Sukkahousut ja säärystimet.
Mites on miehet, nyt taas tulee muotiin säärystimet. Mieheni käy ainakin kuumana kun olen sukkahousuissa, säärystimissä ja hameessa. Kieltämättä tunnen itsekkin oloni seksikkääksi.
Kommentit (606)
Sukkahousut on maailman seksikkäin asuste.
Ilmat viilenee, eileen kun kävin lenkillä laitoin mustat trikoot säärystimet ja neonkeltaiset juoksukengät. Yläosana urheiluliivit ja juoksutakki. Sain kyllä miesten katseita osakseni kun pitkä ponihäntäni heilui puolelta toiselle. Kieltämättä tykkäänkin pukeutua seksikkäästi kiusatakseni miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmat viilenee, eileen kun kävin lenkillä laitoin mustat trikoot säärystimet ja neonkeltaiset juoksukengät. Yläosana urheiluliivit ja juoksutakki. Sain kyllä miesten katseita osakseni kun pitkä ponihäntäni heilui puolelta toiselle. Kieltämättä tykkäänkin pukeutua seksikkäästi kiusatakseni miehiä.
Kerro, kun olet lähdössä ensi kerran lenkille
Vierailija kirjoitti:
Kiusaan miestäni laittamalla sukkahousut, skottiruutuisen hameen, korkkarit, avonaisen paidan ja nätit säärystimet. Baarissa saan syöviä katseita muilta miehiltä josta mieheni kiusaantuu. Kotiin päästyämme seksi on himokasta ja hän käy todella kuumana. N 24.
Tuo skottiruutuhame tuntuu kyllä olevan miehille mieleen. Joskus oli sellainen ja verkkosukkikset baarissa ja no, olisi voinut vuoronumeroita jakaa juttelemaan pyrkiville. Sen jälkeen olen pitänyt sitä vain mieheni läsnä ollessa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaan miestäni laittamalla sukkahousut, skottiruutuisen hameen, korkkarit, avonaisen paidan ja nätit säärystimet. Baarissa saan syöviä katseita muilta miehiltä josta mieheni kiusaantuu. Kotiin päästyämme seksi on himokasta ja hän käy todella kuumana. N 24.
Tuo skottiruutuhame tuntuu kyllä olevan miehille mieleen. Joskus oli sellainen ja verkkosukkikset baarissa ja no, olisi voinut vuoronumeroita jakaa juttelemaan pyrkiville. Sen jälkeen olen pitänyt sitä vain mieheni läsnä ollessa 😁
Sama havainto, kiiltävät mustat sukkikset, skottihame,korkkarit ja kiva paita. Kuolaajia loputtomasti baarissa, ehkä skottihameessa on sitä tuhmaa koulutyttö lookkia.
Miksi naiset eivät käytä kuvio tai eri värisiä sukkiksia esim: sinisiä, keltaisia jne. Aina perus mustaa tai ihon värisiä.
Eileen tullessani saunasta vaimoni oli sillä aikaa laittaunut sukkahousut, pitsibodyn, korkkarit ja valkoiset säärystimet. Hän tietää että olen heikkona tälläiseen pukeutumiseen. Eikä aikaakaan kun bodynhakaset haaroista auki ja sukkikset alas ja muija kontille nojatuoliin. Nuolin ja sitten tuuppasin takaa. Late.
Sen verran alkaa olla kylmiä aamuja että paksut sukkahousut ja trikoot ovat ilmestyneet katukuvaan naisilla. Myönnän että olen heikkona kauniisiin sääriin.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran alkaa olla kylmiä aamuja että paksut sukkahousut ja trikoot ovat ilmestyneet katukuvaan naisilla. Myönnän että olen heikkona kauniisiin sääriin.
Myös ohuita sukkahousuja on alkanut näkyä paljon naisten jalassa. Erityisen paljon on näinä päivinä näkynyt naisia mustissa sukkiksissa. Sukkahoususääristä on minulle paljon silmäniloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös ohuita sukkahousuja on alkanut näkyä paljon naisten jalassa. Erityisen paljon on näinä päivinä näkynyt naisia mustissa sukkiksissa. Sukkahoususääristä on minulle paljon silmäniloa!
Onko mustat sukat tulleet jälleen muotiin?
Taidan olla epänormaali, kun minkäänlaiset sukka-tai säärystinrensselit eivät aiheuta minussa mitään värinää.
Kauniit kasvot, erityisesti silmät ja hymyilevä suu, saavat minut kävelemään päin lyhtypylväitä.
M52
Vaimoni leikkaa haarakiilan pois sukkahousuista kun niissä on reikiä. Saa vielä viimeisen käytön niille kun istuu seisovan kullin päälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mustat sukat tulleet jälleen muotiin?
Mustia sukkahousuja on näkynyt aina, niin että sanoisin kyllä että ne ovat olleet muotia koko ajan.
Olen kotosalla aina sukkahousuissa t-paidassa ja säärystimissä. Jostain syystä on vain niin hyvä fiilis tästä asusta. Olen myös pannut merkille että kun poikaystäväni tulee käymään niin hänellä ihan silmät kiiluu päässä. Nautin suuresti kun käperryn hänen kainaloon sohvalla ja hän silittelee sukkisjalkojani, sääriä, reisiä. Aina asia johtaa seksiin jossa olen kontilla sohvalla ja poikkis vetää sukkikset polvitaipeisiin ja nussii minua takaa seisaalta. Olen myös orgasmiherkkä ja tulen useita kertoja aktin aikana. Milla 22.
Olin tänään lenkkipolulla reippaasti kävelemässä ja voi ziisus mitä trikoo pyllyjä juoksi ohitseni polvipituisissa kompressio sukissa tai säärystimissä. Osalla pitkät hiukset hulmuten tai ponnarilla. Oli suuria vaikeuksia kun alkoi seisomaan kun ajatus lähti laukkaamaan.
Syksy on kivaa aikaa kun naiset kulkevat paksuissa sukkahousuissa ja tiukoissa trikoissa. Säärystimiäkin on alannut näkymään kun ilmat ovat viilenneet.
Jakkupuku alle sukkanauhakorsetti, mustat silkkisukat ja piikkikorkoavokkaat. Hiukset tiukalle nutturalle käteen ratsupiiska niin mieheni käy todella kuumana.
Vierailija kirjoitti:
Jakkupuku alle sukkanauhakorsetti, mustat silkkisukat ja piikkikorkoavokkaat. Hiukset tiukalle nutturalle käteen ratsupiiska niin mieheni käy todella kuumana.
Missäs tällaisia unelmanaisia on.
Tykkään kun naisella on paksut vaikka 80 tai 100 den sukkahousut vaikka pinkit, siniset, keltaiset ja kun korkokengät tai saappaat jalassa. Sitten saappaita suutelemalla pikkuhiljaa riisun saappaat ja sitten jatkan sukkahousujen verhoamien varpaiden ja jalkojen suutelemisesta. Pikkuhiljaa etenen ylöspäin suudellen sääriä ja reisiä. Samalla hieroen paljaita rintoja ja nännejä. Sitten jatkaen suudellen kostunutta pimppiä ja hieroen ihanaa vatsaa ja laskemalla hitaasti sukkahousut ja jatkaen märän pimpin nuolemista kunnes poistan sukkahousut ja antan naiselleni upean orgasmin ja nuolen pimppinesteet. Mies 62
Minihame ja sukkahousut tennareitten ja säärystimien kanssa tekevät tyttömäisen lookin. Tykkään kovasti kun tyttöystäväni pukeutuu festareille näin.