Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua puhua miehelle mitään, koska se on raskas ihminen.

Vierailija
25.03.2023 |

Onko muita, jotka ei jaksa enää ottaa puheeksi mitään uutista, näyttää videota tai ylipäätään aloittaa keskustelua, koska lähes kaikesta seuraa väittely ja kovaääninen monologi? Haluaisin joskus nauraa yhdessä jollekin tyhmälle jutulle, mutta ei. Se käännetään väkisin siihen, että tässä on nyt paljon laajempi, poliittisempi asia käsittelyssä, en saa puheenvuoroa, joudun puolustautumaan jne. Ja silloin kaduttaa ihan kunnolla, että ylipäätään avasin suuni. Se meuhkaaminen ja ränttääminen on niin uuvuttavaa. Miehen mielestä se on normaalia keskustelua. Sitten kun ajan kanssa kuormitun liikaa ja sanon taas etten jaksa enää, pakkaan kamani ja lähden koska en ilmiselvästi sovellu parisuhteeseen, alkaa se panikointi ja poru.

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussettiä naisilta. Ei jaksa katsella naamaa saatika puhua miehelle, mutta sen rahat kelpaa kyllä.

Vierailija
82/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lujan kiitos en elä avio/ en avio liitossa niin ei ole tuollaisia ongelmia! terv.aikuinen itsenäinen vähä varainen nainen!  ps.Mielummin vähä varainen kuin miehen kanssa jolla aina isompi tilipussi kuin naisella ja tuo vain ongelmia kotiin..

Mitä enempi selittelet onnellisuuttasi, sitä enemmän käy ilmi se, että olet katkera ihminen 🤘🏻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussettiä naisilta. Ei jaksa katsella naamaa saatika puhua miehelle, mutta sen rahat kelpaa kyllä.

Perussettiä miehiltä, leuhkii jonkun toisen mielikuvitusrahoilla. Tilisi saldo on kuitenkin kolminumeroinen.

Ap

Vierailija
84/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussettiä miehiltä, leuhkii jonkun toisen mielikuvitusrahoilla. Tilisi saldo on kuitenkin kolminumeroinen.

Ap

Kerro itse, miksi olet miehen kanssa. 

Entä miksi tehtailet näitä ketjuja palstalle?

Miksi vihaat miehiä?

Miksi uhkailet täällä erolla? Tee se jo tänään ihan siellä oikeassa elämässä! Jos et tee niin miksi et?

Vierailija
85/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko M ja J? Olenkin vuosia, tai vuosikymmeniähän tässä on jo kulunut, miettinyt, miten kestät...

Vierailija
86/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies kuulostaa minun mieheltäni. PAITSI mieheni kanssa ei voi katsoa esim. Murhaaja kotonani, Vaarallinen naapuri tms. missä syyllinen voi olla nainen. Jännää miten voikin mennä miehelle niin tunteisiin. Jos tekijä on nainen on nainen täysin seko ja alkaa aivan älytön monologi miten naiset ovat arvaamattomia, petollisia ja hyvä ettei jo minua syytetä murhan suunnittelusta. Tekijän ollessa mies nainen on ollut petollinen, rahan perässä tms. Siinä sitten yritän selittää, että kyseessä sarja eikä tilannekatsaus meidän elämästä. Jep, riita valmis.

Vierailija
87/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko M ja J? Olenkin vuosia, tai vuosikymmeniähän tässä on jo kulunut, miettinyt, miten kestät...

Eri kirjaimet meillä, eli ei olla nuo.

Ap

Vierailija
88/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies kuulostaa minun mieheltäni. PAITSI mieheni kanssa ei voi katsoa esim. Murhaaja kotonani, Vaarallinen naapuri tms. missä syyllinen voi olla nainen. Jännää miten voikin mennä miehelle niin tunteisiin. Jos tekijä on nainen on nainen täysin seko ja alkaa aivan älytön monologi miten naiset ovat arvaamattomia, petollisia ja hyvä ettei jo minua syytetä murhan suunnittelusta. Tekijän ollessa mies nainen on ollut petollinen, rahan perässä tms. Siinä sitten yritän selittää, että kyseessä sarja eikä tilannekatsaus meidän elämästä. Jep, riita valmis.

Melko häiriintynyttä. Kuulostaa mun isältä. Se luki Alibia ja kuvitteli jokaikisen rikoksen mun äidin tekemäksi. Tuo omakin silloin kun vielä joi, kehitteli aika sekavaa settiä ja ihme yhteyksiä korviensa välissä.

Ap

Vierailija
89/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi vihaat miehiä?

Miksi uhkailet täällä erolla? Tee se jo tänään ihan siellä oikeassa elämässä! Jos et tee niin miksi et?

Sen takia, että mulle on omat ääriviivani hämärät enkä tiedä mistä alan ja mihin lopun. Mun rajat on särjetty ja hajoitettu. Sen takia, ettei tuo ole päästänyt koskaan lähtemään manipuloimatta ja väsyttämättä minua. Miksi ei päästä, kun en halua edes elää jos tämä on ikuisesti tätä? Miksi olen toiselle joku elinehto ja itse tarvitsisin käytännössä lääkitystä jaksaakseni toista?

En tehtaile aloituksia.

Ap

Vierailija
90/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ovat naisvihaajia sairaan äitisuhteensa vuoksi. Eivät pysty kiintymään yhteenkään naiseen oikeasti. Osa haluaa tietoisesti vahingoittaa. 

Vierailija
91/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi vihaat miehiä?

Sen takia, että mulle on omat ääriviivani hämärät enkä tiedä mistä alan ja mihin lopun. Mun rajat on särjetty ja hajoitettu. Sen takia, ettei tuo ole päästänyt koskaan lähtemään manipuloimatta ja väsyttämättä minua. Miksi ei päästä, kun en halua edes elää jos tämä on ikuisesti tätä? Miksi olen toiselle joku elinehto ja itse tarvitsisin käytännössä lääkitystä jaksaakseni toista?

En tehtaile aloituksia.

Ap

Eihän ne päästä. Itse pitää riuhtaista itsensä irti. 

Vierailija
92/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sullahan on ihan seko mies ja isäsikin on ollut päästään viallinen! Ei ihme, jos olet ajautunut toisen päävikaisen kanssa yhteen, kun kotona miehen ja parisuhteen malli on ollut ihan yhtä kaheli. :(

Parisuhteesi ei ole terve millään mittareilla. Ansaitset parempaa. Kukaan aidosti rakastava kumppani ei riehu automatkalla kumppanilleen paniikkikohtausta ja sitten kaasuvalota puolisoaan, että sun oma vika, mitäs sulle ei voi puhua normaalisti (tai siis "normaalisti").

Jos saat käsiisi kirjan Why Does He Do That? Inside the Minds of Angry and Controlling Men, suosittelen lukemaan. Adlibrissessä on ainakin, netistä löytyy varmaan kanssa.

Tuo jatkuu niin kauan, kun pysyt suhteessa. Miehesi ei muutu eikä halua muuttua eikä koe tekevänsä mitään väärää. Jos haluaisi muuttua ja kokisi olevansa väärässä, hän olisi jo tehnyt parannuksen, muuttanut tapansa ja pyytänyt (aidosti) anteeksi.

Myös Narsisti ja Minä kanavalta voi käydä kuuntelemassa suomeksi materiaalia. Selkeästi ainakin narsistisia piirteitä omaava mies. Kukaan täysillä käyvä ei toimi kuten miehesi. Narsisti ja narsistinen persoonahan molemmat ovat sairaudentunnottomia, vaikka  niille vääntäisi ratakiskosta asiat.

Vierailija
93/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi vihaat miehiä?

En tehtaile aloituksia.

Ap

Eihän ne päästä. Itse pitää riuhtaista itsensä irti. 

Just näin! Miksi mies nyt saavutetun edun päästäisi menemään? Varsinkin, jos on narsistinen. Sillähän on hallittava henkilö siinä elämässä, koska tommoinen tollukka tarvitsee aina tunteen voimasta ja vahvuudesta. Se onnistuu manipuloimalla ja kohtelemalla muita itseään alempiarvoisina. Muut ihmiset ovat narsisteilla ja narsistisille persoonille (ja psyk0paateille ja sosi0paateille) vain kulutushyödykkeitä. Samanlaisia kuin tuoli tai lusikka, ei yhtään sen enempää ihmisiä. Hän itse vain on ihminen, ja muiden yläpuolella. Hän saa tehdä mitä vaan, kenelle vaan, rikkoa  myös lakia, ihan mielin määrin.

Narskuilla on vain kaksi tunnetta; viha ja kateus.

Kehitysasteeltaan he ovat jääneet 4-vuotiaan tasolle.

Vierailija
94/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit ovat naisvihaajia sairaan äitisuhteensa vuoksi. Eivät pysty kiintymään yhteenkään naiseen oikeasti. Osa haluaa tietoisesti vahingoittaa. 

Ton äiti on niin pimeä, etten ole missään väleissä sen kanssa. Kiusasi mun ihanan appiukkonikin ennenaikaiseen hautaan.

Ap

Vierailija
95/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei yleensä ole tarvetta puhua niin paljon kuin naisilla. Se ehkä ärsyttää naisia.

Vierailija
96/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP sullahan on ihan seko mies ja isäsikin on ollut päästään viallinen! Ei ihme, jos olet ajautunut toisen päävikaisen kanssa yhteen, kun kotona miehen ja parisuhteen malli on ollut ihan yhtä kaheli. :(

Parisuhteesi ei ole terve millään mittareilla. Ansaitset parempaa. Kukaan aidosti rakastava kumppani ei riehu automatkalla kumppanilleen paniikkikohtausta ja sitten kaasuvalota puolisoaan, että sun oma vika, mitäs sulle ei voi puhua normaalisti (tai siis "normaalisti").

Jos saat käsiisi kirjan Why Does He Do That? Inside the Minds of Angry and Controlling Men, suosittelen lukemaan. Adlibrissessä on ainakin, netistä löytyy varmaan kanssa.

Tuo jatkuu niin kauan, kun pysyt suhteessa. Miehesi ei muutu eikä halua muuttua eikä koe tekevänsä mitään väärää. Jos haluaisi muuttua ja kokisi olevansa väärässä, hän olisi jo tehnyt parannuksen, muuttanut tapansa ja pyytänyt (aidosti) anteeksi.

Myös Narsisti ja Minä kanavalta voi käydä kuuntelemassa suomeksi materiaalia. Selkeästi ainakin narsistisia piirteitä omaava mies. Kukaan täysillä käyvä ei toimi kuten miehesi. Narsisti ja narsistinen persoonahan molemmat ovat sairaudentunnottomia, vaikka  niille vääntäisi ratakiskosta asiat.

On PDF netissä ilmaiseksi. 

Vierailija
97/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei yleensä ole tarvetta puhua niin paljon kuin naisilla. Se ehkä ärsyttää naisia.

Tuo puhuu koko ajan ellen laita kuulokkeita päähän ja hakeudu toiseen huoneeseen. Eikö tässä ole jo moneen kertaan tullut ilmi, että mies pitää pitkiä kovaäänisiä monologeja?

Ap

Vierailija
98/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ton äiti on niin pimeä, etten ole missään väleissä sen kanssa. Kiusasi mun ihanan appiukkonikin ennenaikaiseen hautaan.

Ap

Lähde nyt vaan menemään ja jätä hänet äitinsä kanssa. 

Vierailija
99/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi olet sen miehen kanssa? Miksi muuten femspleinaat sille jos siitä syntyy riita?

Vierailija
100/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo puhuu koko ajan ellen laita kuulokkeita päähän ja hakeudu toiseen huoneeseen. Eikö tässä ole jo moneen kertaan tullut ilmi, että mies pitää pitkiä kovaäänisiä monologeja?

Ap

Jaksoin narsistieksän monologeja noin 2 kk ja muutin erilleen ja totesin, että ikinä ei tarvi olla muhun yhteydessä enää. Oli tietysti henkisesti väkivaltainen mulkku muutenkin, sairaan pihi eikä olisi tehnyt kanssani muuta kuin lähtenyt baariin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi