Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö teillä seksistä näkyviä jälkiä ihoon

Vierailija
01.04.2023 |

ja minkälaisia? Tyttöystävän mustelmia ihmettelen vaan, kun niin helposti tulee. (ja ei siis ole ollut väkivaltaa, vaan ihan yhteistuumin puuhailtiin)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kyllä mustelmia tulee helposti monille. Minullekin, mutta en yleensä tiedä mistä ne tuli. 

Vierailija
2/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee helposti, jos vähänkään kovemmin ottaa kiinni. olen tosi valkoinen iholtani, että siksi varmaan näkyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustelmaherkkyys voi olla oire monista sairauksista. Kannattaa käydä lääkärillä.

Vierailija
4/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustelmia,sormenjälkiä,punoittava alueita,kuristus jälkiä.......

Vierailija
5/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää mustelmia, punertavia kohtia ja myös alapäähän tulee helposti hankaumia ja huuliin haavoja. Oon mustelmilla muutenkin koko ajan, ei ole löydetty mitään sairautta.

Vierailija
6/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei normaalisti kyllä mitään jälkiä jää.

Joskus nuorempana jäi kerran yhden miehen sormen kuvat mustelmina rintoihin ja peppuun, kun oli vähän kiihkeää. Mut normaalisti siis ei jää mitään jälkiä.

Vierailija
7/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jää.

Hassua jos jäisi.

Olemme olleet viisitoista vuotta avioliitossa, ja seksin määrä vkossa vaihtehtelee, vkonlopun lauantai-illan myöhäisyön seksisessioista, sen mukaan miten viikoilla satutaan jaksamaan seksiä harrastelemaan.

Meillä ei kumpikaan sen kummemmin vonkaa seksiä, eikä valita seksin puuttesta.

Kummallikin on kiireinen ja vaativaa työ, siihen päälle perhe, kaksi lähes murrosikäistä lasta, joista pidetään huolta, että pysyvät ns. kondiksessa.

Lisäksi miehellä tennispelit pari kertaa vkossa.

Ja itse käyn naisten lentopallossa kerran vkossa 2,5 h / vko.

Viikot ovat täynnä toimintaa, ja kun petiin pääsee illalla uni tulee heti.

Vkonloppuina on rentoutunut olo, etenkin saunan jälkeen.

Samoin juhlapyhinä. Ja lomilla. Silloin myös seksiä on enenmän ja useammin.

Täss iässä ei enää imeskellä mitään merkkejä toiseen, joista niitä fritsuja jää.

Eikä kaikille tule mustelmia siitäkään, jos seksijutut toisinaan ovat rajumpia.

Vierailija
8/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan naamaan jää tyytyväinen ilme. Entisen tyttiksen kanssa ihan luvalla joskus käytettiin mattopiiskaa. Aika jännä mutta edes humalassa siitä ei tullut mustelmia. Tiedättekö mä kerron nyt yhden teorian. 

Joskus toinen ottaa pattiin niin että aargh. Anna lupa läimiä pepulle. Tai ota vaikka päihteitä jos se helpottaa. Älä alistu se pitää olla jokaisella itsensä oikeus ja mä oon niin kännissä etten osaa selittää tätä oikein. 

Oikeassa hyvässä suhteessa sitä voi vaikka paljon olla tuhma kun siltä tuntuu. Mitään toisen oikeasti tallomista/pahaa tai sellaista en sulata. Itse olen noh jotain kokenut,

M.51

Vierailija
9/9 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranteissa ja nilkoissa on joskus köysien jälkiä ja takapuolessa lieviä piiskan jälkiä, ei muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan