Asento yhdenyönjuttussa
Missä asennossa yleensä harrastatte seksiä yhdenyönjutuissa?
Eroaako asento suhdeseksin asennoista?
Itse tykkään yhdenyönjuttuissa ratsastaa, niin että varmasti saan orgasmin. Yhdenyönjuttussa ei oikein voi olettaa että mies tietää miten tyydyttää minut. Kun on ollut vakavampi rakkausjuttu, niin lempiasentoni on lähetyssaarnaaja jossa saa olla lähekkäin ja tuntea hänen painonsa.
Monet miehet kuitenkin tuntuvat etenkin yhdenyönjutuissa odottavan että asento on ilman muuta lähetyssaarnaaja tai takaapäin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut elämäni aikana kaksi yhden yön juttua, ja kummallakaan kerralla panemisesta ei tullut erektio-ongelmien takia mitään. Ensimäisellä kerralla mies oli kuitenkin oikein hyvä suustaan, ja asentona olin selällään, ja mies vatsallaan jalkojeni välissä. Toisellakin kerralla mies halusi antaa suuseksiä. Halusi, että tulen istumaan kasvoillensa, mutta tuloksena oli ainoastaan epämielyttävää kielellä tökkimistä.
Ollaanko me oltu saman miehen kanssa?
itse etenin pitkän kaavan mukaan eli sormetusta rintojen kanssa imeskelyä ja puristelua sekä pillun käsittelyä kunnes nainen joko sai orkun tai on saamassa niin silloin munaa imetään kiivaasti ja sitten jossakin asennossa laukastaan tilanne.
orkun saatuani huomaankin että kaveri on kysellyt missä olen ja kerron lähteväni käymään tuossa assalla ja otan taksin ja painun himaan nukkumaan kevein mielin
Ei ihan hirveän monta yhdenyönjuttua ole ollut, muistaakseni nyt 7, joista kolme ainakin sellaista, että en jaksa muistella... tai on niitä enemmän yhteensä. Kaikki jutut ainakin ollut sängyssä tai sohvalla ja yhden kanssa mentiin myös suihkuun ja kahdenkin kanssa saunan lauteilla itse asiassa. Höm, asennot ei kyllä ole niin kauhean ihmeellisesti olleet eri otteita kuin pidemmässä seksisuhteessa tai parisuhteessa. Ihan lähäriä, sivulta ja takaapäin maaten, takaapäin kontillaan, ratsastanut miehellä molemminpäin, myös seisten kokeiltu.
No, naisena kyllä nautin eniten läheisyydestä ja lähetyssaarnaaja on kuitenkin mun lempiasento ja sitä oon kyllä aina saanut. Siis on se kuitenkin ylivoimaisesti paras asento varsinkin sinkkuna yksinäisenä kun löytyy joku miehekäs mies minkä koko voiman saa tuntea samalla kun näkee ilmeet ja kuulee hengityksen ja itse saan orgasmin yhdynnässä varmimmin lähärissä. Tietty muissa asennoissa klitan hierominen samalla helpompaa. En silti tajua miksi lähäriä aina dissataan?
Mitä näissä yhden yön jutuissa ei ole ollut, esim. 69 tai kovin paljon suuseksiä. Joskus on kyllä ollut sitäkin, pakko myöntää, niistä on tullut pidempiä suhteita.
Yleensä yhdenillan suhteissa miehillä kesto on parempi kuin muuten mutta ehkä johtuu usein humalasta tai jännityksestä? Mut sopui kyllä mulle :D pari oli sellaista että laukesi alle 5 min seksin aloittamisesta, mut molemmat tsemppasi kun huomasi et olin vähän pettynyt (kuitenkin pitkät treffit alla ja täts it?) ja toisella rundilla kesti pidempään.
En kyllä käy nykyään paljon missään mistä pääsisin vaan yhdeksi yöksi panemaan jonkun kanssa, joka tarttuisi matkaan. Aina tulee pohdittua ennen treffeille menoa ketä jaksaa pidempään. Mut ehkä jos kesällä tulee mentyä festareille niin ehkä voi tapahtua jotain odottamatonta.
Useimmiten varmaan ollut 3 asentoa, lähäri, ratsatus, doggy. Pillun nuolentaa useimmiten. Joskus naiset eivät halua nuolemista ekalla seksikerralla, kun se on "liian intiimiä"!
Suihinottoa melko harvoin. En viitsi itse tyrkyttää, ajattelen niin, että jos nainen on hyvä suihinotossa, niin hän myös tykkää siitä. Silloin hän oma-aloitteisesti hakee sen kullin suuhunsa.
Jos taas nainen ei ole hyvä suihinotossa, niin en kaipaa häneltä suihinottoa. Arvostan hyvää laatua.
Joku krjoittikin, että lähäri,... se on kyllä hyvä ja siinä todella saa tunte ns koko miehen mikä minua sinänsä kiihottaa. Toki on aika intiimi asento myös ja usein suutelua yms siiinä. Mutta ehkä vähän rivommin noissa on tullut heittäydyttyä kuin suhdeseksissä/kotona.... Pyllistän oikein rivosi, joskus ihan mielellän totellut jotain pakroisen leivttämisäkii ja kuuntelen niitä kommentteja, läpsyjä ja muuuta tuhmaa mitä kotna ei enää tule.
Nämä nyt sellasis että otetaan sit kaikki irti seksistä kun kerran alettiin ajatuksia
Takaapäin varmaan 90% kerroista. On niin monta kokemusta että jos olisi tilasto niin voisinnantaa ihan prosentin tarkkuudella ilman pyöristelyjä.
Pimpsan nuolennan jälkeen ensin ratsastelua miehen istuessa ja loppukiri takaapäin. Jos toista kierrostakin on tarjolla, sellainen lähärissä.
Mä oon antanut yhdenyönjutuissa ensin lusikassa. N29
Mä rankasen yhdenyön narttuja aina takaapäin, rajusti rynkyttäen ja lopuksi naamalle ja suuhun ruikkien, sitten ovesta ulos, että saan nukkua rauhassa.
en ole mitään "suhdeseksejä" edes harrastanut.
en pidä mitään "kirjaa mistään" asennoista ikinä.
seksi on vaan seksii ja kaikki asennot käyvät siihen.
Aina takaapäin pilluun.Sinne spermat ja sen jälkeen takaapäin perseeseen ja sinne spermat
Vierailija kirjoitti:
en ole mitään "suhdeseksejä" edes harrastanut.
en pidä mitään "kirjaa mistään" asennoista ikinä.
seksi on vaan seksii ja kaikki asennot käyvät siihen.
Ansaitset tuosta päättäväisyydestäsi 🥇🏆
Vierailija kirjoitti:
Hohtimet kaivoon asento.
Tarviiko tähän kaksi ihmistä?
Yhden yön jutuissa koitan yleensä saada naiselta sen peppuaukko seksin.
Yleensä kukaan ei sitä halua, mutta minä haluan niin siihen aina tähtään!
M.48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut elämäni aikana kaksi yhden yön juttua, ja kummallakaan kerralla panemisesta ei tullut erektio-ongelmien takia mitään. Ensimäisellä kerralla mies oli kuitenkin oikein hyvä suustaan, ja asentona olin selällään, ja mies vatsallaan jalkojeni välissä. Toisellakin kerralla mies halusi antaa suuseksiä. Halusi, että tulen istumaan kasvoillensa, mutta tuloksena oli ainoastaan epämielyttävää kielellä tökkimistä.
Ollaanko me oltu saman miehen kanssa?
Samoin, mutta olen mies.