Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksi match joka on ns kirjekaveri

Vierailija
30.03.2023 |

Onko muilla vastaavia tapauksia?

Olen 40+ nainen ja etsin muutamasta deittiapista vakituiseen parisuhteeseen miestä. Ihan tavallista, päihteetöntä, työssä käyvää. Ei tarvitse olla malli ulkonäöltään, mutta ei pahin monsterikaan. Kunhan on siisti ulkonäkö ja normaalipainoinen.

Nyt on lyhyen ajan sisään kaksi profiilin perusteella ihan hyvää matchia. Noin 45v miehiä. Eronneet muutama vuosi sitten ja lapset teinejä.

Ekan kanssa kirjoittelun kaksi viikkoa ihan fiksusti mutta se vaan jatkui ja jatkui eikä mies pyytänyt treffeille. Ei mitään merkkiäkään että pyytäisi vaan samoja juttuja parisuhteen arvoista jaksoi kirjoitella päivästä toiseen. Sitten mulla ei vaan enää hermo kestänyt kun en keksinyt enää kirjoiteltavaakaan ja poistin matchin. Pitäköön tunkkinsa.

Nyt on taas tullut kirjoiteltua erään toisen miehen kanssa kaksi viikkoa. Kirjoitan yleensä kerran päivässä ja häneltä tulee parin tunnin sisään viesti. Kertoi päivän tekemisiään mutta ei mitään treffeille menon suuntaistakaan viesteissä.

Mitä ihmettä tämä on? Oletteko päätyneet treffeille näiden ns kirjekavereiden kanssa koskaan? Ja kuinka kauan tässä pitää jaksaa kirjoitella , eikö kaksi viikkoa one jo aika kauan ? Mulla loppuu kohta ideat uusista viestiaiheista!

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetin miehelle viestin ja varmistin että tavataanhan me kuten on sovittu tällä viikolla eli tiettynä päivänä ja tietyssä paikassa.

Vastasi viestiini melko nopeasti. Hän sanoi että ei pääse nyt ja kysyi voidaanko siirtää tapaamista 1-2 viikkoa. Hän ei ehdottanut uutta päivämäärää.

Mitähän tässä nyt on tapahtunut? Hänellä ei ole sittenkään riittävästi kiinnostusta minuun? Annanko olla ja poistan matchin?

Tuntuu hullulta kun palstoilla miehet valittaa että ei pääse naisten kanssa nettitreffeille. Ja nyt kun tässä on nainen joka on pyytänyt miestä treffeille, järkännyt ajan ja paikankin niin mies ilmoittaa että jos katsotaan uudelleen tilannetta 1-2 viikon päästä.

Ap

Unohda. Jos hänelle olisi tullut oikea este, hän olisi ottanut heti sinuun yhteyttä ja ehdottanut ajankohdan vaihtamista. Asutteko niin kaukana toisistanne, että treffeillä käyminen vie matkoineen useita tunteja? Vai miksi sitä pitäisi siirtää viikoilla eikä esimerkiksi seuraavaan iltaan? Anyway, anna olla, tuosta ei tule kuin harmia.

Asutaan samassa kaupungissa. Ei pk seudulla eli ei tarvitse tuntitolkulla ajaa tapaamiseen.

Ap

Hänellä on joku kiinnostavampi siinä kierroksessa tai ei ylipäänsä etsi tuolta muuta kun kepeää kirjottelua tai vastaavaa viihdettä. Sinun pitää unohtaa tuo mies nyt, älä laita mitään viestejä mutta ei tarvitse poistaakaan matchia. Jatka eteenpäin ja katsele muita miehiä!

itsellä sillon kun olin Tinderissä ärsytti noi matchin keräilijät ja kevyesti jutustelijat. Sain ihan huomattavan paljon tykkäyksiä ja matcheja mutta oli vaikee päästä kyl treffeille sitä kautta, en nykyisin enää usko tohon oikein. En oikein tiedä kuka sieltä oikeesti järkevää seuraa onnistuu löytämään..

En ota mieheen enää yhteyttä. Jos hän oikeasti haluaa tavata sen nyt ilmoittamansa 1-2 viikon jälkeen niin mun mielestä mies saa itse ehdottaa tarkkaa päivämäärää, kellonaikaa ja paikkaa. Pystyn kyllä itse järkkäämään aikatauluni jos niin vain haluan.

Annan tuon matchin roikkua nyt 2 viikkoa ja jos miehestä ei kuulu mitään niin poistan sen.

En vaan ymmärrä että miten miehet luulee, että naiset jaksaa jaaritella viikkokaupalla yleisiä kuulumisia deittiapissa täysin tuntemattomien miesten kanssa ja sitten mitään oikeaa tapaamista ei saa millään aikaiseksi. En mä ainakaan halua olla kenenkään terapeutti siellä. Mutta kyllä mä haluan vähintään viikon kirjoitella ennen tapaamista että saa suljettua pois täysin toivottomat tapaukset.

Ap

Ehkä kirjoitin tämän veikkauksen jo aikaisemmin tai sitten en, en viitsi tarkistaa: Voi olla, ettei hän ole sitä, mitä on sanonut olevansa. On merkittävästi vanhempi, ja toivoo että rakastuisit häneen kirjoittelun perusteella niin paljon, ettei se haittaisi enää tavatessa. Tai ylipainoa on paljon ja hän kuvittelee, että muutama viikko tekee sille ihmeitä. Tai puuttuu hampaita tai on joku muu ulkonäkövirhe, joka ei näy kuvissa mutta paljastuu livenä.

Tai sitten tosiaan olet vain varanumero.

Vierailija
102/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alkanut ehdottaa treffejä itse. En etsi kirjekavereita. Onhan se aika hauskaa, kun ehdotan miehelle tapaamista ja se poistaa mut matcheistä. Kohta sama tyyppi tulee taas vastaan "korttipakassa". Puhutaan kuitenkin nelikymppisistä eikä teineistä... Olis kiva tietää mikä näitä treffipelkureita vaivaa! No eivät selvästikään ole mua varten ja treffiseuraa riittää muutenkin.

Ne ei halua tuhlata rahaa ja aikaa epäonnistuneisiin treffeihin. Liian harvoin on "kemiaa" naisen puolelta. Sen takia he valitsivat todella tarkasti naisen, jonka kanssa lähtevät treffeille.

No johan se mies on tuhlannut aikaa kirjoitteluun, joka on sujunut hyvin. Sitten kun pitäisi nähdä, niin menee pupu pöksyyn. Tän takia en viitsi kirjoitella kovin pitkään. En ole kirjekaveria vailla. Ei siihen kahvikupilliseen niin paljon aikaa tuhlaannu vs viikkojen kirjoittelu :D Taas tätä miesten korkeampaa logiikkaa!

Kirjoittelussa ei mene rahaa hukkaan ja aikaakin vain muutaman minuutin. Kirjoittelemalla oppii tuntemaan toisen paremmin ja lähteä lopulta yhdessä kävelylle ja sen jälkeen keittää sumpit kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellähän oli myös lapsia, joten ehkä jotain niiden tilanteeseen on voinut tulla mikä hankaloittaa tapaamista.

Vierailija
104/104 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on viikko mennyt. En kirjoittanut ensin miehelle, mutta hän laittoi mulle viestiä neljän päivän hiljaiselon jälkeen ja kysyi kuulumisia. Ja on nyt pari päivää lähetellyt mulle viestejä ja valokuvia maisemista missä kertoi olevansa. Olen vastannut pari lyhyttä viestiä, mutta en ole ehdottanut uutta tapaamisajankohtaa. Enkä aio ehdottaakaan enää.

Mieskään ei ole ehdottanut uutta tapaamiasajankohtaa. Näkee kuitenkin vaivaa kirjoittaa kuulumisiaan minulle, tuntemattomalle naiselle. Mikähän tämä juttu on? Miehen viestit on ihan yleisiä kuulumisia, tyyliin säätilasta ja kevään saapumisesta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän