Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua puhua miehelle mitään, koska se on raskas ihminen.

Vierailija
25.03.2023 |

Onko muita, jotka ei jaksa enää ottaa puheeksi mitään uutista, näyttää videota tai ylipäätään aloittaa keskustelua, koska lähes kaikesta seuraa väittely ja kovaääninen monologi? Haluaisin joskus nauraa yhdessä jollekin tyhmälle jutulle, mutta ei. Se käännetään väkisin siihen, että tässä on nyt paljon laajempi, poliittisempi asia käsittelyssä, en saa puheenvuoroa, joudun puolustautumaan jne. Ja silloin kaduttaa ihan kunnolla, että ylipäätään avasin suuni. Se meuhkaaminen ja ränttääminen on niin uuvuttavaa. Miehen mielestä se on normaalia keskustelua. Sitten kun ajan kanssa kuormitun liikaa ja sanon taas etten jaksa enää, pakkaan kamani ja lähden koska en ilmiselvästi sovellu parisuhteeseen, alkaa se panikointi ja poru.

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies kuulostaa minun mieheltäni. PAITSI mieheni kanssa ei voi katsoa esim. Murhaaja kotonani, Vaarallinen naapuri tms. missä syyllinen voi olla nainen. Jännää miten voikin mennä miehelle niin tunteisiin. Jos tekijä on nainen on nainen täysin seko ja alkaa aivan älytön monologi miten naiset ovat arvaamattomia, petollisia ja hyvä ettei jo minua syytetä murhan suunnittelusta. Tekijän ollessa mies nainen on ollut petollinen, rahan perässä tms. Siinä sitten yritän selittää, että kyseessä sarja eikä tilannekatsaus meidän elämästä. Jep, riita valmis.

Ja miksi olet sen miehen kanssa? Miksi muuten femspleinaat sille jos siitä syntyy riita?

Ei kai tuossa selittämisessä ole mitään sukupuolitusta? Jos joku on harhainen telkkariohjelmasta, sille selitetään, että kyseessä on telkkariohjelma. 

Vierailija
102/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei yleensä ole tarvetta puhua niin paljon kuin naisilla. Se ehkä ärsyttää naisia.

Tuo puhuu koko ajan ellen laita kuulokkeita päähän ja hakeudu toiseen huoneeseen. Eikö tässä ole jo moneen kertaan tullut ilmi, että mies pitää pitkiä kovaäänisiä monologeja?

Ap

Jaksoin narsistieksän monologeja noin 2 kk ja muutin erilleen ja totesin, että ikinä ei tarvi olla muhun yhteydessä enää. Oli tietysti henkisesti väkivaltainen mulkku muutenkin, sairaan pihi eikä olisi tehnyt kanssani muuta kuin lähtenyt baariin. 

Mikä sai sinut muuttamaan sen kanssa yhteen? Millainen nainen ripustautuu henkisesti väkivaltaisen mulkun, sairaan pihin miehen jalkaan, joka lähtee naisen kanssa vain baariin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies kuulostaa minun mieheltäni. PAITSI mieheni kanssa ei voi katsoa esim. Murhaaja kotonani, Vaarallinen naapuri tms. missä syyllinen voi olla nainen. Jännää miten voikin mennä miehelle niin tunteisiin. Jos tekijä on nainen on nainen täysin seko ja alkaa aivan älytön monologi miten naiset ovat arvaamattomia, petollisia ja hyvä ettei jo minua syytetä murhan suunnittelusta. Tekijän ollessa mies nainen on ollut petollinen, rahan perässä tms. Siinä sitten yritän selittää, että kyseessä sarja eikä tilannekatsaus meidän elämästä. Jep, riita valmis.

Ja miksi olet sen miehen kanssa? Miksi muuten femspleinaat sille jos siitä syntyy riita?

Ei kai tuossa selittämisessä ole mitään sukupuolitusta? Jos joku on harhainen telkkariohjelmasta, sille selitetään, että kyseessä on telkkariohjelma. 

Melkoinen aarre mieheksi jos ei tuota asiaa tajua... millainen nainen menee tuollaisen miehen kanssa yhteen, riitelemään televisio-ohjelmasta?

Vierailija
104/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei yleensä ole tarvetta puhua niin paljon kuin naisilla. Se ehkä ärsyttää naisia.

