Miten ihmeessä 50v korkeasti koulutettu ja itsestään huoltapitävä nainen voi löytää uuden kumppanin?
Vastaavat vapaat miehet on todella harvinaisia ja ne harvat kelpaa hyvin paljon nuoremmillekin naisille.
Ja ei, en aijo laskea rimaa.
Kommentit (152)
Miten ne parikymppisenä yhteen menneet parit on yhdessä viisikymppisenä jos kerran naisen markkina-arvo on siinä vaiheessa olematon?
Täytyy etsiä eläkeläisten joukosta, heille viisikymppinen voi näyttäytyä vielä hetken "nuorempana naisena".
Miksi edes haluat uuden kumppanin?
Vierailija kirjoitti:
Miten ne parikymppisenä yhteen menneet parit on yhdessä viisikymppisenä jos kerran naisen markkina-arvo on siinä vaiheessa olematon?
Vetovoimatekijät on erilaiset pitkässä parisuhteessa ja parisuhdetta etsittäessä.
Vierailija kirjoitti:
Harva on yhdessä enää. Eron jälkeen nainen jää yksin ja mies löytää nuoremman kumppanin.
Suhak baksa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei se koulutus niin kiinnosta.
Minulle peruskoulun suorittaminen on ehdoton minimivaatimus. Mielellään saisi olla jokin toisen asteen tutkinto suoritettuna. Eikä tippaakaan haittaa, vaikka nainen olisi tohtori.
Jos pelkkä peruskoulu riittää, niin eihän sinua koulutus kiinnosta
Et ainakaan oman ikäisistäni. Suosittelen siirtymään kolmekymppisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijo?
korkeasti koulutettu
Aijo on epäilyttävästi kirjoitettu, jos kyseessä on aidosti korkeakoulun suorittanut henkilö. Jos taas meinasit, että korkeasti koulutettu pitäisi kirjoittaa yhteen, olet väärässä. Korkeakoulutettu on yhdyssana, mutta korkeasti koulutettu ei.
Vierailija kirjoitti:
On eri asia löytää uusi kumppani kuin jatkaa pitkässä suhteessa.
Noin muuten uskon, että viisikymppisenä voi löytää suhteen siinä kuin parikymppisenäkin. Tosin en ole kuullut kuin yhden miehen suusta, että naisen koulutuksella olisi merkitystä. Paljon enemmän vaakakupissa painaa aivan muut asiat.
Vierailija kirjoitti:
mies tyytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et enää löydä, kannattaa totuttautua siihen ajatukseen...Surullistahan se on mutta yleensä ne ns hyväy miehet on varattuja tai menee nopeasti seuraavalle eivätkä ole kauaa vapailla markkinoilla
Hyväkin mies voi olla kauankin vapailla markkinoilla, koska ei se sopivan löytäminen ole helppoa sellaisellekaan. Paljon ei ole hyviä naisia tarjolla ja harvalla tulevaisuuden suunnitelmat samat. Sitten on vielä se kemia.
Vastaus kysymykseen: miten tahansa ja mistä tahansa.
Entinen deittailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin muuten uskon, että viisikymppisenä voi löytää suhteen siinä kuin parikymppisenäkin. Tosin en ole kuullut kuin yhden miehen suusta, että naisen koulutuksella olisi merkitystä. Paljon enemmän vaakakupissa painaa aivan muut asiat.
On sillä merkitystä. Jos tälläisessä ilmaisen koulutuksen maassa jättää mahdollisuuden käyttämättä niin se kertoo jostain. Korkeankoulutuksen voi kyllä korvata hyvällä työpaikalla tosin niihin harvoin pääsee ilman koulutusta. Hoitajan työtä en laske sellaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyvät vähänkin paremmin koulutetut miehet menevät hyvin kaupaksi. Vaikka he ois etäisiä monellekin lapselle. Syystä että vapaat miehet on yleensä alkoholi- ja/tai mielenterveysongelmaisia. Joita ei kukaan huoli.
En ole alkoholi- enkä mielenterveysongelmainen, käyn vakitöissä ja olen sivistynyt mies. Lapset asuvat luonani vuoroviikoin.
Vapaana olen, vaikka monikin olisi huolinut. Toki useimmat vain vähäksi aikaa. Loppuja minä en ole huolinut. En sanoisi, että menen hyvin kaupaksi, vaikka monelle kelpaisinkin. Molemmin puolin mieleisen kumppanin löytäminen VAKITUISEEN suhteeseen on kuitenkin lottovoittoon verrattavissa olevaa tuurikauppaa.
Siten että aluksi paranet narsismista mutta se ei taida olla mahdollista niin narkkarin ura taitaa olla ainoa vaihtoehto jos elämä on liian julmaa.
Vierailija kirjoitti:
Entinen deittailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä merkitystä. Jos tälläisessä ilmaisen koulutuksen maassa jättää mahdollisuuden käyttämättä niin se kertoo jostain. Korkeankoulutuksen voi kyllä korvata hyvällä työpaikalla tosin niihin harvoin pääsee ilman koulutusta. Hoitajan työtä en laske sellaiseksi.
Korkean koulutuksen kirjoitetaan erikseen. Korkeakoulutuksen kirjoitetaan yhteen.
Sinun olisi pitänyt toimia jo 20 vuotta sitten.
Koulutustaso nyt ei kerro ihmisestä paljoakaan. Itse olen päässyt siitä ajattelusta että luulisin sen kertovan. Olen nykyään paljon avarakatseisempi....