Kuntopyörä laihdutukseen kotona?
Olisi tarve liahduttaa niin olisiko kuntopyörä hyvä? En halua mennä mihinkään kuntosalille polkemaan kun kaikki tuijottaa minua. Eli onko teillä kuntopyörä kotona?
Poljetko?
Paljonko poljet?
Minkälainen pyörä?
Kommentit (643)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä ostos ollut. Tykkään syödä paljon herkkuja aina välillä. Esim jos tekee suklaata mieli niin hyppään pyörän päälle ja poljen sen 10 min niin kalorit on kuitattu. En ole lihonnut enää yhtään vaan laihtunut vaikka ruokavalio on sama.
No sulla onkin hyvä tilanne, kun nakerrat yhdestä suklaalevyn pikkupalasta alle puolikkaan, sen kalorit tosiaan kulutat tuolla pyöräilyllä.
Moni kuitenkin saattaa syödä useamman palasen kerralla, joten sitten pitää jaksaa polkeakin pitempään :D
Miksi suklaan kalorit pitäisi polttaa pois? Kaikkea voi syödä lihomatta. ;)
Täähän on ihan juosten kustu ei kestäny yhtään mitään saumat
Kaikki eivät päästä lukemaan itseään kuin avointa kirjaa ja tällöin elämän vaikeudet jäävät muilta piiloon.
Itku tuli ootte ihania Kiitos!!!
Jaksoin muutaman viikon. Nyt se seisoo käyttämättömänä olohuoneen lattialla. Pitäisi aloittaa uudestaan.
Voisko noi intia-jutut jo loppua >:(
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
Mutta haluaisin kuitenkin pahoittaa mieleni jostakin ap
Jos sitä oikeasti käyttää, niin se on tehokas apu laihtumiseen. Minulla jäi vaatetelineeksi ja luovuin. Ystävä laihtui 10kg yhdessä talvessa.
mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa
Tympein keksitty liikuntamuoto. Turhakkeet kaikilla kapissa ja kellareissa. LOL
Iham perseestä kun se on niin tympiää hommaa, hyvä jos viikon jaksaa.
Ja minä luotan erääseen AV-mammaan joka kertoi luottavansa erääseen Harvardin psykiatriin...
Minäkin haaveilen että olisin joskus mukana paikallispolitiikassa. Mutta sen verran realisti olen ettei sinne ole mitään asiaa oikeasti.
Ei kissa osaa painaa kahvaa hiljaisesti.