Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä miehen käytös voi johtua?

Vierailija
04.05.2025 |

Ihastuimme toisiimme todella paljon aikoinaan, hän halusi olla kanssani ja minä hänen. Paljastui sitten yksi asia joka loukkasi minua paljon, asia josta mies ei kertonut vaikka tiesi. Suutuin mutta pyysin myös anteeksi ja kerroin avoimesti miksi koin tunteen niin voimakkaana. Hän ei vastannut mitään, vaan kommentoi yhteiseltä ystävältäni -näyttää pärjäävän kun profiilikuvassakin on uuden miehen kanssa-. (Kuvan mies oli ystäväni.)

Tuo mies jäi kyselemään minusta yhteiseltä ystävältäni pitkäksi aikaa. Ja nyt kun olin miehen kotikaupungissa, hän keksi outoja tekosyitä miksi ei voisi tulla samaan paikkaan jossa minä olen. 

Miksi? Kerran meidän välillä oli jotain todella kaunista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelit toisen kohteliaan käytöksen niin että teillä olisi jotain. Ei ole kiinnostunut sinusta.

Vierailija
2/11 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelit toisen kohteliaan käytöksen niin että teillä olisi jotain. Ei ole kiinnostunut sinusta.

Olisikin niin. Vietimme öitä yhdessä ja puhuimme kauniita sanoja. Sitten tapahtui mitä tapahtui, mutten ymmärrä miksi hän ei halua nähdä vieläkään minua. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pistää profiilikuvaksi itsensä jonkun ystävän kanssa?

Yrititkö kostaa?

Ihmissuhdepelit ei kannata.

Vierailija
4/11 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut itsemurhaa?

Vierailija
5/11 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin niin. Vietimme öitä yhdessä ja puhuimme kauniita sanoja. Sitten tapahtui mitä tapahtui, mutten ymmärrä miksi hän ei halua nähdä vieläkään minua. Ap.

Hän on mennyt elämässään eteenpäin, tee sinäkin samoin. Hän halusi vain seksiä.

Vierailija
6/11 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisiahan ne ihmissuhteet ovat usein. Loukkaantumisia, vastaloukkaantumisia ja vaikeuksia päästä yli niistä omista reaktioistaan. 

Usein auttaisi, jos joku osapuoli yksinkertaisesti ottaisi yhteyttä, pyytäisi anteeksi jos aihetta on ja selvästi kertoisi mitä haluaisi seuraavaksi tapahtuvan.

Vierailija
7/11 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrititkö kostaa?

En vaan kuva on täysin vilpitön. Ei läheinen edes, ystävä vain sattuu olemaan kuvassa. Ap.

Vierailija
8/11 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrititkö kostaa?

En vaan kuva on täysin vilpitön. Ei läheinen edes, ystävä vain sattuu olemaan kuvassa. Ap.

Niin. Ihan sattumalta vain pistät miehen profiilikuvaan, että muut luulisivat teidän seurustelevan.

Voi juutas, että olette lapsellisia.

Vierailija
9/11 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on mennyt elämässään eteenpäin, tee sinäkin samoin. Hän halusi vain seksiä.

Karmea klisee.

Vielä kun mies menee lisää elämässään eteenpäin, voi muistaa entisen heilan ja ottaa taas yhteyttä. Tällä hetkellä ei ole vapaa, mutta jossain vaiheessa taas on.

Elämä ei ole suora jana, vaan kiertää välillä uudelleen samoja ratoja.

Vierailija
10/11 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noista h omoista voi tietää.

Vierailija
11/11 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi