Sukkahousut ja säärystimet.
Mites on miehet, nyt taas tulee muotiin säärystimet. Mieheni käy ainakin kuumana kun olen sukkahousuissa, säärystimissä ja hameessa. Kieltämättä tunnen itsekkin oloni seksikkääksi.
Kommentit (606)
Tänään ainakin piti jo kokeilla fleecesukkiksia kun oli niin kolea keli ja tuuli. Miellyttävät jalassa, ei säärystimiä, mutta buttplug
Kävin juoksemassa 10km lenkin. Talvitrikoot ja polvipituiset säärystimet, toimii oikeen hyvin ja lämpöiset. N 27.
On se vaan seksikästä, mustat sukkikset ja valkoiset säärystimet puolireiteen.
Miehellä vai naisella ? Eipä silti molemmille sopii ja on hyvännäköistä
Avosukkikset hameen alla ilman pikkuhousuja ja säärystimet. Mieheni ainakin tykkää kovasti.
Vierailija wrote:
Avosukkikset hameen alla ilman pikkuhousuja ja säärystimet. Mieheni ainakin tykkää kovasti.
Sinä se jaksat vääntää tätä samaa levyä päivästä ja viikosta toiseen!
Olen miehenä havainnut että monissa sukkahousuissa on itselleni aivan liian lyhyt housuosa-mistä löytyisi korkeampaa malli vai onko sellaisia ?
Mielellään puuvillaisia tai -sekoitteisia
Ulkoillessa tulee vilu kun sukkahousut laskeutuvat itsestään alas.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pitääkö monet miehet muuten sukkahousuja. Vaatteiden alla tai muuten ? Millaisia ?
60den sukkikset syksystä kevääseen alla, kotona ihan sukkiksilla ja säärystimillä. M45
Vannoutunut Wolford-man. Pirskatin hinnakkaita vaan ovat. Mutta seksikkäitä. Joululahjaksi ostan itselleni sellaisen bodyn, hieman läpikuultavan, samaan sävyyn sukkahousujen kanssa.
Wolford mies. Nussisin sut turtaksi kullanvärisissä sukkahousuissasi ja saman värisessä bodyssäsi. Onko sulla kik ?
Vierailija wrote:
Kävin juoksemassa 10km lenkin. Talvitrikoot ja polvipituiset säärystimet, toimii oikeen hyvin ja lämpöiset. N 27.
Juuri näin. En ymmärrä mitä seksikästä on jos voimistelija pitää itsensä lämpöisenä sukkiksilla ja säärystimillä, tai joku kulkee talvipakkasessa pitääkseen itsensä lämpimänä. Täälä nyt vaan on näitä pervoja tumputtajia, jotka eivät ole edes koskaan olleet naisen kanssa. Tiina 42.
Tiina ei tajuu, mut tietää kyl kaiken ja kiljuu tietämystään esiin. Nolottaisi möläytellä asioista mistä ei selvästikään ymmärrä mtn
Näköjään kolahti johonkin tumputtajaan.
Pikkujoulut alkaa pian, ei muuta kun punasia sukkiksia jalkaan mustan nahkahameen kanssa. Siihen vielä punasta tai valkoista paitapuseroa mustien rintsikoiden kanssa korkokenkien kera. Tonttulakki päähän niin taatusti miehet kuolaa kikkeli puolitanassa.
Ensi lauantaina on firman pikkujoulut. Asuksi ajattelin alle laittaa mustan bodyn sukkanauhoilla ja kiiltävät mustat sukat. Punaisen polvipituisen nahkahameen, valkoisen paitapuseron. Perus kiiltävät avokaskorkkarit. Ehkä lyhyet punaiset säärystimet, jotka ovat nyt muotia. Onhan se ihan kivaa pukeutua seksikkäästi pikkujouluihin ja saada huomiota miehiltä, tiedä vaikka joku uros pääsisi sänkyyni jatkoille. Tiina 28.
Muistan jo nuoruudesta kun ihailin tyttöjä jumppasalissa trikoissa ja säärystimissä. Joku siinä vaan on vieläkin kun nätti nainen on näissä vetimissä. Pistää himot hyrräämään ja katselemaan.
On niissä. Sukkahousujen yksi salaisuus lienee siinä että ne samalla piilottavat ja samalla paljastavat. Tämän johdosta sukkahousut ovat üüberseksikkäät juuri ilman pikkareita.
Toisekseen peittävät denier-sukkahousut ja erilaiset villa/mohair/puuvilla-sekoitteet ovat taasen tuhat kertaa seksymmät kuin leggingsit.
Aivan super seksikästä, kun nainen kiiltävissä sukkahousuissa tai trikoissa ja pitkissä säärystimissä. Itseäni ainakin moinen näky miellyttää.
Olen tämän viikon lomalla ja täälä kotosalla paksuissa sukkahousuissa ja pitkissä säärystimissä, iso villapaita päällä. mielestäni rento kotiasu ja kivan lämpöinen. Sen olen kyllä huomannut että mieheni katselee minua kun liikun. Mutta mikäs sen mukavampaa.
Kun nyt kerran kysytään: Kyllä. Olen mies ja puen säännöllisestii sukkahousuja. Pidän niitä töissä farkkujen alla. Kotona taas ihan oloasuna joko sellaisinaan tai shortsien kanssa. Ja tietysti sukkikset paras seksivaate ja runkkupuku. Suosin peittävämpiä neuloksia 30 denieristä ylöspäin aina 100 deniin Talvella käytän myös puuvillaisia tai villaisia sukkiksia. Sukkahousuni ovat yleensä väreiltään maanläheisiä