Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että kun ärsyttää taas vaihteeksi kaikki mitä mies tekee

Vierailija
01.04.2023 |

Tiedän että osa on ihan sellaisia mitkä ns. "aiheesta" ärsyttää, esim. tein juuri siivousta, ja mies alkoi _valittamaan_ mulle, kun imurointini häiritsi hänen kännykkäpeliään. (voi ny v****!)

On kyllä sovittu ja itse olen suostunut siihen että hoidan siivoukset 90%, siitä ei ollut kyse, mutta kyllä sieppaa jos toinen VALITTAA sitten minun siivotessani, että häiritsen hänen sohvalla makaamista ja peliään...

Mutta ärsyttää myös ihan sellaisetkin asiat, jotka ei sinänsä ole mitään vakavaa. Ärsyttää esim. että mies katselee parhaillaan televisiota ja pitää ääntä niin suurella, että meillä ei ole missään hiljaista. Ja ei, ei "voi" (suostu) käyttää kuulokkeita. Ärsyttää myös että hän kommentoi sarjan henkilöiden tekemisiä ääneen itsekseen ja kiroileekin välillä ohjelmien hahmoille "Saa**nan törppö, älä nyt mene sinne!"

Nyt on taas ollut muutaman kuukauden tällainen vaihe, että ärsyttää miehessä kaikki enkä todellakaan jaksa olla kovin mukava. Vetäydyn omiin oloihini enkä jaksa keskustella, vastaan lyhytsanaisesti kaikkeen jne.

Tästä nyt pitäisi jotenkin taas vaan päästä yli.
Tiedän, että pitkiin parisuhteisiin kuuluu näitäkin vaiheita, on ollut ennenkin ja niistä päästy yli.
Piti nyt vaan purkaa mieltä.

Onneksi kohta alkaa mökkikausi, pääsen nyhräämään puutarhahommia, silloin ei niin ärsytä tällaiset, kun on jotain kivaa johon uppoutua.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki jotain mielenterveydellistä apua ongelmiisi.

Vierailija
2/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä ärsyttää että pidät melua = paska mies, sua ärsryttää että mies pitää melua = paska mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siivoaa lauantai-iltana? Oletko täysin kahjo?

Vierailija
4/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas nainen hakee vertaistukea yrittämällä väkisin syyllistää miestä naisen omista päänsisäisistä ongelmista.

Vierailija
5/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko telkkari olla jossain tilassa mistä saa ovet kiinni jos ei suostu kuulokkeisiin ? Ja imuroinnin kohdalla jatkat vain muina miehinä ja jätät rutinat omaan arvoonsa jos ei itse hoksaa väistää .

Vierailija
6/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka siivoaa lauantai-iltana? Oletko täysin kahjo?

:D

Epäsäännöllisessä vuorotyössä käyvän on siivottava silloin kun sille on aikaa.

Ap

Vierailija
7/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulos ja työnnä pääsi hankeeen jäähtymään vähäksi aikaa.

Vierailija
8/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se inhottava sika joka yrittää katsella lauantai-iltana televisiota omassa kodissaan! Miten se kehtaa!

Vierailija
9/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko telkkari olla jossain tilassa mistä saa ovet kiinni jos ei suostu kuulokkeisiin ? Ja imuroinnin kohdalla jatkat vain muina miehinä ja jätät rutinat omaan arvoonsa jos ei itse hoksaa väistää .

Ei ole sellaista ylimääräistä tilaa.

Ap

Vierailija
10/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat että jatkossa siivoatte 50 / 50 ja miehen vuoro on nyt.

Vierailija
11/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on pikkujuttuja, miestä ärsyttää imurin ääni ja sinua telkkarin ääni. Tee jotain kivaa.

Vierailija
12/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oota venaa otan ylös.. ä-l-ä o-t-a m-i-e-s-t-ä

Kiitti!

Vierailija
13/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on pikkujuttuja, miestä ärsyttää imurin ääni ja sinua telkkarin ääni. Tee jotain kivaa.

Mies varmaan viihtyisi kaatopaikalla?

Vierailija
14/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on selvä narsku.  Toivottavasti mies tajuaa tilanteen ja etsii itselleen paremman kumppanin ja terveen parisuhteen.

Vierailija
15/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on selvä narsku.  Toivottavasti mies tajuaa tilanteen ja etsii itselleen paremman kumppanin ja terveen parisuhteen.

Tämä palsta on mahtava! 😂

Vierailija
16/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi sun mies aika ärsyttävä. Minä en pystyis olemaan kauheassa television metelissä vaan ero tulis ellei mies jousta. Ja omalla pelaamisella ei saa rajoittaa toisten elämää, itsekäs laiskurihan tuo on.

Vierailija
17/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, yritä nyt vaan keskittyä omiin juttuihin jonkun aikaa niin kyllä se ohi menee.

Usein kun on pms niin ukko ärsyttää tosi paljon.

Vierailija
18/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tissit, perse ja tussu kunnossa?

Vierailija
19/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö varat kotirouvan pitämiseen?

Vierailija
20/24 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kääntämässä telkkarin ääntä pienemmälle ja kerro että tämä on sopiva voimakkuus . Jos ei miestä miellytä niin ostakoon kuulokkeet mitkä mukavat käyttää . Kysy häneltä ostaako hän sinulle vastamelu kuulokkeet , että saat olla omassa kodissasi ilman melua silloin kun haluat, vai alkaako käyttämään kuulokkeita itse katsoessaan yksin telkkaria isolla äänellä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme