Sukkahousut ja säärystimet.
Mites on miehet, nyt taas tulee muotiin säärystimet. Mieheni käy ainakin kuumana kun olen sukkahousuissa, säärystimissä ja hameessa. Kieltämättä tunnen itsekkin oloni seksikkääksi.
Kommentit (606)
Kun naisella on kauniit jalat, niin mikäs sen seksikkäämpää. Sukkissääret on kyllä kaunista katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun naisella on kauniit jalat, niin mikäs sen seksikkäämpää. Sukkissääret on kyllä kaunista katseltavaa.
Mikäs mikäs
Sukkiksia on alkanut näkymään nyt kun ilmat on viilenneet. Todella hienoa katseltavaa tällaiselle sääri fetisistille.
Vierailija kirjoitti:
Oikeen kauniit sääret verhottuna mustaan kiiltävään nyloniin ja piikkikorkoavokaat. seisokki on taattu.
Kävin juuri ostamassa 80 den mustat sukkahousut. Näin miehenä käytän niitä housujen alla ja kotosalla olen pelkissä sukkiksissa ja säärystimissä. Jännä kun pieni kiihotus päällä koko ajan.
Jo seurusteluaikoina mieheni sanoi olevansa heikkona kun naisella on sukkikset tai sukat ja hame. Nyt jo 25 vuotta yhteista elämää takana, pyrin aina kun mahdollista pukemaan hameen sukkiksilla tai sukkanauhasukilla. Kotosalla sitten saatan pyöriä ilman hametta ja siitäkös mieheni innostuu, vielä joskus vetäisen ylipolvensäärystimet sukkisten päälle. N 45.
Ilahduttavasti eilen näkyi monella naisella sukkahousut, hame ja maiharit yhdistelmää. Kyllä siinä omakin mieli reipastui, kun sai ihailla naisten sääriä.
Vierailija kirjoitti:
Ilahduttavasti eilen näkyi monella naisella sukkahousut, hame ja maiharit yhdistelmää. Kyllä siinä omakin mieli reipastui, kun sai ihailla naisten sääriä.
Kun näkee oikeen rotusääret nylonissa tekisi mieli polvistua suutelemaan niitä.
Avovaimolla on täydelliset sääret ja pohkeet, ei yhtään mikään länkisääri ollenkaan. Mutta, ei vain pidä sukkiksia eikä hameita. Vaikka hän jos kuka olisi upea näky niissä. Kerran pari vuodessa suostuu mun mieliksi seksissä pukeutumaan stay upeihin.
Tilasin syksyä ja talvea varten kivoja värikkäitä ja paksuja sukkahousuja netistä. Just noudin lähetykset postista. Ihanan lämpimiä mielyttäviä ja kiihottaviakin. Virastossa puvun alta niitä ei kukaan huomaa. Olisi kiva tavata samanhenkisiä.
Eileen illalla yökerhossa oli naisia pikkumustissa ja piikkiorkoavokaissa tälläytyneenä. Voi helkkari mitä seisokkeja sain koko illan ja yön. Sain jopa yhden hotellihuoneeseeni ja tämä olikin jännätapaus. Pikkumusta, haaroista avoimet sukkahousut korkkarit eikä pikkareita ollenkaan. Siinä sitten sain tehdä temppuja haara reijästä monella lailla. " Harvinaista herkkua "
Vaimoni on aina kotona paksuissa sukkahousuissa ja jonkin moisessa paidassa. Tykkään kyllä katsella hänen muotoja kun touhuaa. Talvella pitää myös sukkisten kanssa polvipituisia valkoisia villasukkia jotka on mielestäni seksikkäät.
Sukkahousuihini haaraväliin reikä, mieheni 51 v. tykkää
Kyllä kun nainen on kontallaan persepystyssä halkiosukkiksissa niin on se kiihottava näky. Ehkä mausteeksi vielä nuo pitkät säärystimet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kun nainen on kontallaan persepystyssä halkiosukkiksissa niin on se kiihottava näky. Ehkä mausteeksi vielä nuo pitkät säärystimet.
Jep! Onhan tuokin varmaan aikamoinen näky, kostuu tässä nainenkin ja käteni menee housuihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! Onhan tuokin varmaan aikamoinen näky, kostuu tässä nainenkin ja käteni menee housuihin
Oliko kostunut liukkaaksi ?
Tuntui olevan tullut liukkaaksi
Vierailija kirjoitti:
Tuntui olevan tullut liukkaaksi
Tekeekö mieli pyllistää sukkiksissa ja hameessa ?
Varhaisimmat mielikuvani sukkahousuista kiihottavana on joskus 12-14 v ikäisestä. Yläasteella oli yksi opettaja joka oli aina kiiltävissä mustissa sukkahousuissa, korkokengissä ja polvipituisessa hameessa. Tämä nuori opettaja oli aina haaveissani kun runkkailin kotona ja haaveilin että hän piiskaisi minua karttakepillä. Nyt 3 kymppisenä olen parisuhteessa naisen kanssa joka ymmärtää fetissiäni. Olemme hankkineet vanhanajan pulpetin ja hän pukeutuu tiukaksi opettajaksi. Hän laittaa sukkikset, korkoavokkaat, nahkaminihameen, mustat pitsirintaliivit ja seksikään paitapuseron, hiukset tiukalle nutturalle ja hiukan ylimeikkaa. Minä istun pulpetissa ja hän kuullustelee minua kolttosista, komentaa mahalle pulpetille ja sitoo käsistä pulpetinjalkoihin. Sitten hän laskee housuni ja piiskaa hankimamme vanhalla karttakepillä ja haukkuu minua runkkariksi. Kurituksen jälkeen joudun ryomimään lattialla ja nuolemaan kengät ja suutelemaan sääriä, mikä on todella kiihottavaa. Sitten hän nostaa hitaasti hameensa ja menee hajareisin seisomaan pyllypystyssä nojaten pulpettiin. Saan komennon nuolla sukkisten päältä. Olen kontilla lattialla hänen takana ja nuolen kunnes hän tulee voimakkaasti vapisten. Sitten hän komentaa laskemaan sukkikset ja sanoo pane pikkurunkkarini pane. Sesokkini on todella kova kun työnnyn häneen, tulen aika äkkiä ja saan vielä haukut että olen lerppakullinen runkkari josta ei ole mihinkään. Tämän jälkeen hän laittaa minut siveysvyöhön ja piiskaa armotta ja sitten joudun nurkkaan tunniksi. Yöksi pääsen munat lukossa kuitenkin hänen kainaloon nukkumaan joka on kuitenkin aralla pyllyllä vaikeaa. Aamulla sitten kun olen nuollut opettajani pariin kertaan hän avaa lukon ja saan naida ihanasti häntä pitkään. Sitten hymyssäsuin kahvinkeittoon, halailemme toisiamme ja pusutelemme. Olen todella onnelinen kun löysin hänet ja hän vetää tämän roolin. Oppilas.