Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukkahousut ja säärystimet.

Lissu.
25.03.2023 |

Mites on miehet, nyt taas tulee muotiin säärystimet. Mieheni käy ainakin kuumana kun olen sukkahousuissa, säärystimissä ja hameessa. Kieltämättä tunnen itsekkin oloni seksikkääksi.

Kommentit (606)

Vierailija
101/606 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen piukassa jooga asussa säärystimissä. On se kivaa katseltavaa, jos muodot kunnossa.

Vierailija
102/606 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tänään tanssiliike piruetista, aivan ihanat paksut 100cm sähkönsiniset säärystimet, kiiltävät paksut sukkikset, tanssitossut, ja sinisen jumppabodyn. Haluan nähdä mieheni ilmeen kun pukeudun tähän kokonaisuuteen, ja alan tanssia olohuoneessa. Olen harrastanut tanssia 15 vuotta, ja kroppani on kunnossa. Mieheni tykkää katsella ja minä oikeen pyllistellä hänen edessä, mutta vain ja ainoastaan kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/606 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riina. kirjoitti:

Tilasin tänään tanssiliike piruetista, aivan ihanat paksut 100cm sähkönsiniset säärystimet, kiiltävät paksut sukkikset, tanssitossut, ja sinisen jumppabodyn. Haluan nähdä mieheni ilmeen kun pukeudun tähän kokonaisuuteen, ja alan tanssia olohuoneessa. Olen harrastanut tanssia 15 vuotta, ja kroppani on kunnossa. Mieheni tykkää katsella ja minä oikeen pyllistellä hänen edessä, mutta vain ja ainoastaan kotona.

Urkki, tuo vanha satusetä

Vierailija
104/606 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uniasuuni kuuluu sukkahousut varsinkin nyt kun nukun ikkuna auki syksyllä ja yöt on koleita, tää estää suonenvedot ja on ihanan tuntuista nukkua niissä

Minäkin nukun usein sukkahousut jalassa ja ihan samasta syystä. Sukkahousuista on apua myös jos on levottomat jalat.

Vierailija
105/606 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uniasuuni kuuluu sukkahousut varsinkin nyt kun nukun ikkuna auki syksyllä ja yöt on koleita, tää estää suonenvedot ja on ihanan tuntuista nukkua niissä

Minäkin nukun usein sukkahousut jalassa ja ihan samasta syystä. Sukkahousuista on apua myös jos on levottomat jalat.

Olen huomannut myös tuon avun levottomiin jalkoihin samoin tavoin. Lisäksi lentomatkustamisessa (usein työn takia) pidän aina. Loistokeksintö, kertakaikkiaan-ja kiihoittavakin

Vierailija
106/606 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut on kyllä toimiva lenkkeily ja veryttelyasuste se onpi tasaisen lämmin ja tasaisen tuulettuva, joskus viileämmillä ilmoilla nilkat tarvii säärystimet ettei akillesjänne kipeydy juostessa. Näitähän nuo pyöräilijät paljon käyttävät ja miksei talvella murtomaahiihtäjätkin. Varsin tekninen vaatekappale

Vierailija
107/606 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsisukkahousut tai verkkosukkahousut ja siihen polvisukat ja korkoavokkaat. Haaroista kapea body, joka jättää pakarat näkyviin ja menee tiukalle pyllyvakoon.

Vierailija
108/606 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himo nussija. kirjoitti:

Pitsisukkahousut tai verkkosukkahousut ja siihen polvisukat ja korkoavokkaat. Haaroista kapea body, joka jättää pakarat näkyviin ja menee tiukalle pyllyvakoon.

Lopeta jo nämä höpinät. Ole kiltti.

Vierailija
109/606 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Himo nussija. kirjoitti:

Lopeta jo nämä höpinät. Ole kiltti.

Toisia vaan näköjään ahistaa.

Vierailija
110/606 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin hiljattain sairaan siistit sukkahousut.

Ne on varmaan nailonia, mutta lienee

lurexia tai muuta vastaavaa seassa

koska kiiltävät ihan mielettömästi.

Ne on lähestulkoon täysin peittävät (den 60-80) ja niissä on magee pussi ja putkilo

kalua varten. Tossa kävelylenkillä huomasin miten kalu ja kassit on jatkuvassa mikrohieronnassa ja samalla pienessä erektiossa. Aika gimis fiilis.

Vierailija
111/606 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat siis penis sheath-varusteellusia sukkahousuja. Vanha keksintö, mutta yhä kiva. Kaikki kolme jalkaa mahtuu mukaan.

Vierailija
112/606 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ihmettelen miksi sukkahousut ovat niin heikkoa matskua että hajoavat päällä ihan muutaman päivän käytön jälkeen. Noi sukkahousuyritykset taitaa olla miljardiyrityksiä kun ovat keksineet haluttavan tuotteen mikä ei kestä. Uusia pitää ostaa koko ajan

Vierailija
113/606 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanajan nylon sukat kesti.

Vierailija
114/606 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärystimet on aina säväyttänyt jostain syystä, oli sitten sukkikset tai trikoot.

Vierailija
115/606 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin liikuin kaupungilla säärystimissä. Lämmittää mukavasti nilkkoja ja sääriä.

Vierailija
116/606 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukun pitkät säärystimet jalassa. Sääriäni jomottaa ja tähän säärystimet sopivat oikeen hyvin. Villasukissa tulee varpaisiin liian kuuma.

Vierailija
117/606 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun säärystimet tais kutistua kun pesin liian lämpöisessä. Nyt niistä tuli rannettimet ;)

Vierailija
118/606 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut omissa petileikeissämme että sukkahousut tai pitkät sukat ovat varsin näppäriä pikku sidontatoimenpiteissä-saa raajat kivasti sängynjalkoihin sidottua kun matskua riittää ja se venyy ja joustaa riittävästi. Säärystimistä en osaa sanoa muutakuin että pitkät puuvillasukat on kyllä seksymmät. Säärystimistä tulee mieleen Jane Fonda tai Anne Sällylä eikä se ole välttämättä hyvä asia se.

Vierailija
119/606 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousupuvut eli bodystockingit on kauniita ja korostaa vartalon muotoja, esim lurex-sekoitteiset tai kissanaiselle tiukka spandex

Vierailija
120/606 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun säärystimet tais kutistua kun pesin liian lämpöisessä. Nyt niistä tuli rannettimet ;)

Seuraavassa pesussa ne on sormettimet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme