Hyvää lapsettomien päivää! 🥰🥂🥳
Kommentit (14)
Mulla oli kyllä lapsi muttei enää tässä ajassa hän 💞
On ihan oikein ja Suomelle siunauksellista, että sinä olet evoluution umpikuja, geeniperimäsi viimeinen.
Tänään on myös Eurooppa-päivä ja siksi liputuspäivä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kyllä lapsi muttei enää tässä ajassa hän 💞
Niin minullakin. Käyn tänään(kin) hänen haudallaan.
Paljon onnea, tänään on sinun juhlapäiväsi!
Vierailija kirjoitti:
On ihan oikein ja Suomelle siunauksellista, että sinä olet evoluution umpikuja, geeniperimäsi viimeinen.
Miten voi tämäkin aloitus riipiä mamman persettä noin hirveästi? Oletko ihan kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä ilon vai surun sävyttämä päivä?
Ap:n vanhemmille surun päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tämäkin aloitus riipiä mamman persettä noin hirveästi? Oletko ihan kunnossa?
Itse et taida olla ihan kunnossa. Ei lapsettomien päivän tarkoitus alun perin ollut JUHLIA lapsettomuutta vaan surra sitä, mutta on vain hyvä kun kaltaisesi eivät lisäänny. Kunpa äitisikään ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse et taida olla ihan kunnossa. Ei lapsettomien päivän tarkoitus alun perin ollut JUHLIA lapsettomuutta vaan surra sitä, mutta on vain hyvä kun kaltaisesi eivät lisäänny. Kunpa äitisikään ei olisi.
Missä on sanottu että sitä pitäisi ainoastaan surra? Sinäkö päätät, mitä lapseton ihminen saa ajatella?
Kivaa lapsettomien lauantaita! Miten aiotte juhlistaa? Itse ajattelin vähän siivoilla ja illemmalla akateeminen ystäväporukka tulee juhlistamaan. Hyvää ruokaa, skumppaa ja semmoista.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa lapsettomien lauantaita! Miten aiotte juhlistaa? Itse ajattelin vähän siivoilla ja illemmalla akateeminen ystäväporukka tulee juhlistamaan. Hyvää ruokaa, skumppaa ja semmoista.
Todella upeaa ja laadukasta mainita tuo akateemisuus :D
Takaahan se tasokkaat jutut ;)
T. Akateeminen minäkin
Onko tämä ilon vai surun sävyttämä päivä?