Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksi match joka on ns kirjekaveri

Vierailija
30.03.2023 |

Onko muilla vastaavia tapauksia?

Olen 40+ nainen ja etsin muutamasta deittiapista vakituiseen parisuhteeseen miestä. Ihan tavallista, päihteetöntä, työssä käyvää. Ei tarvitse olla malli ulkonäöltään, mutta ei pahin monsterikaan. Kunhan on siisti ulkonäkö ja normaalipainoinen.

Nyt on lyhyen ajan sisään kaksi profiilin perusteella ihan hyvää matchia. Noin 45v miehiä. Eronneet muutama vuosi sitten ja lapset teinejä.

Ekan kanssa kirjoittelun kaksi viikkoa ihan fiksusti mutta se vaan jatkui ja jatkui eikä mies pyytänyt treffeille. Ei mitään merkkiäkään että pyytäisi vaan samoja juttuja parisuhteen arvoista jaksoi kirjoitella päivästä toiseen. Sitten mulla ei vaan enää hermo kestänyt kun en keksinyt enää kirjoiteltavaakaan ja poistin matchin. Pitäköön tunkkinsa.

Nyt on taas tullut kirjoiteltua erään toisen miehen kanssa kaksi viikkoa. Kirjoitan yleensä kerran päivässä ja häneltä tulee parin tunnin sisään viesti. Kertoi päivän tekemisiään mutta ei mitään treffeille menon suuntaistakaan viesteissä.

Mitä ihmettä tämä on? Oletteko päätyneet treffeille näiden ns kirjekavereiden kanssa koskaan? Ja kuinka kauan tässä pitää jaksaa kirjoitella , eikö kaksi viikkoa one jo aika kauan ? Mulla loppuu kohta ideat uusista viestiaiheista!

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin miehelle viestin ja varmistin että tavataanhan me kuten on sovittu tällä viikolla eli tiettynä päivänä ja tietyssä paikassa.

Vastasi viestiini melko nopeasti. Hän sanoi että ei pääse nyt ja kysyi voidaanko siirtää tapaamista 1-2 viikkoa. Hän ei ehdottanut uutta päivämäärää.

Mitähän tässä nyt on tapahtunut? Hänellä ei ole sittenkään riittävästi kiinnostusta minuun? Annanko olla ja poistan matchin?

Tuntuu hullulta kun palstoilla miehet valittaa että ei pääse naisten kanssa nettitreffeille. Ja nyt kun tässä on nainen joka on pyytänyt miestä treffeille, järkännyt ajan ja paikankin niin mies ilmoittaa että jos katsotaan uudelleen tilannetta 1-2 viikon päästä.

Ap

Unohda. Jos hänelle olisi tullut oikea este, hän olisi ottanut heti sinuun yhteyttä ja ehdottanut ajankohdan vaihtamista. Asutteko niin kaukana toisistanne, että treffeillä käyminen vie matkoineen useita tunteja? Vai miksi sitä pitäisi siirtää viikoilla eikä esimerkiksi seuraavaan iltaan? Anyway, anna olla, tuosta ei tule kuin harmia.

82/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin Tinder-treffeillä erään mukavan nelikymppisen miehen kanssa. Sovittiin toiset treffit viikon päähän. Edellisenä päivänä hän kuitenkin ilmoitti, että on sairaana ja perui treffit. Kysyin viikon päästä, että onko hän jo parantunut, että sopiiko hänelle viikonloppuna treffit, johon hän vastasi, että hän on vieläkin flunssassa. Sitten miehestä ei enää kuulunut mitään. Ei siis oltu vielä vaihdettu puhelinnumeroita, vaan kaikki viestit vaihdettiin Tinderissä . Sitten kun miehestä ei kuukauteen kuulunut mitään, poistin matchin. Vuoden kuluttua mies kuitenkin. Lähetti minulle uuden tykkäyksen ja tahallani painoin sydäntä, jolloin meistä tuli match ja kysyin, että eikö hän muista, että me ollaan jo kerran tavattu. Tähän hän vastasi, että kyllä hän muistaa minut ja hän haluaa kysyä, että haluaisinko nyt lähteä hänen kanssaan 2. Treffeille. Eli ilmeisesti ei ollut naisrintamalla lykästönyt, niin nyt sitten alkoikin tuntua siltä, että hän voi laskea rimaa ja tyytyä minuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet inhoavat treffejä. Miehet haluavat jättää treffit väliin ja alkaa samantien seurustella.

Minulle on edelleenkin mysteeri, miten tämä tapahtuu. Miten voi alkaa seurustella ihmisen kanssa, jota ei tapaa eli treffaa.

Videochatin perusteella tehdään päätös seurustelusta ja sitten tavataan jomman kumman luona ja aletaan seurustella. Ei tuhlata aikaa jahkailuun.

