Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukkahousut ja säärystimet.

Lissu.
25.03.2023 |

Mites on miehet, nyt taas tulee muotiin säärystimet. Mieheni käy ainakin kuumana kun olen sukkahousuissa, säärystimissä ja hameessa. Kieltämättä tunnen itsekkin oloni seksikkääksi.

Kommentit (606)

Vierailija
61/606 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa värien käyttö ja eri denierit ja puuvilla/villa-sekoitteet kun kausi alkaa. Perus hiekka/ihonväri ja musta on niin tylsää

Vierailija
62/606 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän punaisia sukkahousuja,  mustia tai valkoisia säärystimiä, pitkää T-paitaa kotosalla. Mieskin tykkää katsella ja kehuu minun pyllyäni seksi pyllyksi. N32.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/606 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEXYÄ.

Vierailija
64/606 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bile asuna pidän tiukkoja kiiltäviä spandex trikoita ja mustia piikkirkoavokkaita 10cm korolla. Säärystimiä aina joskus, lyhyet ja valkoiset ovat valintani. yläosana musta body push up kupeilla, musta lyhyt  nahkatakki. Puoli selkään ulottuvat mustat hiukseni laitan ponnarille. Kaverini sanoo minua noidaksi tai Milla Magiaksi. Tällä asulla on vientiä, että saa valita miehen. N26

Vierailija
65/606 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Den 230, kakanruskeat. Säärystimet siinä päällä ja itse kutonut ne, harmaa hiiritukka jotan en saa ponnarille. Tanssittajia on huonosti ollut.

Vierailija
66/606 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkamies vauhdissa.

Vierailija
67/606 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset, läpikuultavuus maun mukaan, den 10-40 saumattomat sukkahousut ilman pikkareita. Kieli esiin, huulet tötterölle. Nami nami !

Vierailija
68/606 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan kaiken värisiä pitkiä säärystimiä. Olen käyttänyt teinistä, pyhänä ja arkena. Menee tiukkojen farkkujen, hameen ja sukkisten ja trikoiden kanssa. Kaiken lisäksi  ovat lämpöiset talvella. Mikähän tässä nyt on niin ihmeellistä.

Vierailija
69/606 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terttu. kirjoitti:

Omistan kaiken värisiä pitkiä säärystimiä. Olen käyttänyt teinistä, pyhänä ja arkena. Menee tiukkojen farkkujen, hameen ja sukkisten ja trikoiden kanssa. Kaiken lisäksi  ovat lämpöiset talvella. Mikähän tässä nyt on niin ihmeellistä.

Vierailija
70/606 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikki marjaniemi on minun märkä päiväuni. Tiukoissa trikoissa ja paidassa, muotojakin sopivasi, ei mikään luuviulu. Säärystimiä kun pitäisi enemmän videoissa.

Vierailija
71/606 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikki on upea nainen.

Vierailija
72/606 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se seksikästä, kun hyvä vartaloinen nainen on tiukoissa kuteissa ja pitkissä säärystimissä. Itseäni ainakin kiihottaa moinen näky.

Vierailija
73/606 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö nuori nainen meni juuri ohitseni kun olin koiralenkillä sateen jälkeen. Pitkät vaaleat hiukset ponnarilla, hihaton neonvihreä ribbitoppi, siniset shortsit ja valkoiset sukkahousut Asicsin lenkkareissa. Takareisille oli hieman kuraa roiskunut lätäköistä. Teki ihan mieli juosta perään ja tarjota apuja reisien puhtaaksipyyhkimisessä. Koira veti toiseen suuntaan, mokoma.

Vierailija
74/606 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on se paras sukkahousuvalikoima tanäpä ?

Vierailija
75/606 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla sukkis kelit. Mikäs sen mukavampaa kun vetäistä syksyllä paksut sukkikset jalkaan ja säärystimet. Olen myös huomioinut, että miehet vilkuilee heti, kun sukkikset ja säärystimet on jalassani polvipituisen hameen kanssa.

Vierailija
76/606 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkailen usein katsoen naisten kuvia jumpaamassa tiukoissa trikoiss ja säärystimissä. Mietin tiukkaa pippaa ja naista joka on timmissä kunnossa ilman mitään löllöä paikkaa vartalossa. Sperma lentää pitkin lattiaa ja sitten nuolen sen ajatellen että nainen komentaa trikoissa piiskan kanssa nuolemaan lattian puhtaaksi.

Vierailija
77/606 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v mies ja kotona aina 80den mustissa kiiltävissä sukkahousuissa, valkoisissa pitkissä säärystimissä T paita päällä. Tunne on kiihottava kun muna on pystyssä, mahaa vasten nylonin puristaessa alapuolta.

Vierailija
78/606 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut nostaa kivasti miehenkin peppua vähän kireämmäksi paketiksi ylöspäin. Ei o löllöperse enää. Sitäpaitsi on ihanan tuntuset

Vierailija
79/606 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nailonmies kirjoitti:

Sukkahousut nostaa kivasti miehenkin peppua vähän kireämmäksi paketiksi ylöspäin. Ei o löllöperse enää. Sitäpaitsi on ihanan tuntuset

Tosi on, varsinkin lift-upit. Jengi luulee että mä oon käyny salilla tai duunannu yleisurheiluu

Vierailija
80/606 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sääryystimiä stretch farkkujen kanssa. Ihan kiva yhdistelmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi