Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä 50v korkeasti koulutettu ja itsestään huoltapitävä nainen voi löytää uuden kumppanin?

Vierailija
25.03.2023 |

Vastaavat vapaat miehet on todella harvinaisia ja ne harvat kelpaa hyvin paljon nuoremmillekin naisille.
Ja ei, en aijo laskea rimaa.

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä AP, oletkos käynyt tsekkaamassa Vuosaaren ostarin karaokepubin?

Vierailija
42/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teksti vaikuttaa ihan vähemmän koulutetun kirjoittamalta.

suomalaisen koulutuksen laatu on laskenut niin paljon, että voi tuo olla korkeankin koulutuksen läpäissyt.

Pätee tähän päivään. Viisikymppinen korkeakoulutettu OSAA kirjoittaa oikein. Ap on trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs 50v nainen sanoi, mieluummin 40+ mies seuraavaksi.

Vierailija
44/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs 50v nainen sanoi, mieluummin 40+ mies seuraavaksi.

Eräs 50v mies sanoi, mielummin 20+ nainen seuraavaksi. Mikä on kommentin pointti?

Vierailija
45/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavat miehet? Eli pidät itsesiäsi saaliina ja vaadit mieheltä ties mitä?

En ole ap, mutta mun mielestä se ei ole itseään saaliina pitämistä, jos on omassa elämässä asiat kunnossa ja haluaa vastaavanlaisen miehen. Niinhän se pariutuminen yleensä menee, että samankaltaiset on keskenään.

Vierailija
46/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne parikymppisenä yhteen menneet parit on yhdessä viisikymppisenä jos kerran naisen markkina-arvo on siinä vaiheessa olematon?

Harva on yhdessä enää. Eron jälkeen nainen jää yksin ja mies löytää nuoremman kumppanin. 

60% ensimmäistä avioliitoista kestää kuolemaan asti. Et ei kyl mitenkään kovin harvassa oo yhdessä pysyvät viiskymppiset.

Vierailija
47/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaavat miehet? Eli pidät itsesiäsi saaliina ja vaadit mieheltä ties mitä?

En ole ap, mutta mun mielestä se ei ole itseään saaliina pitämistä, jos on omassa elämässä asiat kunnossa ja haluaa vastaavanlaisen miehen. Niinhän se pariutuminen yleensä menee, että samankaltaiset on keskenään.

Oletko huomannut, että miehet ja naiset arvostavat eri asioita kumppanissaan? Naiset koulutusta ja taloutta, miehet ulkonäköä ja hoivaviettiä.

Vierailija
48/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten markkina-arvo laskee iän myötä ja 50-vuotiaana se on jo todella alhainen. Miesten markkina-arvo riippuu enemmänkin statuksesta ja rahasta, eikä ole siten sidottu niin paljoa ikään. Ellei naisella satu olemaan Hollywood-tähtien elämäntavat ja geenit, uutta elämänkumppania 5-kymppisenä ei kyllä löydy kuin laskemalla rimaa.

Tarkoittaa että ap hakee elämänkumppania, miehet jotain muuta. Tiedämmekin mitä.

Vierailija
49/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen deittailija kirjoitti:

No voivoi kirjoitti:

Pitäisikä minun miehenä sääliä kun itse olen urheilullinen 40v lapseton mies eikä tarjolla ole kuin "lapsiluku täynnä" lihavia ja vihasia feministejä, itsekin olen melko nuorekas. Olen oikeasti valmis kompromisseihin ja opa tyytymään johonkin, mut en ala minkään perheenäitin palveluskoiraksi. Ja joku naisen koulutus ei voisi vähempää kiinnostaa, itseasiassa se on suuri miinus kun se viittaa ap:n kaltaisiin k-päihin

Ongelmasi on, että olet nukkunut onnesi ohi. Sinun olisi pitänyt skarpata viimeistään vuosikymmen sitten.

Naisten onni, että nukkui. 

Vierailija
50/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa 179 senttisen miehen ?    O.o

Ai kauheeta, ei vaa pysty, pakko olla 180.

Vierailija
51/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuon ikäinen haluaa enää miestä riesakseen? 

Vierailija
52/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä 50v korkeasti koulutettu ja itsestään huoltapitävä nainen voi löytää uuden kumppanin?

1. Salaa koulutuksesi. Sitä ei ole pakko kertoa. Voit sanoa esim. olleeksi 30 vuotta mielisairaalassa.

2. Lopeta huolenpito.

Vierailija
53/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voivoi kirjoitti:

Pitäisikä minun miehenä sääliä kun itse olen urheilullinen 40v lapseton mies eikä tarjolla ole kuin "lapsiluku täynnä" lihavia ja vihasia feministejä, itsekin olen melko nuorekas. Olen oikeasti valmis kompromisseihin ja opa tyytymään johonkin, mut en ala minkään perheenäitin palveluskoiraksi. Ja joku naisen koulutus ei voisi vähempää kiinnostaa, itseasiassa se on suuri miinus kun se viittaa ap:n kaltaisiin k-päihin

Eipä tuo miesten tasokaan päätä huimaa. Joko lihavia ja saamattomia, lisääntyneitä tai epätoivoisia lähmijöitä/stalkkereita liikenteessä.

Vierailija
54/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ryhtyisin parisuhteeseen 50-vuotiaan suomalaisen naisen kanssa? Olen jo kokenut suomalaisten parisuhteiden ns. ihanuudet, kouluttautunut kymmeniä vuosia korkeimpiin tutkintoihin, hankkinut varallisuuteni ja siten nykyisen vapauteni vuosikymmenien rankalla työllä ja riskinotolla. Nautin nyt elämästäni täysin rinnoin ja myös eri mantereilla, vuodenaikojen mukaan. Ikähaarukkani on ollut 30-40 vuotiaat. Olen vuosien saatossa tutustunut lähemmin ainoastaan kahteen mielenkiintoiseen, yli 50-vuotiaaseen suominaiseen. Ja he olivat oikeasti mielenkiintoisia ja edelleen kauniita.

Vierailija
55/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen deittailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne parikymppisenä yhteen menneet parit on yhdessä viisikymppisenä jos kerran naisen markkina-arvo on siinä vaiheessa olematon?

On eri asia löytää uusi kumppani kuin jatkaa pitkässä suhteessa. 

Noin muuten uskon, että viisikymppisenä voi löytää suhteen siinä kuin parikymppisenäkin. Tosin en ole kuullut kuin yhden miehen suusta, että naisen koulutuksella olisi merkitystä. Paljon enemmän vaakakupissa painaa aivan muut asiat.

On sillä merkitystä. Jos tälläisessä ilmaisen koulutuksen maassa jättää mahdollisuuden käyttämättä niin se kertoo jostain. Korkeankoulutuksen voi kyllä korvata hyvällä työpaikalla tosin niihin harvoin pääsee ilman koulutusta. Hoitajan työtä en laske sellaiseksi.

Oletko sinä niitä naisia jotka ovat kateellisia jollekin itseä nätimmälle naiselle jolla on alempi koulutus tai vähäpätöisempi työ kuin itselläsi?

Vierailija
56/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millionairematch

Vierailija
57/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma että ikäkin on paremmalla puolella, eli enemmän kuin 50v eli yli 55v.

Silloin ollaan lähempänä 60v kuin 50v.

Vierailija
58/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta ja alatekstistä päätellen voi olla vähän vaikeeta kun ap vaikuttaa sen verran ylimieliselle naiselle että kannattaa pysyä erossa. Ei varmaankaan löydy mitään niin spesiaalia annettavaa että kannattaisi ottaa, vrt "tavallinen kadun tallaaja.

Vierailija
59/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin jonossa on tuon ikäluokan korkeasti koulutettuja.

Vierailija
60/152 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei se koulutus niin kiinnosta.

Muta AP:ta kiinnostaa, eli se on hänen ongelmansa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän