Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntopyörä laihdutukseen kotona?

Vierailija
27.03.2023 |

Olisi tarve liahduttaa niin olisiko kuntopyörä hyvä? En halua mennä mihinkään kuntosalille polkemaan kun kaikki tuijottaa minua. Eli onko teillä kuntopyörä kotona?

Poljetko?
Paljonko poljet?
Minkälainen pyörä?

Kommentit (643)

Vierailija
101/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta

Vierailija
102/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa on 200 kuntopyörää myytävänä. Moni ostaa tammikuussa ja kyllästyy jo helmikuussa. Keväällä sitten mokoma pölyttynyt kapistus pitää saada pois jaloista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää on. Siinä pitää tehdä jotain muuta samalla. Vaikka sitten kattoo telkkaa. Pitkäpinnaisten laji.

Vierailija
104/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas sentään!

Vierailija
105/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poljen omalla maantiepyörällä harjoitusvastuksessa.

Esimerkki: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/680995/Tacx-Boost-harjoitusvast…

Vierailija
106/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää on. Siinä pitää tehdä jotain muuta samalla. Vaikka sitten kattoo telkkaa. Pitkäpinnaisten laji.

Yllättävän moni pystyy istumaan perseellään tabletin/luurin/telkkarin edessä monta tuntia illassa.

Tämä on ihan sama homma, sillä erolla että jalat ja kroppa tekee töitä samalla.

Olen vissiin tarpeeksi yksinkertainen, kun olen ihan tyytyväisenä veivannut 4krt viikossa yli kymmenen vuotta.

Vierailija
107/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/680995/Tacx-Boost-harjoitusvast…

Tuohon siis tavallinen maantiepyörä laitetaan takanavasta kiinni ja siitä muuttuu "kuntopyörä". Urheilijat käyttävät noita paljon.

Vierailija
108/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän moni pystyy istumaan perseellään tabletin/luurin/telkkarin edessä monta tuntia illassa.

Olen vissiin tarpeeksi yksinkertainen, kun olen ihan tyytyväisenä veivannut 4krt viikossa yli kymmenen vuotta.

Miten moni istuu perseellään tuijottamassa eteensä pitkiä aikoja? Siitähän tuossa oli kyse,, idiootti. Se ei ole ollenkaan sama kuin istuminen telkkaria tuijotellen tai luuria näpräten.

Eri

Vierailija
109/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon siis tavallinen maantiepyörä laitetaan takanavasta kiinni ja siitä muuttuu "kuntopyörä". Urheilijat käyttävät noita paljon.

Ja spandexit jotka kuvittelevat olevansa urheilijoita. Itse käyttänyt jo vuosikymmeniä enkä ole vertaamassa vastusta kuntopyörään.

Vierailija
110/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten moni istuu perseellään tuijottamassa eteensä pitkiä aikoja? Siitähän tuossa oli kyse...Se ei ole ollenkaan sama kuin istuminen telkkaria tuijotellen tai luuria näpräten.

Pointtini oli, että ihmiset jotka ovat kykenemättömiä katsomaan tablettia kuntopyörän selässä 1h, mutta kykenevät katsomaan sitä 4h illassa sohvalla ovat laiskoja vätyksiä.

Syy kuntoilemattomuuteen ei heillä ole pyörän tylsyys, vaan selkärangan löysyys.

Vierailija
111/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaaplaaplaa sulle ap vain.

Vierailija
112/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko ihminen voittaa gorillan ilman aseita? Itse uskoisin pystyväni tähän koska olen harrastanut painia jo 3 vuotta

90-luvulla Budokassa oli juttu, jossa 100-kiloinen karateka meni gorillahäkkiin hampaat poistetun naarasgorillan kanssa, joka painaa myöskin noin 100kg. Karateka löi täysiä gorillaa päähän, jolloin gorilla suuttui ja otti karatekasta otteen ja heitti kaltereihin. Karatekalle tuli sairaalareissu.

Vierailija
113/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin ensin kävelymaton ja pidin siinä kävelystä mutta selkä ja jalat meni jumiin. Ostin sitten kuntopyörän ja se on ollut hyvä valinta varsinkin talvella. Pyörä on merkkiä Tunturi mutta satula on minulle liian leveä. Poljin aiemmin säännöllisesti mutta tänä talvena se on taas jäänyt, olen polkenut säännöllisen epäsäännöllisesti. Poljen noin 20 min kerralla, kilometrejä tulee 5-6.

Vierailija
114/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit voimistella kotona ilman välineitä.

Vierailija
115/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankin ensin kävelymaton ja pidin siinä kävelystä mutta selkä ja jalat meni jumiin. Ostin sitten kuntopyörän ja se on ollut hyvä valinta varsinkin talvella. Pyörä on merkkiä Tunturi mutta satula on minulle liian leveä. Poljin aiemmin säännöllisesti mutta tänä talvena se on taas jäänyt, olen polkenut säännöllisen epäsäännöllisesti. Poljen noin 20 min kerralla, kilometrejä tulee 5-6.

Satuloita saa pyöräliikkeistä ja nettikaupoista. Itsekin jouduin vaihtamaan sopivampaan.

Vierailija
116/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten moni istuu perseellään tuijottamassa eteensä pitkiä aikoja? Siitähän tuossa oli kyse...Se ei ole ollenkaan sama kuin istuminen telkkaria tuijotellen tai luuria näpräten.

Pointtini oli, että ihmiset jotka ovat kykenemättömiä katsomaan tablettia kuntopyörän selässä 1h, mutta kykenevät katsomaan sitä 4h illassa sohvalla ovat laiskoja vätyksiä.

Syy kuntoilemattomuuteen ei heillä ole pyörän tylsyys, vaan selkärangan löysyys.

Syy on kuntovälineen tylsyys ja ympäröivä miljöö. En ikinä saa aikaiseksi kuntoilla kotona mutta herään henkiin kun pääsen johonkin muuhun ympäristöön.

Vierailija
117/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit voimistella kotona ilman välineitä.

Voimistelu ei kuluta kalorita sitäkään vähää kuin aerobinen/pyöräily. Eikä se kehonpainolla tehtynä oikein lisää voimaakaan kuin aivan alussa vähän.

Vierailija
118/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinkirjoitusvirhe? Miksei vain kirjoitusvirhe

Vierailija
119/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on kuntovälineen tylsyys ja ympäröivä miljöö. En ikinä saa aikaiseksi kuntoilla kotona mutta herään henkiin kun pääsen johonkin muuhun ympäristöön.

Ja anna kun arvaan: ei kuitenkaan tule lähdettyä sinne muuhun kuntoiluympäristöön kovinkaan monena päivänä viikosta? Kun se lähteminenkin on niin tylsää ja vaatii kohtuutonta aikaansaamista?

Vierailija
120/643 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt omasta crosstrainerista. Teen 30 min treenin ja kuuntelen äänikirjaa tai podia. Menee aika mukavasti. Pyöräilemään enkä hiihtämään en pysty, siksi hommasin ison laitteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän