SINK-naisten määrä lisääntyy
SINK eli
Single
Income
No
Kids
-naiset lisääntyy länsimaissa jatkuvasti, mitä mieltä olette tämmöisestä ilmiöstä ja sen seurauksista yhteiskunnissa laajemmin?
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni sinkki kuolinvuoteellaan voivottelee että oi kunpa olisin harrastanut enemmän.
Sinkkunahan ei muuta olekaan kuin rahaa, aikaa ja energiaa harrastaa. Kuolinvuoteella on myöhäistä ja turhaa katua yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni sinkki kuolinvuoteellaan voivottelee että oi kunpa olisin harrastanut enemmän.
Sinkkunahan ei muuta olekaan kuin rahaa, aikaa ja energiaa harrastaa. Kuolinvuoteella on myöhäistä ja turhaa katua yhtään mitään.
Tämä. Eiköhän harrastamattomuutta kadu ne elämänsä lasten ja puolison palvelemiselle uhranneet mammat ja papat jos jotkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosin elämäni miehestä kun hän halusi lapsia ja minä en. Olemme edelleen hyvät ystävät. Hänellä on nyt vaimo ja lapsia. Rakastan noita lapsia ja koko perhettä, mutta olen myös kovin kiitollinen että itse pidin pääni. Haluan elää oman elämäni ilman lapsia.
Minusta tämä on terve ilmiö, että naisilla on vihdoin uskallusta elää omannäköistä elämää.
Sinua ei häiritse tieto siitä että oma sukulinjasi ei jatku, eikä sinusta ja edeltäjistäsi täten jää mitään yli sukupolvien kestävää?
En koe olevani niin ainutlaatuinen, että olisin ihmiskunnan säilyvyyden kannalta ratkaisevassa asemassa.
Ok. kuka saa sun lelut ottaa sit kun oot poissa?
Jos mietit tuollaisia, et ole henkisesti kypsä vanhemmaksi tai puolisoksi.
Voinko mä ja mun lapset ottaa sun omaisuuden sit kun oot kupsahtanu, ethän sä niillä enää mitään tee kuitenkaan ja meille kelpaa.
Jos sinä ja lapsesi haluatte minun Pride-liput, aikuisten lelut, puhkijuodut muumimukit, sammakkotorkkupeitot, kauhuelokuvakrääsät ja uskonto/historia/self help/tiedekirjat, niin tervetuloa vaan hakemaan kun minusta aika jättää! Älkää säikähtäkö jos jostain pilkottaa animetissit.
Eri
Sinkkuuden hyviä puolia on kun saat surra rauhassa läheisesi menetystä ilman että toinen pahentaa oloasi riitelemällä ja ajamalla sinut kirjaimellisesti psykoosiin ja lääke ongelmaiseksi. True story.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hyvä parisuhde aina sinkkuuden voittaa.
Kyllä, mutta sinkkuus voittaa huonon parisuhteen. Liian moni nainen elää miehen kanssa, joka pahoinpitelee henkisesti tai fyysisesti, ja parhaassa tapauksessa kohtelee myös lapsia julmasti.
Et varmaan AP tarkoittanut tätä, mutta tuo sanamuotosi "lisääntyvät jatkuvasti" on vähän hassu tässä yhteydessä. Pointtihan oli se, että nämä naiset nimenomaan eivät lisäänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Eiköhän harrastamattomuutta kadu ne elämänsä lasten ja puolison palvelemiselle uhranneet mammat ja papat jos jotkut.
Aiheesta on tehty useita tutkimuksia ja aina kuolevilla korostuu toive siitä, että olisivat halunneet viettää enemmän aikaa lastensa ja lastenlastensa kanssa.
SINK? Single income no kids? :D lol mikä sana
Sinkku-äiti/isä on sit single income no kids - kids usually (50-50) -äiti/isä
Ja sinky ei ole kinky vaan single income no kids yet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta on tehty useita tutkimuksia ja aina kuolevilla korostuu toive siitä, että olisivat halunneet viettää enemmän aikaa lastensa ja lastenlastensa kanssa.
Aika perus se on perheettömänä surra, että ei ole nuorempaa polvea elämässä ja kaikki läheiset lakoaa monttuun. Tietysti niin voi olla perheelliselläkin jos on elänyt muuten paskan elämän.
Monikaan ei varmaan katsonut aloituksen videota - eikä kannatakaan. Katsoin ekat pari minuuttia, ja "yllättävästi" kyseessä on venäläismielinen salaliittohörhö. Naisvihasta päätellen myös incel. Wikipediasta:
"Paul Joseph Watson on brittiläinen YouTube-persoona, radiojuontaja, toimittaja ja salaliittoteoreetikko. Watson tunnetaan YouTubessa videoista, jotka kritisoivat muun muassa islamia, feminismiä, populaarikulttuuria ja vasemmistopolitiikkaa. Watson on avoimesti venäläismielinen."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosin elämäni miehestä kun hän halusi lapsia ja minä en. Olemme edelleen hyvät ystävät. Hänellä on nyt vaimo ja lapsia. Rakastan noita lapsia ja koko perhettä, mutta olen myös kovin kiitollinen että itse pidin pääni. Haluan elää oman elämäni ilman lapsia.
Minusta tämä on terve ilmiö, että naisilla on vihdoin uskallusta elää omannäköistä elämää.
Sinua ei häiritse tieto siitä että oma sukulinjasi ei jatku, eikä sinusta ja edeltäjistäsi täten jää mitään yli sukupolvien kestävää?
En ole se jolta kysyt, mutta minä saan lohtua ajatuksesta että minusta ei jää tänne enää mitään maapalloa ja luontoa haittaavaa kun kuolen. En kestäisi ajatusta että jäisi.
Minustakin tämä on erittäin lohdullinen ajatus! Kukaan ei aikuisena istu terapiassa minun takiani pohtimassa surkeaa äitisuhdettaan tai lapsuuttaan eikä minun tarvitse vanhana murehtia sitä, että lapseni tyhjentävät tilini heti kun silmä välttää. Jnejne.
Vierailija kirjoitti:
SINK? Single income no kids? :D lol mikä sana
Sinkku-äiti/isä on sit single income no kids - kids usually (50-50) -äiti/isä
Ja sinky ei ole kinky vaan single income no kids yet
Jos nyt tosissaan on jostain uudesta ilmiöstä kyse niin siteen on uusi ilmiö myös vuorovanhemmat ja heilläkin pitää olla oma lyhenne. Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sitä ongelmaahan meillä sinkuilla ei ole. :) (Eikä myöskään tarvitse miettiä, jääkö perintöä. Voi huoletta panostaa omaan onnellisuuteen.)
Minä olen vapaaehtoisesti, omasta halustani sinkku vela. En ala yhdenkään naisen kotiorjaksi tai elintasonnostajaksi. M28
Näitä naisten kommentteja kun lukee, niin todellakin olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku kuin parisuhteessa suominaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Työntäkää perseeseenne nuo kirjainyhdistelmät ja keksikää aidosti jotakin uutta jos kykenette.
TPNK = Työntäkää perseeseenne nuo kirjainyhdistelmät
?
Vierailija kirjoitti:
Monikaan ei varmaan katsonut aloituksen videota - eikä kannatakaan. Katsoin ekat pari minuuttia, ja "yllättävästi" kyseessä on venäläismielinen salaliittohörhö. Naisvihasta päätellen myös incel. Wikipediasta:
"Paul Joseph Watson on brittiläinen YouTube-persoona, radiojuontaja, toimittaja ja salaliittoteoreetikko. Watson tunnetaan YouTubessa videoista, jotka kritisoivat muun muassa islamia, feminismiä, populaarikulttuuria ja vasemmistopolitiikkaa. Watson on avoimesti venäläismielinen."
Joo, toi janari on harvinaisen rasittava ja sitä katsoo tosissaan vaan sellaset hieman nyssykät miehet, jotka haluaa jollain pönkittää huonoa itsetuntoaan. Tuollainen sisältö vetoaa vaikeita aikoja läpikäyvälle yksinäiselle miehelle sellaisena kevyenä henkisenä tukena. Ongelmana vain on, että kohdeyleisöä edustavat miehet uppoutuvat entistä syvemmälle tuollaiseen sekameteliänkyröintiin sen sijaan, että jotenkin yrittäisivät parantaa omaa oloaan. Lopulta hörhösoppa on valmis ja palstaulisija on syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Näitä naisten kommentteja kun lukee, niin todellakin olen mielummin vapaaehtoisesti sinkku kuin parisuhteessa suominaisen kanssa.
Win-win!
Mä olen sink mies... Ikisinkku ja lapsia tuskin teen kun sinkkuna on hyvä olla sekä pärjään sinkkuna 😊
M32
Taas yksi paskaan suhteeseen ja taloudelliseen pinteeseen ajautunut raasu yrittää kestää elämäänsä selittämällä itselleen että ilman on huonompi.
Ketään muuta ei voi ärsyttää se että joku toinen haluaa olla sinkku.