Mikä teitä auttaa kovaan stressiin? APUA!
Mulla olisi taas tulossa töiden puolesta hirveä stressikausi ja koko viikonloppukin menee töiden parissa. Syke on jo nyt koholla ja pelkään, että saan jotain muitakin oireita. Mitkä ovat teidän parhaat keinot stressin lievitykseen?
Kommentit (209)
Ensiksi kysyisin onko stressi toisten henkilöiden aiheuttamaa? Jos on niin et voi tehdä mitään, äläkä tee mitään.
Olen huomannut ihan saman asian!
Otsikon oikeinkirjoitusvirheissä on riittävästi inhokkeja.
Haluan kouluun perjantai-iltapäiväksi pössyttelytauon niin pääsee vireeseen ajoissa. Laitaisitteko nimenne kansallisaloitteeseen jos sellaisen aloittaisin?
Kokemuksesta tiedän ettei siihen auta kuin pitkä lepo tai siirtyminen muihin töihin.tai harrastuksiin...jossa ajatellaan ihan muuta kuin töitä...
Stessista toipuminen vie 3-6 kk...keho käy stressistä ylikierroksilla ja siitä ei äkkiä toivu.
Lievissä tapauksissa työajan jälkeen ulkoilu auttaa ja liikunta
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilu ja liikunta, joogaaminen. Seksi. Alkoholi (pieni määrä). Uppoutuminen kirjaan tai tv-sarjaan useammaksi tunniksi. "Raivo"siivoaminen, siis tavallista perusteellisempi ja reippaampi siivous. Tulee hyvä olo, kun näkee työn jäljen heti. (Mutta pitää päättää etukäteen, mitä siivoaa, ettei sitten ahdistu niistä paikoista, joita ei ehdi tai pysty juuri silloin siivota)
Alkoholi ei sovi edes pieninä määrinä mihinkään. Ellei halua pahaa oloa.
Meditaatio. Mutta se vaatiikin sen, että itse on mukana ja se ei ole nykyihmiselle helppoa, olen huomannut.
Todella Reilukerho että Jeesus valitsee ketkä pelastaa....
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.