Tuo puhuu koko ajan ellen laita kuulokkeita päähän ja hakeudu toiseen huoneeseen. Eikö tässä ole jo moneen kertaan tullut ilmi, että mies pitää pitkiä kovaäänisiä monologeja?

Ap

Jaksoin narsistieksän monologeja noin 2 kk ja muutin erilleen ja totesin, että ikinä ei tarvi olla muhun yhteydessä enää. Oli tietysti henkisesti väkivaltainen mulkku muutenkin, sairaan pihi eikä olisi tehnyt kanssani muuta kuin lähtenyt baariin. 

Mikä sai sinut muuttamaan sen kanssa yhteen? Millainen nainen ripustautuu henkisesti väkivaltaisen mulkun, sairaan pihin miehen jalkaan, joka lähtee naisen kanssa vain baariin?

Se, että olin narsisti-isän lapsi eikä kotona ollut annettu mitään arvoa tarpeilleni. Mies ei ollut alkuun mulkku eikä henkisesti väkivaltainen. Olin nuori tyttö vasta, sitouduin liian nopeasti miehen aloitteesta. Vastuuntunnosta jäin enkä osannut jättää häntä heti, koska kuten sanoin, omilla tarpeillani ei ollut koskaan ollut mitään sijaa. 

Sitten, kun muutimme virallisesti yhteen, miehen käytös muuttui sormia näpäyttämällä monta kertaluokkaa pahemmaksi (vrt. narsisti pahoinpitelee puolisonsa ekan kerran hääyönä).  Muutaman kuukauden katselin ja sitten totesin, että mulla on muuten nyt oma elämä eikä tarvitse elää lapsuuskodin tai miesystävän kahleissa. 

Vierailija
105/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Ei siitä tarvitse mieheltä kysyä. Ei välttämättä edes ilmoittaa. Etenkin jos asutte vuokralla. Etsit kaikessa hiljaisuudessa oman asunnon ja muutat kun mies on vaikka töissä. Estät sen puhelimesta, niin ei saa yhteyttä. Nämä toimet siis jos et muuten pääse lähtemään. Jos on yhteinen asunto, toki se täytyy sitten hoitaa, ositus ja muut. Jätät vaikka kirjeen, missä kerrot asian.

Vierailija
106/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se, että olin narsisti-isän lapsi eikä kotona ollut annettu mitään arvoa tarpeilleni. Mies ei ollut alkuun mulkku eikä henkisesti väkivaltainen. Olin nuori tyttö vasta, sitouduin liian nopeasti miehen aloitteesta. Vastuuntunnosta jäin enkä osannut jättää häntä heti, koska kuten sanoin, omilla tarpeillani ei ollut koskaan ollut mitään sijaa. 

Sitten, kun muutimme virallisesti yhteen, miehen käytös muuttui sormia näpäyttämällä monta kertaluokkaa pahemmaksi (vrt. narsisti pahoinpitelee puolisonsa ekan kerran hääyönä).  Muutaman kuukauden katselin ja sitten totesin, että mulla on muuten nyt oma elämä eikä tarvitse elää lapsuuskodin tai miesystävän kahleissa. 

En itse ripustautunut häneen, mutta kuvittelin olevani mulkku, jos jätän hänet, kun toinen selvästi on pahoivoiva, traumatisoitunut ja minuun ripustautunut. Meni aikansa tajuta, että ei minun tarvitse uhrata hänelle omaa elämääni. Ihan mukava, älykäs, mutta ylikiltti nainen olen, eikä minua ole opetettu pitämään puoliani vaan aina kestämään, kestämään ja kestämään. 

Vierailija
107/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan tarkistaa milloin aloitus on kirjoitettu jos onkin mun kirjoittama. Mulla on täsmälleen sama tilanne. Nyt olen 20 vuoden jälkeen aloittanut salasuhteen toisen miehen kanssa, rakastunutkin, ja odotan sopivaa hetkeä että otan sen puheeksi ja lopultakin lopetan tämän uuvuttavan suhteen.

Vierailija
108/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde. Ei siitä tarvitse mieheltä kysyä. Ei välttämättä edes ilmoittaa. Etenkin jos asutte vuokralla. Etsit kaikessa hiljaisuudessa oman asunnon ja muutat kun mies on vaikka töissä. Estät sen puhelimesta, niin ei saa yhteyttä. Nämä toimet siis jos et muuten pääse lähtemään. Jos on yhteinen asunto, toki se täytyy sitten hoitaa, ositus ja muut. Jätät vaikka kirjeen, missä kerrot asian.

Talo on yhteinen, mutta tämä oli huono sijoitus. Joo pitäisi varmasti ennenkuin menetän kokonaan elämänhaluni.

Ap

Vierailija
109/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti ihan tarkistaa milloin aloitus on kirjoitettu jos onkin mun kirjoittama. Mulla on täsmälleen sama tilanne. Nyt olen 20 vuoden jälkeen aloittanut salasuhteen toisen miehen kanssa, rakastunutkin, ja odotan sopivaa hetkeä että otan sen puheeksi ja lopultakin lopetan tämän uuvuttavan suhteen.

Itse kaipaan vain yksinäisyyttä. Toivottavasti tiedät, mitä teet, etkä hyppää ojasta allikkoon.

Ap

Vierailija
110/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kaipaan vain yksinäisyyttä. Toivottavasti tiedät, mitä teet, etkä hyppää ojasta allikkoon.

Ap

Narsistiprofessori Sam Vakninin mukaan moni nainen tarvitsee pettämissuhteen päästäkseen narsistimiehestä eroon, vaikka pettäminen on täysin vastoin arvoja muuten. 

Vierailija
111/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihmisiä, jotka eivät tiedä, että ikäviä, toisia alas painavia, sairaita ihmisiä on oikeasti olemassa!

Kaikki eivät pelaa samoilla korteilla.

Siinä on turha tuputtaa omahyväisiä neuvoja kommunikaatiota parantamaan. Ei se nyt vaan mene niin.

Minusta on ihanaa lörpötellä kepeistä ja hauskoista asioista normaalien ihmisten kanssa. Ei aikuiselle ihmiselle tarvitse saarnata tai luennoida sielunsa mustuuden pohjamudista kumpuavaa monologia. Hyh!

Vierailija
112/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Uusi narsisti tarraa helposti kiinni, kun vanhasta hakeutuu eroon. Itselleni kävi niin, että tueksi liimautui naisnarsisti ystäväksi. Huokaus. 

Vierailija
113/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ihmisiä, jotka eivät tiedä, että ikäviä, toisia alas painavia, sairaita ihmisiä on oikeasti olemassa!

Kaikki eivät pelaa samoilla korteilla.

Siinä on turha tuputtaa omahyväisiä neuvoja kommunikaatiota parantamaan. Ei se nyt vaan mene niin.

Minusta on ihanaa lörpötellä kepeistä ja hauskoista asioista normaalien ihmisten kanssa. Ei aikuiselle ihmiselle tarvitse saarnata tai luennoida sielunsa mustuuden pohjamudista kumpuavaa monologia. Hyh!

Osa näistä taitaa olla niitä, jotka tunnistavat osittain itsensä ja lähtee uhrisyyllistysmoodi päälle.

Ap

Vierailija
114/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sulla on sama tilanne kuin meillä, mutta meillä se on nainen jonka kanssa en jaksa puhua yhtään mistään nykyään. Eihän se aina ollut tällaista, mutta pari vuotta sitten hänellä jokin puhkaisi tällaisen persoonallisuuden piirteen esiin. En tiedä, mikä.

Siinä on paljon narsistisia piirteitä nykyään, normaali keskustelu ei ole mahdollista. Enkä jaksa sitä yrittää edes vaan tykkään kans olla joko töissä tai yksin. Koko läsnäolo saa jännittyneen olon.

Erota pitää ilman muuta, kun saan asiat silleen järjestettyä. Se oon jo ymmärtäny että tässä ei oo muuta tehtävissä. Koko ihminen vie kaiken energian vaikka ei edes puhuta juurikaan nykyään

Vierailija
115/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussettiä naisilta. Ei jaksa katsella naamaa saatika puhua miehelle, mutta sen rahat kelpaa kyllä.

Perussettiä miehiltä, leuhkii jonkun toisen mielikuvitusrahoilla. Tilisi saldo on kuitenkin kolminumeroinen.

Ap

Kerro itse, miksi olet miehen kanssa. 

Entä miksi tehtailet näitä ketjuja palstalle?

Miksi vihaat miehiä?

Miksi uhkailet täällä erolla? Tee se jo tänään ihan siellä oikeassa elämässä! Jos et tee niin miksi et?

Sen takia, että mulle on omat ääriviivani hämärät enkä tiedä mistä alan ja mihin lopun. Mun rajat on särjetty ja hajoitettu. Sen takia, ettei tuo ole päästänyt koskaan lähtemään manipuloimatta ja väsyttämättä minua. Miksi ei päästä, kun en halua edes elää jos tämä on ikuisesti tätä? Miksi olen toiselle joku elinehto ja itse tarvitsisin käytännössä lääkitystä jaksaakseni toista?

En tehtaile aloituksia.

Ap

Olen tämä Murhaaja lähelläni, Vaarallinen naapuri vastaaja. Syyni ovat aivan samat! Mies on uhannut tehdä elämästäni helvettiä jos lähden. Tästä erosta tulisi todella karmiva. Erosta puhuessani hän on laittanut toisen kissoistamme muovipussissa ulos kun nukun, avaimeni kotioveen on kerran vaihdettu toiseen, pihassa on kameravalvonta ja ainostaan hänelle tulee ilmoitus jos joku on oven takana tai ylipäänsä ovesta poistuu. Koska en ole maksanut yhteisestä sängystä euroakaan olen joutunut nukkumaan olohuoneen lattialla, tv:n antennijohto otettu pois etten voi katsoa telkkaria...

Vierailija
116/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Narsistiprofessori Sam Vakninin mukaan moni nainen tarvitsee pettämissuhteen päästäkseen narsistimiehestä eroon, vaikka pettäminen on täysin vastoin arvoja muuten. 

Pystyn jollain tavalla kuvittelemaan, että voi lainata uudelta ihmiseltä puuttuvia voimia ja ihastuspsykoosi voi toimia estolääkityksenä manipulointia vastaan. Niille pahoille tunnetiloille, joita jätettävä kumppani yrittää siirtää jättäjän kannettavaksi, ei jää silloin paljoa tilaa, koska päässä pörrää ihastushöttö.

Ap

Vierailija
117/129 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussettiä naisilta. Ei jaksa katsella naamaa saatika puhua miehelle, mutta sen rahat kelpaa kyllä.

Perussettiä miehiltä, leuhkii jonkun toisen mielikuvitusrahoilla. Tilisi saldo on kuitenkin kolminumeroinen.

Ap

Miksi vihaat miehiä?

Miksi uhkailet täällä erolla? Tee se jo tänään ihan siellä oikeassa elämässä! Jos et tee niin miksi et?

Sen takia, että mulle on omat ääriviivani hämärät enkä tiedä mistä alan ja mihin lopun. Mun rajat on särjetty ja hajoitettu. Sen takia, ettei tuo ole päästänyt koskaan lähtemään manipuloimatta ja väsyttämättä minua. Miksi ei päästä, kun en halua edes elää jos tämä on ikuisesti tätä? Miksi olen toiselle joku elinehto ja itse tarvitsisin käytännössä lääkitystä jaksaakseni toista?

En tehtaile aloituksia.

Ap

Olen tämä Murhaaja lähelläni, Vaarallinen naapuri vastaaja. Syyni ovat aivan samat! Mies on uhannut tehdä elämästäni helvettiä jos lähden. Tästä erosta tulisi todella karmiva. Erosta puhuessani hän on laittanut toisen kissoistamme muovipussissa ulos kun nukun, avaimeni kotioveen on kerran vaihdettu toiseen, pihassa on kameravalvonta ja ainostaan hänelle tulee ilmoitus jos joku on oven takana tai ylipäänsä ovesta poistuu. Koska en ole maksanut yhteisestä sängystä euroakaan olen joutunut nukkumaan olohuoneen lattialla, tv:n antennijohto otettu pois etten voi katsoa telkkaria...

Hirveää, tilanteesi on siis todella paha.

Ap

Vierailija
118/129 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhdessä suhteessa tuollainen hirviö kuin Ap:n mies. Siinä suhteessa en enää arvostanut miestä lainkaan ja jo hänen hengityksensäkin ärsytti minua. Minusta tuntui, ettei mies osannut tai halunnut puhua mistään vakavasti, väänsi vain vitsiä kaikesta, vaikka alussa muka ihastuin juuri hänen kepeyteensä.

Vierailija
119/129 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi vihaat miehiä?

En tehtaile aloituksia.

Ap

Ota yhteys turvakotiin tms tahoon, että pääset turvallisesti pois.

Vierailija
120/129 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi vihaat miehiä?

En tehtaile aloituksia.

Ap

Ota yhteys turvakotiin tms tahoon, että pääset turvallisesti pois.

Tämä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi