisyyttä.

Vierailija
559/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin noin 250 x treffeillä ja unelmien mies löytyi.

Niitä huonoja miehiä on paljon. Huomaat että he ovat vielä vuosien jälkeen tarjolla.

Vähän niinkuin vuokrakämpät. Ei ole mitään tajottavaa mutta pyynti on kova. Ei niitä kukaan aiemminkaan ole huolinut. Ohi - ja seuraava

Tässä taas nähdään miten helppoa naisilla on, vaikka on olevinaan vaikeaa.

Siis että on varaa nirsoilla noinkin paljon, tarjontaa on sadoittain ja sitten karsitaan jokainen minimaalinen asia pois, että löytyy joku täydellisesti spekseihin sopiva uros.

Samaan aikaan jos mies haluaa esim. hoikan naisen, niin hän on kamala misogynistinen sika.

Jos te naiset luulette, että on vaikeaa löytää kumppania niin tässä vähän miehen näkökulmaa:

Itse olen:

185 cm (tätä kuitenkin naiset kyttää tarkasti)

urheillut teinistä asti eli hyvässä kunnossa (leveät hartiat jne, mutten ole mikään bodari)

ollut aina raitis (ei mitään päihteitä)

en käy baareissa

maisterin tutkinnon suorittanut

fiksu 

ihan ok näköinen, vaikken tietenkään miesmalli ole naamaltani, mutten rumakaan

hiukset tuuheasti päässä

kohtelias

hyvä hygienia

löytyy omat harrasteet ja kiinnostuksen kohteet

en ole kiinnostunut penkkiurheilusta, enkä "poikien illoista" joissa ryypätään

vakitöissä +3600€/kk

ei velkaa

ei rikostaustaa

ei tatuointeja

ei irtosuhteita

huumorintajuinen

en suutu, vaan keskustelen asiat mielummin

perhe kiinnostaisi

37 vuotta, kuitenkin ikäistäni paljon nuoremman oloisessa kunnossa kiitos elintapojen

Eli näennäisesti ei pitäisi olla mitään suurempaa pielessä.

Ja viimeiseen 7 vuoteen olen käynyt kerran treffeillä, muuten olen siis elänyt vaan yksin selibaatissa kuin munkki. 

Pääasiassa tämä johtuu siitä, etten ole mikään pelimiestyyppinen mies, joten en lähesty naisia paikoissa joissa käyn, koska eihän se olisi edes soveliasta vaikka salilla, lenkillä tai kaupassa ketään lähestyä. Baareissa kun en käy, niin mitäpä tässä sitten voi?

Samalla kun te käytte satojen miesten kanssa treffeillä, niin on tuhansia miehiä joita ei edes huomata. 

Koska naisille tärkeintä on kuitenkin se, että mies tekee aloitteen. Ja mies joka ei tee aloitetta on käytännössä näkymätön.

Varmaan sitä jollain tinderillä voisi löytää seuraa, mutta minua ei kiinnosta sellainen, että pitää jotenkin kilpailla naisten huomiosta, johan tuo sen kertoo että yksi nainen voi treffailla satoja miehiä, kuin jonkinlaisessa työhaastattelussa konsanaan.

Ja se mitä haluaisin naiselta:

pitää ja on aina pitänyt itsestään huolta

harrastaa liikuntaa (vaikka sitten kävelyä) siksi että itse haluaa huolehtia itsestään

normaalin hoikka, eli ei mikään fitnessmalli tarvitse olla, sellainen millaiselta nyt nainen näyttää kun esim pyöräilee työmatkat ja on terveet elintavat

suhteellisen fiksu

kiva luonne

ystävällinen ja reilu, haluaa puhaltaa yhteen hiileen

raitis, ei tykkää bilettää

ei kymmeniä irtosuhteita, muutoman vielä ymmärtää

koulutus ainakin amistasoinen, ei tarvitse tienata hirveitä summia, kunhan tekee jotain mistä tykkää

Mutta niin, pitäisi varmaan osallistua jonkun henkilökohtaiseen batchelor Suomeen, jossa olen yksi sadoista ja sitten pitää jotenkin todistaa, että olen juuri se the man! Sen sijaan, että voisi tutustua rauhassa yhteen ihmiseen kerrallaan.

Todellisuudessa luovuin jo haaveesta löytää ketään tai perustaa perhettä, kun mies on jotenkin pelkkää karjaa nykyään, pitää olla sitä ja tätä että pääsee edes esikarsintoihin. 

Sekin on hyvä muistaa, että enemmistöä miehistä KUKAAN muu kuin oma äiti ei edes kehu, niin kyllä miehilläkin on itsetunto-ongelmansa, varsinkin kun monella ei ole kirjaimellisesti yhtään muistoa, jossa joku nainen tekisi aloitteen.

Jos olisin ikäisesi nainen ja sinkku, en vielä noiden tietojen perusteella kiinnostuisi sinusta. Asiaan vaikuttaisi se, osuisiko meidän huumorintajut yksiin, millaisista asioista olet kiinnostunut, millaista sinun kanssasi on keskustella, millainen arvomaailma ja elämäntyyli sinulla on, jne.

Kiinnostuisitko itse kuvaamasi kaltaisesta naisesta joka ikisessä tapauksessa, vai vaikuttaisiko naisen persoona asiaan mitenkään? Kiinnostaisiko sinua yhtä lailla sovinnainen sekasyöjä kuin liberaali vegaani, joka vastustaa turkistarhausta? Tai kiinnostaisiko sinua yhtä lailla (tapa)luterilainen nainen kuin vaikka buddhalaisuudesta kiinnostunut tai ateisti uskonnonvastustaja? Esimerkiksi. Muita esimerkkejä voi keksiä lisää.

Vierailija
560/916 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos haluat (lisää?) lapsia, niin käy jäädyttämässä munasolusi, niin ei stressaa toi niin paljon. Maksaa tietty paljon, mutta mielestäni vaikka lainan väärti, jos siitä saa lisäaikaa treffailla paineettomammin. Kyllä niitä miehiä on vapaana tuossa porukassa vielä, mutta voin sanoa että 40-v tuolla puolen alkaa oikeasti karut ajat, eli tee nyt kaikki mitä voit. Munasolut ja sitten aktiivinen treffailu pettymyksistä huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi