En halua puhua miehelle mitään, koska se on raskas ihminen.
Onko muita, jotka ei jaksa enää ottaa puheeksi mitään uutista, näyttää videota tai ylipäätään aloittaa keskustelua, koska lähes kaikesta seuraa väittely ja kovaääninen monologi? Haluaisin joskus nauraa yhdessä jollekin tyhmälle jutulle, mutta ei. Se käännetään väkisin siihen, että tässä on nyt paljon laajempi, poliittisempi asia käsittelyssä, en saa puheenvuoroa, joudun puolustautumaan jne. Ja silloin kaduttaa ihan kunnolla, että ylipäätään avasin suuni. Se meuhkaaminen ja ränttääminen on niin uuvuttavaa. Miehen mielestä se on normaalia keskustelua. Sitten kun ajan kanssa kuormitun liikaa ja sanon taas etten jaksa enää, pakkaan kamani ja lähden koska en ilmiselvästi sovellu parisuhteeseen, alkaa se panikointi ja poru.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussettiä naisilta. Ei jaksa katsella naamaa saatika puhua miehelle, mutta sen rahat kelpaa kyllä.
Perussettiä miehiltä, leuhkii jonkun toisen mielikuvitusrahoilla. Tilisi saldo on kuitenkin kolminumeroinen.
Ap
Kerro itse, miksi olet miehen kanssa.
Entä miksi tehtailet näitä ketjuja palstalle?
Miksi vihaat miehiä?
Miksi uhkailet täällä erolla? Tee se jo tänään ihan siellä oikeassa elämässä! Jos et tee niin miksi et?
Sen takia, että mulle on omat ääriviivani hämärät enkä tiedä mistä alan ja mihin lopun. Mun rajat on särjetty ja hajoitettu. Sen takia, ettei tuo ole päästänyt koskaan lähtemään manipuloimatta ja väsyttämättä minua. Miksi ei päästä, kun en halua edes elää jos tämä on ikuisesti tätä? Miksi olen toiselle joku elinehto ja itse tarvitsisin käytännössä lääkitystä jaksaakseni toista?
En tehtaile aloituksia.
Ap
Olen tämä Murhaaja lähelläni, Vaarallinen naapuri vastaaja. Syyni ovat aivan samat! Mies on uhannut tehdä elämästäni helvettiä jos lähden. Tästä erosta tulisi todella karmiva. Erosta puhuessani hän on laittanut toisen kissoistamme muovipussissa ulos kun nukun, avaimeni kotioveen on kerran vaihdettu toiseen, pihassa on kameravalvonta ja ainostaan hänelle tulee ilmoitus jos joku on oven takana tai ylipäänsä ovesta poistuu. Koska en ole maksanut yhteisestä sängystä euroakaan olen joutunut nukkumaan olohuoneen lattialla, tv:n antennijohto otettu pois etten voi katsoa telkkaria...
Ota yhteys turvakotiin tms tahoon, että pääset turvallisesti pois.
Tämä.
Ap
Se, että jollain on asiat vielä pahemmin, ei tarkoita, että sinullakaan olisi hyvin. Ethän tuudittaudu siihen vaan pidät poistumissuunnitelman elävänä ja valmistaudut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mies kuulostaa minun mieheltäni. PAITSI mieheni kanssa ei voi katsoa esim. Murhaaja kotonani, Vaarallinen naapuri tms. missä syyllinen voi olla nainen. Jännää miten voikin mennä miehelle niin tunteisiin. Jos tekijä on nainen on nainen täysin seko ja alkaa aivan älytön monologi miten naiset ovat arvaamattomia, petollisia ja hyvä ettei jo minua syytetä murhan suunnittelusta. Tekijän ollessa mies nainen on ollut petollinen, rahan perässä tms. Siinä sitten yritän selittää, että kyseessä sarja eikä tilannekatsaus meidän elämästä. Jep, riita valmis.
Turha selittää sovinistille. Hän on jo päättänyt, että kaikki naiset - sinä mukaanlukien - ovat vaarallisia tai tyhmiä. Siksi sinullekin pitää miesselittää, kun nainen ei vaan ymmärrä. Varmaan sitä murhaakin suunnittelet kuiteski salassa :D
Autistimies. Jos oot mun exän kanssa kimpassa niin nyt tiedät mitä tarkoitti kun hän mainosti minua hulluna exänä, joka ei anna lapsia pitkiin luonapitoihin. Ikävä herätys sulle kun huomaat, että hänellä on myös pers häiriö, mikä tekee hänestä väkivaltaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussettiä naisilta. Ei jaksa katsella naamaa saatika puhua miehelle, mutta sen rahat kelpaa kyllä.
Perussettiä miehiltä, leuhkii jonkun toisen mielikuvitusrahoilla. Tilisi saldo on kuitenkin kolminumeroinen.
Ap
Kerro itse, miksi olet miehen kanssa.
Entä miksi tehtailet näitä ketjuja palstalle?
Miksi vihaat miehiä?
Miksi uhkailet täällä erolla? Tee se jo tänään ihan siellä oikeassa elämässä! Jos et tee niin miksi et?
Sen takia, että mulle on omat ääriviivani hämärät enkä tiedä mistä alan ja mihin lopun. Mun rajat on särjetty ja hajoitettu. Sen takia, ettei tuo ole päästänyt koskaan lähtemään manipuloimatta ja väsyttämättä minua. Miksi ei päästä, kun en halua edes elää jos tämä on ikuisesti tätä? Miksi olen toiselle joku elinehto ja itse tarvitsisin käytännössä lääkitystä jaksaakseni toista?
En tehtaile aloituksia.
Ap
Olen tämä Murhaaja lähelläni, Vaarallinen naapuri vastaaja. Syyni ovat aivan samat! Mies on uhannut tehdä elämästäni helvettiä jos lähden. Tästä erosta tulisi todella karmiva. Erosta puhuessani hän on laittanut toisen kissoistamme muovipussissa ulos kun nukun, avaimeni kotioveen on kerran vaihdettu toiseen, pihassa on kameravalvonta ja ainostaan hänelle tulee ilmoitus jos joku on oven takana tai ylipäänsä ovesta poistuu. Koska en ole maksanut yhteisestä sängystä euroakaan olen joutunut nukkumaan olohuoneen lattialla, tv:n antennijohto otettu pois etten voi katsoa telkkaria...
Ota yhteys turvakotiin tms tahoon, että pääset turvallisesti pois.
Tämä.
Ap
Herranjumala naiset, ihan sama jos uhkailee hel**tillä, tehän elätte siellä jo.
Hengenvaarallista touhua varsinkin tuolla jonka kissa oli jo muovikassissa. Turvakotiin ja rikosilmoitus äijästä. Soita nollalinjalle ja kysy neuvoja. Suunnittele lähtö mieheltä salaa, please pelasta itsesi ja eläimet.
Mitä jos pakkaisit ihan heti ne kamat ja lähtisit kohti omaa elämää? Miksi odottaa uutta väsyttämistä. Mies käyttää henkistä ja emotionaalista väkivaltaa jatkuvasti. Mitä sä saat tosta ettet viitsi lähteä?
Paikallinen turvatalo auttaa. Eläimet saa yleensä ottaa mukaan tai eläinsuojelu käy hakemassa ne turvaan, vaikka poliisin kanssa. Asiat järjestyvät kyllä, mutta ne pitää järjestää salassa ja lopullisesti niin, ettei enää palaa takaisin mistään hinnasta tai hyvittelystä tai uhkailusta.
Omaa äitiäni väkivaltainen miesystävänsä uhkaili, että tapp44 meidät aikuiset lapset, vaikkei mies edes tiennyt missä asumme. Kaikkea mahdollista uhkailua. Äiti saatiin pois, kun käytiin autolla hakemassa miehen pihasta (me 2 naista) ja ilmoitettiin, että parempi, kun et enää näyttäydy millään muotoa etkä ota yhteyttä.
Turvataloon. Pakkaat kassiin tarvittavat asiat ja lähdet, vaikka viimeisillä rahoilla taksilla. Muut asiat ovat aina järjestettävissä tavalla tai toisella, jos ei muutoin, niin ilmaisen oikeusasiamiehen kanssa, jollainen löytyy joka kunnasta. Sekä tietysti poliisin kanssa.
Ennen pitkää pääset todennäköisesti hengestäsi, kuten kissasikin, jos et lähde.