Sukkahousut ja säärystimet.
Mites on miehet, nyt taas tulee muotiin säärystimet. Mieheni käy ainakin kuumana kun olen sukkahousuissa, säärystimissä ja hameessa. Kieltämättä tunnen itsekkin oloni seksikkääksi.
Kommentit (606)
Syksymmällä sitten taas paksummat sukkikset ja säärystimet. Ihan odotan innolla syksyä. N 36.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole sukkiksia ja säärystimiä tarvinnut näillä helteillä.
Kesähelteet on nyt peruttu ainakin joksikin aikaa. Sukkahousut taas jalassa.
Joo sukkiksilla mennään eikä tee edes mieli olla ilman.
Ekan kerran kokeilin mennä kaupoille shortseissa ja alla sellaset den10 suntan norlynit. Meinasi ettei stondis laske ollenkaan mut sitten ku lähdin liikkeelle se laski ja pääsin kaupoille. Suurin osa väestä ei huomannut ollenkaan tai kiinnittänyt huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Joo sukkiksilla mennään eikä tee edes mieli olla ilman.
Mulla kanssa kotitoimistolla
Minä myös olen alkanut pitää ihan normina ohuita sukkiksia shortsien kanssa näin viileämmillä säillä. Ihon väriset on huomaamattomat kun ajelee säärikarvat pois. Tuntuu erittäin kivalta, paljon mukavampaa kuin pitkät housut.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös olen alkanut pitää ihan normina ohuita sukkiksia shortsien kanssa näin viileämmillä säillä. Ihon väriset on huomaamattomat kun ajelee säärikarvat pois. Tuntuu erittäin kivalta, paljon mukavampaa kuin pitkät housut.
Oletko mies?
Olen 44v nainen ja nytkin mökillä 60den paksuissa kiiltävissä sukkiksissa. Säärystimet laitoin aamulla kaveriksi kun sadekeli. Paksuhuppari päällä ilman rintaliivejä, kiva kotiasu.
Vierailija kirjoitti:
Olen 44v nainen ja nytkin mökillä 60den paksuissa kiiltävissä sukkiksissa. Säärystimet laitoin aamulla kaveriksi kun sadekeli. Paksuhuppari päällä ilman rintaliivejä, kiva kotiasu.
Minä taas käytän mökillä kiiltäviä mustia trikoita ja säärystimiä sadekelillä. N 26.
Muutaman päivän ollut sateista. Sukkikset lämmittää mukavasti eikä tule liian kuuma.
Olemme mieheni kanssa käyttäneet molemmat sukkahousuja monta vuotta. On myös kiva katsella kun mies kekkaloi sukkiksissa.
Verkkosukkiksissa kun ottaa aurinkoa niin on sen jälkeen kun grilliritilä.
Voi kuinka odotankaan syksyn viileitä keliä. Saan laittaa paksummat sukkahousut ja pitkät säärystimet hameen kanssa.
Nyt tulevana lauantaina menemme kesähäihin. Alle laitan sukkanauhat ja 10den kiiltävät vaaleat sukat ja push up rintaliivit. Muotoja korostavan kesäkekon ja punaiset avokkaat 10cm korolla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulevana lauantaina menemme kesähäihin. Alle laitan sukkanauhat ja 10den kiiltävät vaaleat sukat ja push up rintaliivit. Muotoja korostavan kesäkekon ja punaiset avokkaat 10cm korolla.
No piti tämäkin ketju taas kaivaa esille. Laita mitä laitat, ei tartte täällä ilmoitella....prkl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No piti tämäkin ketju taas kaivaa esille. Laita mitä laitat, ei tartte täällä ilmoitella....prkl
Sinuna löysäisin pikkuisen kaulusta .
Sadepäivä taas. Laitoin aamulla 60 den sukkahousut ja säärystimet puolireiteen. Kullini on siveysvyössä ja olen erittäin kiihottunut. Odottelen että naiseni tulee töistä ja ehkä saan naida.
Minust on ihana nukkua yöllä sukkahousuissa silloin kun waimo ei ole kotona. Sopivan lämmin mutta silti viileä. Ihmetyttää vaan kun kaikki ne hajoo haaroist vaik on sopivan kokoset. Mikä niis on ? Venyttelenkö yöllä niin rajusti ?
Erittäin kiihottavaa nukkua liukkaissa sukkahousuissa.
Eipä ole sukkiksia ja säärystimiä tarvinnut näillä helteillä.