Kerrotko vielä, mitä se tarkoittaa, kun aletaan seurustella. Mitä tapahtuu?

Googlaa seurustelu

Olenko oikeassa, jos arvaan, ettet ole koskaan seurustellut? Et ole koskaan ollut rakastunut, joten sinulla ei ole mitään käsitystä siitä, miltä se tuntuu. Ja miten mahdotonta olisi videokeskustelun perusteella tietää, kohtaavatko kemiat kyseisen ihmisen kanssa livenä. Ja ettei seurusteleminen ole joku stabiili tila, joka alkaa ja sitten siinä ollaan. Ei, vaan siinä käydään läpi monenlaisia tunteita. Ja usein käy niin, että huomataan, ettei ollakaan sopivia toisilleen ja erotaan.

Ihmetyttää myös tuo haluttomuus lähteä treffeille merkityksessä 'mennään jonnekin juttelemaan, nauttimaan toistemme seurasta ja tutustumaan toisiimme paremmin', koska kyllähän parisuhteessa eli seurustellessa tehdään sitä enemmän tai vähemmän koko ajan. Käydään kahviloissa, elokuvissa, ulkona syömässä, matkoilla, harrastuksissa, kavereilla, sukulaisilla jne.

Ei olisi varaa yhteenkään hutitreffeihin. Siis sellaiseen, joka jää vain yhteen tapaamiseen. Siinä menee pitkällä aikavälillä valtavasti rahaa ja aikaa hukkaan.

Vierailija
84/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetin miehelle viestin ja varmistin että tavataanhan me kuten on sovittu tällä viikolla eli tiettynä päivänä ja tietyssä paikassa.

Vastasi viestiini melko nopeasti. Hän sanoi että ei pääse nyt ja kysyi voidaanko siirtää tapaamista 1-2 viikkoa. Hän ei ehdottanut uutta päivämäärää.

Mitähän tässä nyt on tapahtunut? Hänellä ei ole sittenkään riittävästi kiinnostusta minuun? Annanko olla ja poistan matchin?

Tuntuu hullulta kun palstoilla miehet valittaa että ei pääse naisten kanssa nettitreffeille. Ja nyt kun tässä on nainen joka on pyytänyt miestä treffeille, järkännyt ajan ja paikankin niin mies ilmoittaa että jos katsotaan uudelleen tilannetta 1-2 viikon päästä.

Ap

Unohda. Jos hänelle olisi tullut oikea este, hän olisi ottanut heti sinuun yhteyttä ja ehdottanut ajankohdan vaihtamista. Asutteko niin kaukana toisistanne, että treffeillä käyminen vie matkoineen useita tunteja? Vai miksi sitä pitäisi siirtää viikoilla eikä esimerkiksi seuraavaan iltaan? Anyway, anna olla, tuosta ei tule kuin harmia.

Asutaan samassa kaupungissa. Ei pk seudulla eli ei tarvitse tuntitolkulla ajaa tapaamiseen.

Ap

Vierailija
85/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten läskifobia on jälleen sitä parempaa läskifobiaa.

Vierailija
86/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alkanut ehdottaa treffejä itse. En etsi kirjekavereita. Onhan se aika hauskaa, kun ehdotan miehelle tapaamista ja se poistaa mut matcheistä. Kohta sama tyyppi tulee taas vastaan "korttipakassa". Puhutaan kuitenkin nelikymppisistä eikä teineistä... Olis kiva tietää mikä näitä treffipelkureita vaivaa! No eivät selvästikään ole mua varten ja treffiseuraa riittää muutenkin.

Vierailija
87/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä aktiivisesti tinderiä käyttävän miehen perspektiiviä:

Jos mä viestittelen sellaisen naisen kanssa, joka mun silmiin näyttää hyvältä kuvissaan, niin ehdotan treffejä aina aika pian. Poikkeuksetta. Koska koen tuollaisessa tilanteessa vahvaa halua tavata se nainen, ja katsoa mihin homma johtaa.

Siksi veikkaan että et vaan näytä riittävän hyvältä. Et kykene luomaan näille miehille sitä draivia ja halukkuutta pyytää sinua ulos. Nyt he sitten vaan ovat kirjekavereita kanssasi, oletettavasti poistaakseen tylsyyttä omasta elämästään.

Tiivistettynä, luulen että ongelmasi ydin on se että rikot tinderin ensimmäistä sääntöä: "näytä hyvältä kuvissasi".

Mun kohdalla ongelmana on, että näytän vähän liiankin hyvältä ja miehet ilmeisesti kuvittelevat mulla olevan paljon vientiä. Joudun itse tekemään aloitteet. Treffeillä miehet sitten hermoilevat ja jännittävät. Että voi se mennä näinkin päin.

Vierailija
88/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tosi itsekeskeistä odottaa toisen pyytävän kahville, koska itse ei uskalla?  Mitä hittoa?  Mies varmaan jäänyt syvästi ihmettelemään miksi poistit matchin vaikka juttu luisti.  

Mielenkiinnosta kysyn:  teetkö elämässä muitakin valintoja ja toimintoja niin, että oletat kaikkien muiden tekevän ne sinua ennen ettei sun tarvitse vaivautua?  Sitten valitat miksi jotain ei ole tehty ?

Vierailija
89/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alkanut ehdottaa treffejä itse. En etsi kirjekavereita. Onhan se aika hauskaa, kun ehdotan miehelle tapaamista ja se poistaa mut matcheistä. Kohta sama tyyppi tulee taas vastaan "korttipakassa". Puhutaan kuitenkin nelikymppisistä eikä teineistä... Olis kiva tietää mikä näitä treffipelkureita vaivaa! No eivät selvästikään ole mua varten ja treffiseuraa riittää muutenkin.

Ne ei halua tuhlata rahaa ja aikaa epäonnistuneisiin treffeihin. Liian harvoin on "kemiaa" naisen puolelta. Sen takia he valitsivat todella tarkasti naisen, jonka kanssa lähtevät treffeille.

Vierailija
90/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Asutaan samassa kaupungissa. Ei pk seudulla eli ei tarvitse tuntitolkulla ajaa tapaamiseen.

Ap

Vaimo ei päästä sitä treffeille

Vierailija
91/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet inhoavat treffejä. Miehet haluavat jättää treffit väliin ja alkaa samantien seurustella.

Minulle on edelleenkin mysteeri, miten tämä tapahtuu. Miten voi alkaa seurustella ihmisen kanssa, jota ei tapaa eli treffaa.

Videochatin perusteella tehdään päätös seurustelusta ja sitten tavataan jomman kumman luona ja aletaan seurustella. Ei tuhlata aikaa jahkailuun.

Kerrotko vielä, mitä se tarkoittaa, kun aletaan seurustella. Mitä tapahtuu?

Googlaa seurustelu

Olenko oikeassa, jos arvaan, ettet ole koskaan seurustellut? Et ole koskaan ollut rakastunut, joten sinulla ei ole mitään käsitystä siitä, miltä se tuntuu. Ja miten mahdotonta olisi videokeskustelun perusteella tietää, kohtaavatko kemiat kyseisen ihmisen kanssa livenä. Ja ettei seurusteleminen ole joku stabiili tila, joka alkaa ja sitten siinä ollaan. Ei, vaan siinä käydään läpi monenlaisia tunteita. Ja usein käy niin, että huomataan, ettei ollakaan sopivia toisilleen ja erotaan.

Ihmetyttää myös tuo haluttomuus lähteä treffeille merkityksessä 'mennään jonnekin juttelemaan, nauttimaan toistemme seurasta ja tutustumaan toisiimme paremmin', koska kyllähän parisuhteessa eli seurustellessa tehdään sitä enemmän tai vähemmän koko ajan. Käydään kahviloissa, elokuvissa, ulkona syömässä, matkoilla, harrastuksissa, kavereilla, sukulaisilla jne.

Ei olisi varaa yhteenkään hutitreffeihin. Siis sellaiseen, joka jää vain yhteen tapaamiseen. Siinä menee pitkällä aikavälillä valtavasti rahaa ja aikaa hukkaan.

Mitkä ovat hutitreffit? Treffit jotka eivät pääty suhteeseen? Tuolla logiikalla olisi järkevämpi harkita järjestettyä avioliittoa, kerta toiseen tutustumisella ei ole merkitystä.

Vierailija
92/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ei halua tuhlata rahaa ja aikaa epäonnistuneisiin treffeihin. Liian harvoin on "kemiaa" naisen puolelta. Sen takia he valitsivat todella tarkasti naisen, jonka kanssa lähtevät treffeille.

No johan se mies on tuhlannut aikaa kirjoitteluun, joka on sujunut hyvin. Sitten kun pitäisi nähdä, niin menee pupu pöksyyn. Tän takia en viitsi kirjoitella kovin pitkään. En ole kirjekaveria vailla. Ei siihen kahvikupilliseen niin paljon aikaa tuhlaannu vs viikkojen kirjoittelu :D Taas tätä miesten korkeampaa logiikkaa!

Vierailija
93/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Vaimo ei päästä sitä treffeille

Mies voi pitää AP:ta varalla. Hänellä voi paremman näköisiä naisia mätsinä, mutta siinä on aina vaara, että treffit menee puihin kauniin naisen kanssa ja silloin täytyy tyytyä varalla olevaan naiseen.

Vierailija
94/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä harvoin on oman kokemukseni mukaan miehen puolelta. Olen tämän kertonut ennenkin ja ainakin silloin joku nainen komppasi: noin 1/3 omista ensitreffeistäni päättyi siihen, ettei minua kiinnostanut. 1/3 siihen, ettei miestä kiinnostanut. 1/3 siihen, ettei kumpaakaan kiinnostanut.

Vierailija
95/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks et itse sano tai kirjoita, että olis ihan kiva nähdä livenäkin?

No kun olen niin ujo ja pelkään pakkeja😕

Ap

TYHMÄ sinä olet. Ja jäät ilman. 

Vierailija
96/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää näyttää vihreää ensin. Tehdä tarjous. Ihmettele ääneen että mitähän sitä tekisi perjantaina, kerrankin vapaailta. Jos ei kuulu tähän treffikutsua, niin sitä ei joko tule ikinä tai mies on sosiaalisesti niin kädetön ettet kutsua haluaisi kuitenkaan.

Jos nainen olisi niin ääliö, että alkaa jollain passiivis-aggressiivisella tyylillä kyselemään treffeille, kun voisi ihan suoraan kysyä, niin saisi jäädä siihen. Ja millä perusteella tämä nainen ei ole sosiaalisesti täysi tampio?

Vierailija
97/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan se mies on tuhlannut aikaa kirjoitteluun, joka on sujunut hyvin. Sitten kun pitäisi nähdä, niin menee pupu pöksyyn. Tän takia en viitsi kirjoitella kovin pitkään. En ole kirjekaveria vailla. Ei siihen kahvikupilliseen niin paljon aikaa tuhlaannu vs viikkojen kirjoittelu :D Taas tätä miesten korkeampaa logiikkaa!

Tutustumisen pitää tapahtua ilmaiseksi tai todella halvalla, ettei ala kyrsii jälkeenpäin epäonnistuneita treffejä.

Vierailija
98/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyydän toista treffeille, kun minulle tullut kiinnostus tavata toinen. Yleensä se vaatii, että osutaan joskus samaan aikaan linjoille ja syntyy aito keskustelu. 1-2 viestiä per päivä puolin ja toisin ei herätä vielä mitään kiinnostusta toista kohtaan.

Vierailija
99/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Hänellä on joku kiinnostavampi siinä kierroksessa tai ei ylipäänsä etsi tuolta muuta kun kepeää kirjottelua tai vastaavaa viihdettä. Sinun pitää unohtaa tuo mies nyt, älä laita mitään viestejä mutta ei tarvitse poistaakaan matchia. Jatka eteenpäin ja katsele muita miehiä!

itsellä sillon kun olin Tinderissä ärsytti noi matchin keräilijät ja kevyesti jutustelijat. Sain ihan huomattavan paljon tykkäyksiä ja matcheja mutta oli vaikee päästä kyl treffeille sitä kautta, en nykyisin enää usko tohon oikein. En oikein tiedä kuka sieltä oikeesti järkevää seuraa onnistuu löytämään..

Vierailija
100/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Hänellä on joku kiinnostavampi siinä kierroksessa tai ei ylipäänsä etsi tuolta muuta kun kepeää kirjottelua tai vastaavaa viihdettä. Sinun pitää unohtaa tuo mies nyt, älä laita mitään viestejä mutta ei tarvitse poistaakaan matchia. Jatka eteenpäin ja katsele muita miehiä!

itsellä sillon kun olin Tinderissä ärsytti noi matchin keräilijät ja kevyesti jutustelijat. Sain ihan huomattavan paljon tykkäyksiä ja matcheja mutta oli vaikee päästä kyl treffeille sitä kautta, en nykyisin enää usko tohon oikein. En oikein tiedä kuka sieltä oikeesti järkevää seuraa onnistuu löytämään..

En ota mieheen enää yhteyttä. Jos hän oikeasti haluaa tavata sen nyt ilmoittamansa 1-2 viikon jälkeen niin mun mielestä mies saa itse ehdottaa tarkkaa päivämäärää, kellonaikaa ja paikkaa. Pystyn kyllä itse järkkäämään aikatauluni jos niin vain haluan.

Annan tuon matchin roikkua nyt 2 viikkoa ja jos miehestä ei kuulu mitään niin poistan sen.

En vaan ymmärrä että miten miehet luulee, että naiset jaksaa jaaritella viikkokaupalla yleisiä kuulumisia deittiapissa täysin tuntemattomien miesten kanssa ja sitten mitään oikeaa tapaamista ei saa millään aikaiseksi. En mä ainakaan halua olla kenenkään terapeutti siellä. Mutta kyllä mä haluan vähintään viikon kirjoitella ennen tapaamista että saa suljettua pois täysin toivottomat tapaukset.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi