Taas yksi match joka on ns kirjekaveri
Onko muilla vastaavia tapauksia?
Olen 40+ nainen ja etsin muutamasta deittiapista vakituiseen parisuhteeseen miestä. Ihan tavallista, päihteetöntä, työssä käyvää. Ei tarvitse olla malli ulkonäöltään, mutta ei pahin monsterikaan. Kunhan on siisti ulkonäkö ja normaalipainoinen.
Nyt on lyhyen ajan sisään kaksi profiilin perusteella ihan hyvää matchia. Noin 45v miehiä. Eronneet muutama vuosi sitten ja lapset teinejä.
Ekan kanssa kirjoittelun kaksi viikkoa ihan fiksusti mutta se vaan jatkui ja jatkui eikä mies pyytänyt treffeille. Ei mitään merkkiäkään että pyytäisi vaan samoja juttuja parisuhteen arvoista jaksoi kirjoitella päivästä toiseen. Sitten mulla ei vaan enää hermo kestänyt kun en keksinyt enää kirjoiteltavaakaan ja poistin matchin. Pitäköön tunkkinsa.
Nyt on taas tullut kirjoiteltua erään toisen miehen kanssa kaksi viikkoa. Kirjoitan yleensä kerran päivässä ja häneltä tulee parin tunnin sisään viesti. Kertoi päivän tekemisiään mutta ei mitään treffeille menon suuntaistakaan viesteissä.
Mitä ihmettä tämä on? Oletteko päätyneet treffeille näiden ns kirjekavereiden kanssa koskaan? Ja kuinka kauan tässä pitää jaksaa kirjoitella , eikö kaksi viikkoa one jo aika kauan ? Mulla loppuu kohta ideat uusista viestiaiheista!
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alkanut ehdottaa treffejä itse. En etsi kirjekavereita. Onhan se aika hauskaa, kun ehdotan miehelle tapaamista ja se poistaa mut matcheistä. Kohta sama tyyppi tulee taas vastaan "korttipakassa". Puhutaan kuitenkin nelikymppisistä eikä teineistä... Olis kiva tietää mikä näitä treffipelkureita vaivaa! No eivät selvästikään ole mua varten ja treffiseuraa riittää muutenkin.
Ne ei halua tuhlata rahaa ja aikaa epäonnistuneisiin treffeihin. Liian harvoin on "kemiaa" naisen puolelta. Sen takia he valitsivat todella tarkasti naisen, jonka kanssa lähtevät treffeille.
No johan se mies on tuhlannut aikaa kirjoitteluun, joka on sujunut hyvin. Sitten kun pitäisi nähdä, niin menee pupu pöksyyn. Tän takia en viitsi kirjoitella kovin pitkään. En ole kirjekaveria vailla. Ei siihen kahvikupilliseen niin paljon aikaa tuhlaannu vs viikkojen kirjoittelu :D Taas tätä miesten korkeampaa logiikkaa!
Kirjoittelussa ei mene rahaa hukkaan ja aikaakin vain muutaman minuutin. Kirjoittelemalla oppii tuntemaan toisen paremmin ja lähteä lopulta yhdessä kävelylle ja sen jälkeen keittää sumpit kotona.
Miehellähän oli myös lapsia, joten ehkä jotain niiden tilanteeseen on voinut tulla mikä hankaloittaa tapaamista.
Nyt on viikko mennyt. En kirjoittanut ensin miehelle, mutta hän laittoi mulle viestiä neljän päivän hiljaiselon jälkeen ja kysyi kuulumisia. Ja on nyt pari päivää lähetellyt mulle viestejä ja valokuvia maisemista missä kertoi olevansa. Olen vastannut pari lyhyttä viestiä, mutta en ole ehdottanut uutta tapaamisajankohtaa. Enkä aio ehdottaakaan enää.
Mieskään ei ole ehdottanut uutta tapaamiasajankohtaa. Näkee kuitenkin vaivaa kirjoittaa kuulumisiaan minulle, tuntemattomalle naiselle. Mikähän tämä juttu on? Miehen viestit on ihan yleisiä kuulumisia, tyyliin säätilasta ja kevään saapumisesta.
Ap
Ehkä kirjoitin tämän veikkauksen jo aikaisemmin tai sitten en, en viitsi tarkistaa: Voi olla, ettei hän ole sitä, mitä on sanonut olevansa. On merkittävästi vanhempi, ja toivoo että rakastuisit häneen kirjoittelun perusteella niin paljon, ettei se haittaisi enää tavatessa. Tai ylipainoa on paljon ja hän kuvittelee, että muutama viikko tekee sille ihmeitä. Tai puuttuu hampaita tai on joku muu ulkonäkövirhe, joka ei näy kuvissa mutta paljastuu livenä.
Tai sitten tosiaan olet vain varanumero.