Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että kun ärsyttää taas vaihteeksi kaikki mitä mies tekee

Vierailija
01.04.2023 |

Tiedän että osa on ihan sellaisia mitkä ns. "aiheesta" ärsyttää, esim. tein juuri siivousta, ja mies alkoi _valittamaan_ mulle, kun imurointini häiritsi hänen kännykkäpeliään. (voi ny v****!)

On kyllä sovittu ja itse olen suostunut siihen että hoidan siivoukset 90%, siitä ei ollut kyse, mutta kyllä sieppaa jos toinen VALITTAA sitten minun siivotessani, että häiritsen hänen sohvalla makaamista ja peliään...

Mutta ärsyttää myös ihan sellaisetkin asiat, jotka ei sinänsä ole mitään vakavaa. Ärsyttää esim. että mies katselee parhaillaan televisiota ja pitää ääntä niin suurella, että meillä ei ole missään hiljaista. Ja ei, ei "voi" (suostu) käyttää kuulokkeita. Ärsyttää myös että hän kommentoi sarjan henkilöiden tekemisiä ääneen itsekseen ja kiroileekin välillä ohjelmien hahmoille "Saa**nan törppö, älä nyt mene sinne!"

Nyt on taas ollut muutaman kuukauden tällainen vaihe, että ärsyttää miehessä kaikki enkä todellakaan jaksa olla kovin mukava. Vetäydyn omiin oloihini enkä jaksa keskustella, vastaan lyhytsanaisesti kaikkeen jne.

Tästä nyt pitäisi jotenkin taas vaan päästä yli.
Tiedän, että pitkiin parisuhteisiin kuuluu näitäkin vaiheita, on ollut ennenkin ja niistä päästy yli.
Piti nyt vaan purkaa mieltä.

Onneksi kohta alkaa mökkikausi, pääsen nyhräämään puutarhahommia, silloin ei niin ärsytä tällaiset, kun on jotain kivaa johon uppoutua.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi huonokuuloinen vai miksi pitää televisiota niin isolla, että se häiritsee muita?

Vierailija
22/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa törpöltä. Huudattaa televisiota ja juttelee sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään, kuinka yksineläjät ovat pääsääntöisesti tyytyväisiä ratkaisuunsa.

Ei elämän tarkoitus ole parisuhde ja sen aiheuttamat kompromissit.

Useimmat omat parisuhteeni olen erillisistä asunnoista hoitanut, ihan yhteissopimuksella. Aikuisia kun ollaan oltu.

Vierailija
24/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa törpöltä. Huudattaa televisiota ja juttelee sen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi